Przetargi.pl
Rozbudowa ul. Krętej i ul. Kasztanowej w Bojszowach – Świerczyńcu.

GMINA BOJSZOWY ogłasza przetarg

  • Adres: 43-220 Bojszowy, ul. Gaikowa 35
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2024-03-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: GMINA BOJSZOWY
    ul. Gaikowa 35
    43-220 Bojszowy, woj. śląskie
    REGON: 276258109
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.bojszowy.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rozbudowa ul. Krętej i ul. Kasztanowej w Bojszowach – Świerczyńcu.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa dróg gminnych ul. Krętej i ul. Kasztanowej w Bojszowach – Świerczyńcu wraz z przebudową odwodnienia dróg i odcinka linii nN, budową linii oświetlenia ulicznego, przebudową wodociągu w ul. Kasztanowej oraz budową odcinka sieci wodociągowej w ul. Krętej i kanału technologicznego oraz wycinka drzew kolidujących z przedsięwzięciem. 2. Szczegółowy zakres prac określają:a) Wielobranżowy projekt techniczny (projekt zagospodarowania terenu, projekty w branżach – drogowej z odwodnieniem, budowy sieci oświetlenia ulicznego, kanału technologicznego oraz przebudowy sieci nN i oświetlenia ulicznego, sieci wodociągowej w zakresie pasa drogowego ul. Kasztanowej i Krętej oraz projekt docelowej organizacji ruchu).b) Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych (dalej STWiORB).c) Przedmiary robót.Obowiązki Wykonawcy w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia zawierają również projektowane postanowienia umowy.Powyższe dokumenty stanowią załączniki do SWZ.3. Rozwiązania równoważne: a) jeżeli Zamawiający w opisie przedmiotu zamówienia wskazał znaki towarowe, patenty lub pochodzenia, źródła lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę, dopuszcza się zaoferowanie rozwiązań równoważnych opisanym, pod warunkiem zachowania przez nie takich samych minimalnych parametrów technicznych, jakościowych oraz funkcjonalnych itp.;b) Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego rozwiązanie spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. W takim przypadku, Wykonawca załącza do oferty wykaz rozwiązań równoważnych wraz z jego opisem lub normami; c) w przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia znajdą się odniesienia do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. 3. Stosownie do treści art. 95 ust. 1 Ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający informuje, że stawia wymagania w zakresie zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia polegające na wykonaniu pracy w sposób określony art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2023 r., poz. 1465) Szczegóły zawarte są w projektowanych postanowieniach umowy, które stanowią załącznik do SWZ.4. Zamówienie jest objęty wsparciem finansowym:Program Rządowy Fundusz Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych.5. Zamawiający nie dokonuje podziału zamówienia na części, nie dopuszcza możliwości składania oferty częściowej.Zamawiający nie dokonuje podziału zamówienia na części z uwagi na specyfikę przedmiotu zamówienia tj .: konieczność skoordynowania działań różnych wykonawców realizujących poszczególne części (branże) zamówienia mogłaby poważnie zagrozić właściwemu pod wzgl. budowlanym wykonaniu zamówienia, generując dodatkowe koszty oraz niepotrzebne przestoje związane z odbieraniem placu budowy od jednych wykonawców i przekazywaniem go następnym.W ocenie Zamawiającego brak podziału zamówienia na części nie ogranicza na płaszczyźnie ilościowej jak również jakościowej możliwości udziału wykonawców z sektora Małych i Średnich Przedsiębiorstw. Ponadto decyzja w sprawie podziału zamówienia na części jest w gestii zamawiającego, zgodnie z ustawą Pzp i zawartych w niej przepisów statuujących obowiązek podziału zamówienia na części przez zamawiających. Przy czym art. 91 ust. 1 Pzp powinien być interpretowany łącznie z art. 91 ust. 2 ustawy Pzp w celu zbadania, czy przyczyny zaniechania podziału zamówienia nie naruszają zasad postępowania wyrażonych w art. 16 pkt 1 Pzp. Brak podziału przedmiotowego zamówienia na części w żaden sposób nie ogranicza zasady uczciwej konkurencji. Przepis art. 91 ust. 1 Pzp wskazuje, że zamawiający może udzielić zamówienia w częściach – nie stanowi więc źródła obowiązku dla zamawiającego i na jego podstawie nie można sformułować zarzutu wobec zamawiającego, który takiego podziału nie dokona. Natomiast art. 91 ust. 2 Pzp tworzy obowiązek zawarcia w dokumentach postępowania uzasadnienia w przypadku zaniechania podziału zamówienia. Jest to obowiązek informacyjny, którego realizacja może być weryfikowana. W związku z tym treść uzasadnienia przedstawianego przez Zamawiającego jest istotna.6. Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia oferty wariantowej.7. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia. 8. Zamawiający nie określił w opisie przedmiotu zamówienia wymagań związanych z realizacją zamówienia, o których mowa w art. 96 ustawy.9. Zamawiający nie przewiduje zastrzeżenia możliwości ubiegania się o udzielenie zamówienia wyłącznie przez Wykonawców, o których mowa w art. 94 ustawy.10. Zamawiający informuje, że nie przewiduje możliwości udzielenia zamówienia dotychczasowemu Wykonawcy usług lub robót budowlanych, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy.11. Zamawiający nie przewiduje organizowania dla Wykonawców wizji lokalnej oraz nie wymaga złożenia oferty po odbyciu wizji lokalnej lub sprawdzeniu dokumentów, o których mowa w art. 131 ust. 2 ustawy Pzp.12. Rozliczenia pomiędzy Zamawiającym a przyszłymi Wykonawcami zamówienia odbywać się będą w złotych polskich. Zamawiający nie przewiduje rozliczeń w walutach obcych.13. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu. 14. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.15. Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.16. Zamawiający nie przewiduje zastosowania aukcji elektronicznej.17. Zamawiający nie przewiduje złożenia oferty w postaci katalogów elektronicznych.18. Kod CPV dotyczący przedmiotu zmówienia:główny przedmiot:45233120-6 Roboty w zakresie budowy drógkody pomocnicze:45111200-0 Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne45111300-1 Roboty rozbiórkowe45231110-9 Układanie rurociągów45231300-8 Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków45232400-6 Roboty budowlane w zakresie kanałów ściekowych45233140-2 Roboty drogowe45233220-7 Roboty w zakresie nawierzchni dróg45311000-0 Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych45316110-9 Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego45232210-7 Roboty budowlane w zakresie budowy linii napowietrznych77211400-6 Usługi wycinania drzew77324200-5 Usługi w zakresie trawników34928510-6 Uliczne słupy oświetleniowe31532000-4 Części lamp i opraw oświetleniowych32320000-4 Sprzęt i kable telekomunikacyjne.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233120-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium w wysokości: 80 000 zł (słownie: osiemdziesiąt tysięcy złotych).Szczegóły zawarte zostały w Specyfikacji Warunków Zamówienia.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-04-04

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach