Przetargi.pl
Przebudowa nawierzchni dróg gminnych. Etap I

Gmina Rudziniec ogłasza przetarg

  • Adres: 44-160 Rudziniec, Gliwicka 26
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. (32) 400-07-00
  • Data zamieszczenia: 2024-03-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Rudziniec
    Gliwicka 26
    44-160 Rudziniec, woj. śląskie
    tel. (32) 400-07-00
    REGON: 276257802
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa nawierzchni dróg gminnych. Etap I
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem niniejszego zamówienia jest przebudowa nawierzchni dróg gminnych na terenie Gminy Rudziniec. Etap I.Postępowanie prowadzone jest z podziałem na trzy części na podstawie opracowanej dokumentacji dla każdej części odrębnie.Część 1ul Zielona Chechłoul. Kwiatowa Chechłoul. Stawowa ŁączaCzęść 2ul. Wąska Pławniowiceul. Kasztanowa ŁanyCzęść 3ul. Młyńska Niewieszeul. Obwodnica NiekarniSzczegółowe informacje dotyczące opisu przedmiotu zamówienia i jego zakresu oraz sposobu realizacji zawiera niniejsza specyfikacja warunków zamówienia wraz z załącznikami:a) Załącznik nr 1 do SWZ - Formularz ofertowy,b) Załącznik nr 2 do SWZ – projektowane postanowienia umowy,c) Załącznik nr 3 do SWZ – dokumentacja projektowad) Załącznik nr 4 do SWZ – oświadczenie z art. 125 ust. 1 Pzp oraz art. 7 ust. 1 ustawy w związku z sankcjami nałożonymi na Federację Rosyjską,e) Załącznik nr 5 do SWZ –zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby – jeślidotyczy,f) Załącznik nr 6 do SWZ – oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – jeśli dotyczy,g) Załącznik nr 7 do SWZ – oświadczenie o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu z 125 ust. 1 Pzp oraz art. 7 ust. 1 ustawy w związku z sankcjami nałożonymi na Federację Rosyjskąh) Załącznik nr 8 do SWZ – oświadczenie Wykonawcy o grupie kapitałowej,i) Załącznik nr 9 do SWZ – Wykaz robótZamawiający wymaga wykonania całego przedmiotu zamówienia zgodnie z przedstawioną w ramach niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia dokumentacją postępowania, tj. zgodnie ze specyfikacją warunków zamówienia wraz z załącznikami, modyfikacjami i zmianami wnoszonymi przez Zamawiającego w trakcie trwania postępowania. Zamawiający informuje, iż przedstawiona przez Zamawiającego dokumentacja postępowania stanowi całość i należy ją rozpatrywać łącznie.Zamawiający informuje, że sposób finansowania zamówienia dla każdej części nastąpi jednorazowo po wykonaniu i odbiorze końcowym robót budowlanych zgodnie z zapisami projektowanych postanowień umowy.Zamawiający wymaga, aby Wykonawca na własny koszt uzyskał wszystkie niezbędne do realizacji i użytkowania dokumenty – jeżeli będą konieczne - w szczególności ekspertyzy, opinie, operaty, badania, dopuszczenia, certyfikaty itp. zgodnie z obowiązującymi przepisami.Zamawiający wymaga, aby wykonawca udzielił dla każdej części postępowania gwarancji na okres:1) minimum 36 miesięcy na wykonane roboty budowlane liczone od dnia podpisania odbioru końcowego bez uwag.2) Zamawiający informuję, iż okres gwarancji stanowi drugie kryterium wyboru najkorzystniejszej oferty.3) Niezależnie od okresu udzielanej przez wykonawcę gwarancji, zamawiającemu przysługują wszystkie prawa wynikające z rękojmi za poszczególne zakresy zamówienia w okresach wynikających z przepisów prawa.4) Zamawiający wymaga, aby wykonawca zrównał rękojmię za wady z okresem udzielanej gwarancji.5) W przypadku gdy wykonawca nie poda okresu gwarancji na poszczególne elementy zamówienia zamawiający przyjmie okres gwarancji na podstawie ogólnego oświadczenia złożonego w formularzu ofertowym.6) Zamawiający wymaga, aby wykonawca najpóźniej w dniu odbioru końcowego dostarczył dokumenty gwarancyjne potwierdzające zakres objęty gwarancją.7) Zamawiający wymaga dokonania Odbioru pogwarancyjnego w terminie, co najmniej 14 dni przed upływem terminu udzielonych gwarancji.Zamawiający wymaga, aby roboty budowlane dla każdej części były wykonywane pod nadzorem osób posiadających odpowiednie wykształcenie, uprawnienia, kwalifikacje i doświadczenie niezbędne do wykonania zamówienia.Zamawiający w celu potwierdzenia obliczonego wynagrodzenia przed zawarciem umowy żąda od Wykonawcy przedłożeniu kosztorysu sporządzonego w formie uproszczonej, wskazującego wyliczenie ceny ofertowej podanej w ofercie na formularzu ofertowym, do kosztorysu należy dołączyć tabele elementów scalonych robocizny / materiałów/ sprzętu i zestawienie czynników cenotwórczych zawierające w szczególności dane: stawka roboczogodziny (w przypadku, gdy stawki są różne dla poszczególnych przedmiarów należy je wyspecyfikować), procentowy wskaźnik narzutów kosztów pośrednich i kosztów zysku;Zamawiający wymaga, aby wykonawca przez cały okres obowiązywania umowy posiadał ubezpieczenie obejmujące wszystkie ryzyka ubezpieczeniowe mogące wynikać z postanowień umowy, przez cały okres jej wykonywania, na sumę gwarancyjną złożonej oferty. Przed zawarciem umowy wykonawca przedstawi zamawiającemu dokumenty potwierdzające, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia oraz dokumenty potwierdzające opłacenie składek.Wszystkie opisane w SWZ i załącznikach roboty budowlane, dostawy, a także technologie, procedury, wyposażenie stanowią minimalne wymagania zamawiającego, co do parametrów technicznych i użytkowych.Tam, gdzie w opisie technicznym i przedmiarach robót, został wskazany znak towarowy (marka), producent, dostawca, patent, pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczone przez konkretnego wykonawcę lub nastąpiło wskazanie norm, europejskich ocen technicznych, wspólnych specyfikacji technicznych lub innych odniesień, o których mowa w art. 101 ust.1 pkt 2 lub ust. 3 ustawy, zamawiający zgodnie z art. 99 ust. 5 ustawy dopuszcza złożenie oferty równoważnej lub zgodnie z art. 101 ust. 4 ustawy zaoferowanie rozwiązań „równoważnych” w stosunku do wskazanych w dokumentacji pod warunkiem, że zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w dokumentacji oraz będą zgodne pod względem:- gabarytów i konstrukcji (wielkość, rodzaj, właściwości fizyczne, liczba elementów składowych),- charakteru użytkowego (tożsamość funkcji),- charakterystyki materiałowej (rodzaj i jakość materiałów),- parametrów technicznych (wytrzymałość, trwałość, dane techniczne, dane hydrauliczne, charakterystyki liniowe, konstrukcja),- parametrów bezpieczeństwa użytkowania,- standardów emisyjnych.W przypadku zaoferowania rozwiązań równoważnych wykonawca musi wraz z formularzem ofertowym przedstawić oferowane rozwiązanie oraz dołączyć dowody dokumentujące podstawowe parametry techniczne i analizę porównawczą, z których jednoznacznie wynikać będzie, że są one w pełni równoważne do wskazanych przez zamawiającego urządzeń, materiałów, technologii w dokumentacji postępowania. Zaproponowane rozwiązanie równoważne powinno posiadać wymagane prawem świadectwa, certyfikaty, dopuszczenia oraz spełniać wymagania określone w dokumentacji postępowania.Zamawiający wymaga, aby wykonawca w trakcie wykonania robót budowlanych nie tworzył ograniczeń w dostępności dla osób niepełnosprawnych, w myśl art. 100 ustawy Pzp oraz ustawy z dnia 19 lipca 2019 roku o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (Dz. U. z 2020 r. poz. 1062 z późn. zm.).Wykonawca zapewni ochronę przekazywanych danych osobowych, zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych i Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych (dalej RODO). Obowiązek poinformowania Podwykonawców, podmiotów udostepniających swoje zasoby i pozostałych Wykonawców występujących wspólnie o przetwarzaniu danych osobowych spoczywa na Wykonawcy.Wymagania dotyczące zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę.1) Zamawiający wymaga dla każdej części zatrudnienia przez wykonawcę, podwykonawcę dalszego podwykonawcę na podstawie umowy o pracę z co najmniej minimalnym wynagrodzeniem wszystkich pracowników fizycznych bezpośrednio związanych z wykonywaniem robót budowlanych stanowiących przedmiot niniejszej umowy, takich jak: roboty przygotowawcze, roboty rozbiórkowe, roboty budowlane, których realizacja polega na wykonaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 Ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks Pracy (Dz. U. z 2023 poz. 641), dalej KP.a) Wymóg zatrudnienia na podstawie umowy o pracę z co najmniej minimalnym wynagrodzeniem dotyczy realizacji przedmiotu umowy na roboty budowlane.b) Wymóg zatrudnienia na podstawie umowy o pracę z co najmniej minimalnym wynagrodzeniem nie dotyczy pracowników wykonujących krótkookresowe prace specjalistyczne oraz osób nadzorujących roboty budowlane oraz dostawców materiałów budowlanych czy roślin.c) Zamawiający nie dopuszcza zastąpienia umowy o pracę umową cywilnoprawną przy zachowaniu warunków wykonywania pracy, określonych w art. 22 § 1 KP.Przedmiotem niniejszego zamówienia jest przebudowa nawierzchni dróg gminnych na terenie Gminy Rudziniec. Etap I.Postępowanie prowadzone jest z podziałem na trzy części na podstawie opracowanej dokumentacji dla każdej części odrębnie.Część 1ul Zielona Chechłoul. Kwiatowa Chechłoul. Stawowa ŁączaCzęść 2ul. Wąska Pławniowiceul. Kasztanowa ŁanyCzęść 3ul. Młyńska Niewieszeul. Obwodnica NiekarniSzczegółowe informacje dotyczące opisu przedmiotu zamówienia i jego zakresu oraz sposobu realizacji zawiera niniejsza specyfikacja warunków zamówienia wraz z załącznikami:a) Załącznik nr 1 do SWZ - Formularz ofertowy,b) Załącznik nr 2 do SWZ – projektowane postanowienia umowy,c) Załącznik nr 3 do SWZ – dokumentacja projektowad) Załącznik nr 4 do SWZ – oświadczenie z art. 125 ust. 1 Pzp oraz art. 7 ust. 1 ustawy w związku z sankcjami nałożonymi na Federację Rosyjską,e) Załącznik nr 5 do SWZ –zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby – jeślidotyczy,f) Załącznik nr 6 do SWZ – oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – jeśli dotyczy,g) Załącznik nr 7 do SWZ – oświadczenie o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu z 125 ust. 1 Pzp oraz art. 7 ust. 1 ustawy w związku z sankcjami nałożonymi na Federację Rosyjskąh) Załącznik nr 8 do SWZ – oświadczenie Wykonawcy o grupie kapitałowej,i) Załącznik nr 9 do SWZ – Wykaz robótZamawiający wymaga wykonania całego przedmiotu zamówienia zgodnie z przedstawioną w ramach niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia dokumentacją postępowania, tj. zgodnie ze specyfikacją warunków zamówienia wraz z załącznikami, modyfikacjami i zmianami wnoszonymi przez Zamawiającego w trakcie trwania postępowania. Zamawiający informuje, iż przedstawiona przez Zamawiającego dokumentacja postępowania stanowi całość i należy ją rozpatrywać łącznie.Zamawiający informuje, że sposób finansowania zamówienia dla każdej części nastąpi jednorazowo po wykonaniu i odbiorze końcowym robót budowlanych zgodnie z zapisami projektowanych postanowień umowy.Zamawiający wymaga, aby Wykonawca na własny koszt uzyskał wszystkie niezbędne do realizacji i użytkowania dokumenty – jeżeli będą konieczne - w szczególności ekspertyzy, opinie, operaty, badania, dopuszczenia, certyfikaty itp. zgodnie z obowiązującymi przepisami.Zamawiający wymaga, aby wykonawca udzielił dla każdej części postępowania gwarancji na okres:1) minimum 36 miesięcy na wykonane roboty budowlane liczone od dnia podpisania odbioru końcowego bez uwag.2) Zamawiający informuję, iż okres gwarancji stanowi drugie kryterium wyboru najkorzystniejszej oferty.3) Niezależnie od okresu udzielanej przez wykonawcę gwarancji, zamawiającemu przysługują wszystkie prawa wynikające z rękojmi za poszczególne zakresy zamówienia w okresach wynikających z przepisów prawa.4) Zamawiający wymaga, aby wykonawca zrównał rękojmię za wady z okresem udzielanej gwarancji.5) W przypadku gdy wykonawca nie poda okresu gwarancji na poszczególne elementy zamówienia zamawiający przyjmie okres gwarancji na podstawie ogólnego oświadczenia złożonego w formularzu ofertowym.6) Zamawiający wymaga, aby wykonawca najpóźniej w dniu odbioru końcowego dostarczył dokumenty gwarancyjne potwierdzające zakres objęty gwarancją.7) Zamawiający wymaga dokonania Odbioru pogwarancyjnego w terminie, co najmniej 14 dni przed upływem terminu udzielonych gwarancji.Zamawiający wymaga, aby roboty budowlane dla każdej części były wykonywane pod nadzorem osób posiadających odpowiednie wykształcenie, uprawnienia, kwalifikacje i doświadczenie niezbędne do wykonania zamówienia.Zamawiający w celu potwierdzenia obliczonego wynagrodzenia przed zawarciem umowy żąda od Wykonawcy przedłożeniu kosztorysu sporządzonego w formie uproszczonej, wskazującego wyliczenie ceny ofertowej podanej w ofercie na formularzu ofertowym, do kosztorysu należy dołączyć tabele elementów scalonych robocizny / materiałów/ sprzętu i zestawienie czynników cenotwórczych zawierające w szczególności dane: stawka roboczogodziny (w przypadku, gdy stawki są różne dla poszczególnych przedmiarów należy je wyspecyfikować), procentowy wskaźnik narzutów kosztów pośrednich i kosztów zysku;Zamawiający wymaga, aby wykonawca przez cały okres obowiązywania umowy posiadał ubezpieczenie obejmujące wszystkie ryzyka ubezpieczeniowe mogące wynikać z postanowień umowy, przez cały okres jej wykonywania, na sumę gwarancyjną złożonej oferty. Przed zawarciem umowy wykonawca przedstawi zamawiającemu dokumenty potwierdzające, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia oraz dokumenty potwierdzające opłacenie składek.Wszystkie opisane w SWZ i załącznikach roboty budowlane, dostawy, a także technologie, procedury, wyposażenie stanowią minimalne wymagania zamawiającego, co do parametrów technicznych i użytkowych.Tam, gdzie w opisie technicznym i przedmiarach robót, został wskazany znak towarowy (marka), producent, dostawca, patent, pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczone przez konkretnego wykonawcę lub nastąpiło wskazanie norm, europejskich ocen technicznych, wspólnych specyfikacji technicznych lub innych odniesień, o których mowa w art. 101 ust.1 pkt 2 lub ust. 3 ustawy, zamawiający zgodnie z art. 99 ust. 5 ustawy dopuszcza złożenie oferty równoważnej lub zgodnie z art. 101 ust. 4 ustawy zaoferowanie rozwiązań „równoważnych” w stosunku do wskazanych w dokumentacji pod warunkiem, że zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w dokumentacji oraz będą zgodne pod względem:- gabarytów i konstrukcji (wielkość, rodzaj, właściwości fizyczne, liczba elementów składowych),- charakteru użytkowego (tożsamość funkcji),- charakterystyki materiałowej (rodzaj i jakość materiałów),- parametrów technicznych (wytrzymałość, trwałość, dane techniczne, dane hydrauliczne, charakterystyki liniowe, konstrukcja),- parametrów bezpieczeństwa użytkowania,- standardów emisyjnych.W przypadku zaoferowania rozwiązań równoważnych wykonawca musi wraz z formularzem ofertowym przedstawić oferowane rozwiązanie oraz dołączyć dowody dokumentujące podstawowe parametry techniczne i analizę porównawczą, z których jednoznacznie wynikać będzie, że są one w pełni równoważne do wskazanych przez zamawiającego urządzeń, materiałów, technologii w dokumentacji postępowania. Zaproponowane rozwiązanie równoważne powinno posiadać wymagane prawem świadectwa, certyfikaty, dopuszczenia oraz spełniać wymagania określone w dokumentacji postępowania.Zamawiający wymaga, aby wykonawca w trakcie wykonania robót budowlanych nie tworzył ograniczeń w dostępności dla osób niepełnosprawnych, w myśl art. 100 ustawy Pzp oraz ustawy z dnia 19 lipca 2019 roku o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (Dz. U. z 2020 r. poz. 1062 z późn. zm.).Wykonawca zapewni ochronę przekazywanych danych osobowych, zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych i Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych (dalej RODO). Obowiązek poinformowania Podwykonawców, podmiotów udostepniających swoje zasoby i pozostałych Wykonawców występujących wspólnie o przetwarzaniu danych osobowych spoczywa na Wykonawcy.Wymagania dotyczące zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę.1) Zamawiający wymaga dla każdej części zatrudnienia przez wykonawcę, podwykonawcę dalszego podwykonawcę na podstawie umowy o pracę z co najmniej minimalnym wynagrodzeniem wszystkich pracowników fizycznych bezpośrednio związanych z wykonywaniem robót budowlanych stanowiących przedmiot niniejszej umowy, takich jak: roboty przygotowawcze, roboty rozbiórkowe, roboty budowlane, których realizacja polega na wykonaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 Ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks Pracy (Dz. U. z 2023 poz. 641), dalej KP.a) Wymóg zatrudnienia na podstawie umowy o pracę z co najmniej minimalnym wynagrodzeniem dotyczy realizacji przedmiotu umowy na roboty budowlane.b) Wymóg zatrudnienia na podstawie umowy o pracę z co najmniej minimalnym wynagrodzeniem nie dotyczy pracowników wykonujących krótkookresowe prace specjalistyczne oraz osób nadzorujących roboty budowlane oraz dostawców materiałów budowlanych czy roślin.c) Zamawiający nie dopuszcza zastąpienia umowy o pracę umową cywilnoprawną przy zachowaniu warunków wykonywania pracy, określonych w art. 22 § 1 KP.Przedmiotem niniejszego zamówienia jest przebudowa nawierzchni dróg gminnych na terenie Gminy Rudziniec. Etap I.Postępowanie prowadzone jest z podziałem na trzy części na podstawie opracowanej dokumentacji dla każdej części odrębnie.Część 1ul Zielona Chechłoul. Kwiatowa Chechłoul. Stawowa ŁączaCzęść 2ul. Wąska Pławniowiceul. Kasztanowa ŁanyCzęść 3ul. Młyńska Niewieszeul. Obwodnica NiekarniSzczegółowe informacje dotyczące opisu przedmiotu zamówienia i jego zakresu oraz sposobu realizacji zawiera niniejsza specyfikacja warunków zamówienia wraz z załącznikami:a) Załącznik nr 1 do SWZ - Formularz ofertowy,b) Załącznik nr 2 do SWZ – projektowane postanowienia umowy,c) Załącznik nr 3 do SWZ – dokumentacja projektowad) Załącznik nr 4 do SWZ – oświadczenie z art. 125 ust. 1 Pzp oraz art. 7 ust. 1 ustawy w związku z sankcjami nałożonymi na Federację Rosyjską,e) Załącznik nr 5 do SWZ –zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby – jeślidotyczy,f) Załącznik nr 6 do SWZ – oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – jeśli dotyczy,g) Załącznik nr 7 do SWZ – oświadczenie o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu z 125 ust. 1 Pzp oraz art. 7 ust. 1 ustawy w związku z sankcjami nałożonymi na Federację Rosyjskąh) Załącznik nr 8 do SWZ – oświadczenie Wykonawcy o grupie kapitałowej,i) Załącznik nr 9 do SWZ – Wykaz robótZamawiający wymaga wykonania całego przedmiotu zamówienia zgodnie z przedstawioną w ramach niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia dokumentacją postępowania, tj. zgodnie ze specyfikacją warunków zamówienia wraz z załącznikami, modyfikacjami i zmianami wnoszonymi przez Zamawiającego w trakcie trwania postępowania. Zamawiający informuje, iż przedstawiona przez Zamawiającego dokumentacja postępowania stanowi całość i należy ją rozpatrywać łącznie.Zamawiający informuje, że sposób finansowania zamówienia dla każdej części nastąpi jednorazowo po wykonaniu i odbiorze końcowym robót budowlanych zgodnie z zapisami projektowanych postanowień umowy.Zamawiający wymaga, aby Wykonawca na własny koszt uzyskał wszystkie niezbędne do realizacji i użytkowania dokumenty – jeżeli będą konieczne - w szczególności ekspertyzy, opinie, operaty, badania, dopuszczenia, certyfikaty itp. zgodnie z obowiązującymi przepisami.Zamawiający wymaga, aby wykonawca udzielił dla każdej części postępowania gwarancji na okres:1) minimum 36 miesięcy na wykonane roboty budowlane liczone od dnia podpisania odbioru końcowego bez uwag.2) Zamawiający informuję, iż okres gwarancji stanowi drugie kryterium wyboru najkorzystniejszej oferty.3) Niezależnie od okresu udzielanej przez wykonawcę gwarancji, zamawiającemu przysługują wszystkie prawa wynikające z rękojmi za poszczególne zakresy zamówienia w okresach wynikających z przepisów prawa.4) Zamawiający wymaga, aby wykonawca zrównał rękojmię za wady z okresem udzielanej gwarancji.5) W przypadku gdy wykonawca nie poda okresu gwarancji na poszczególne elementy zamówienia zamawiający przyjmie okres gwarancji na podstawie ogólnego oświadczenia złożonego w formularzu ofertowym.6) Zamawiający wymaga, aby wykonawca najpóźniej w dniu odbioru końcowego dostarczył dokumenty gwarancyjne potwierdzające zakres objęty gwarancją.7) Zamawiający wymaga dokonania Odbioru pogwarancyjnego w terminie, co najmniej 14 dni przed upływem terminu udzielonych gwarancji.Zamawiający wymaga, aby roboty budowlane dla każdej części były wykonywane pod nadzorem osób posiadających odpowiednie wykształcenie, uprawnienia, kwalifikacje i doświadczenie niezbędne do wykonania zamówienia.Zamawiający w celu potwierdzenia obliczonego wynagrodzenia przed zawarciem umowy żąda od Wykonawcy przedłożeniu kosztorysu sporządzonego w formie uproszczonej, wskazującego wyliczenie ceny ofertowej podanej w ofercie na formularzu ofertowym, do kosztorysu należy dołączyć tabele elementów scalonych robocizny / materiałów/ sprzętu i zestawienie czynników cenotwórczych zawierające w szczególności dane: stawka roboczogodziny (w przypadku, gdy stawki są różne dla poszczególnych przedmiarów należy je wyspecyfikować), procentowy wskaźnik narzutów kosztów pośrednich i kosztów zysku;Zamawiający wymaga, aby wykonawca przez cały okres obowiązywania umowy posiadał ubezpieczenie obejmujące wszystkie ryzyka ubezpieczeniowe mogące wynikać z postanowień umowy, przez cały okres jej wykonywania, na sumę gwarancyjną złożonej oferty. Przed zawarciem umowy wykonawca przedstawi zamawiającemu dokumenty potwierdzające, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia oraz dokumenty potwierdzające opłacenie składek.Wszystkie opisane w SWZ i załącznikach roboty budowlane, dostawy, a także technologie, procedury, wyposażenie stanowią minimalne wymagania zamawiającego, co do parametrów technicznych i użytkowych.Tam, gdzie w opisie technicznym i przedmiarach robót, został wskazany znak towarowy (marka), producent, dostawca, patent, pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczone przez konkretnego wykonawcę lub nastąpiło wskazanie norm, europejskich ocen technicznych, wspólnych specyfikacji technicznych lub innych odniesień, o których mowa w art. 101 ust.1 pkt 2 lub ust. 3 ustawy, zamawiający zgodnie z art. 99 ust. 5 ustawy dopuszcza złożenie oferty równoważnej lub zgodnie z art. 101 ust. 4 ustawy zaoferowanie rozwiązań „równoważnych” w stosunku do wskazanych w dokumentacji pod warunkiem, że zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w dokumentacji oraz będą zgodne pod względem:- gabarytów i konstrukcji (wielkość, rodzaj, właściwości fizyczne, liczba elementów składowych),- charakteru użytkowego (tożsamość funkcji),- charakterystyki materiałowej (rodzaj i jakość materiałów),- parametrów technicznych (wytrzymałość, trwałość, dane techniczne, dane hydrauliczne, charakterystyki liniowe, konstrukcja),- parametrów bezpieczeństwa użytkowania,- standardów emisyjnych.W przypadku zaoferowania rozwiązań równoważnych wykonawca musi wraz z formularzem ofertowym przedstawić oferowane rozwiązanie oraz dołączyć dowody dokumentujące podstawowe parametry techniczne i analizę porównawczą, z których jednoznacznie wynikać będzie, że są one w pełni równoważne do wskazanych przez zamawiającego urządzeń, materiałów, technologii w dokumentacji postępowania. Zaproponowane rozwiązanie równoważne powinno posiadać wymagane prawem świadectwa, certyfikaty, dopuszczenia oraz spełniać wymagania określone w dokumentacji postępowania.Zamawiający wymaga, aby wykonawca w trakcie wykonania robót budowlanych nie tworzył ograniczeń w dostępności dla osób niepełnosprawnych, w myśl art. 100 ustawy Pzp oraz ustawy z dnia 19 lipca 2019 roku o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (Dz. U. z 2020 r. poz. 1062 z późn. zm.).Wykonawca zapewni ochronę przekazywanych danych osobowych, zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych i Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych (dalej RODO). Obowiązek poinformowania Podwykonawców, podmiotów udostepniających swoje zasoby i pozostałych Wykonawców występujących wspólnie o przetwarzaniu danych osobowych spoczywa na Wykonawcy.Wymagania dotyczące zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę.1) Zamawiający wymaga dla każdej części zatrudnienia przez wykonawcę, podwykonawcę dalszego podwykonawcę na podstawie umowy o pracę z co najmniej minimalnym wynagrodzeniem wszystkich pracowników fizycznych bezpośrednio związanych z wykonywaniem robót budowlanych stanowiących przedmiot niniejszej umowy, takich jak: roboty przygotowawcze, roboty rozbiórkowe, roboty budowlane, których realizacja polega na wykonaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 Ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks Pracy (Dz. U. z 2023 poz. 641), dalej KP.a) Wymóg zatrudnienia na podstawie umowy o pracę z co najmniej minimalnym wynagrodzeniem dotyczy realizacji przedmiotu umowy na roboty budowlane.b) Wymóg zatrudnienia na podstawie umowy o pracę z co najmniej minimalnym wynagrodzeniem nie dotyczy pracowników wykonujących krótkookresowe prace specjalistyczne oraz osób nadzorujących roboty budowlane oraz dostawców materiałów budowlanych czy roślin.c) Zamawiający nie dopuszcza zastąpienia umowy o pracę umową cywilnoprawną przy zachowaniu warunków wykonywania pracy, określonych w art. 22 § 1 KP.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233120-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach