Przetargi.pl
„Przebudowa ulicy I Armii wraz z odwodnieniem m. Jasień gm. Jasień”

Gmina Jasień ogłasza przetarg

  • Adres: 68-320 Jasień, XX lecia
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 68 4578872 , fax. 68 4578873
  • Data zamieszczenia: 2019-06-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Jasień
    XX lecia 20
    68-320 Jasień, woj. lubuskie
    tel. 68 4578872, fax. 68 4578873
    REGON: 00052871200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: um@jasien.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Przebudowa ulicy I Armii wraz z odwodnieniem m. Jasień gm. Jasień”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia obejmuje Przebudowę ulicy I Armii wraz z odwodnieniem w miejscowości Jasień – obejmuje swym zakresem : Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne , Roboty drogowe Roboty w zakresie zagospodarowania terenu Roboty inżynieryjne i budowlane Roboty budowlane Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych Roboty w zakresie konstruowania , fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni dróg, krawężniki i obrzeża Oznakowanie Roboty budowlane w zakresie rurociągów i odprowadzania wody burzowej 1.1 Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia określają: dokumentacja projektowa oraz Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót, sporządzone przez P.W. Promarco - usługi Projektowe Maria Kozak; Zielona Góra. 1.2 Na dokumentację projektową składają się następujące opracowania: 1) Projekt budowlano-wykonawczy 2) Przedmiary robót 3) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót budowlanych- branża Roboty inżynieryjne - droga gminna 4) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót budowlanych- branża Roboty inżynieryjne – sieć kanalizacji deszczowej z przykanalikami 4) Opinia geotechniczna 5) Projekt stałej organizacji ruchu 1.3 Wszystkie elementy dokumentacji należy rozpatrywać łącznie. 1.4 Załączony przedmiar robót służy jedynie celom informacyjnym/poglądowym. 2. Wykonawca zobowiązany jest do zatrudnienia na podstawie umowy o pracę we własnym przedsiębiorstwie lub przez Podwykonawcę, osób które będą wykonywały niżej wymienione czynności, w myśl art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2018 r. poz. 917 ze zm.): a) roboty inżynieryjne i budowlane b) roboty drogowe c) roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunki jego realizacji określono w projekcie umowy, w specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót, projekcie budowlano wykonawczym część II i III niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Terminem rozpoczęcia wykonania zamówienia będzie data podpisania Umowy na roboty budowlane. Zamówienie musi być wykonane w terminie do 4 miesięcy od podpisania umowy . Każdorazowo, Wykonawca zobowiązany jest do przygotowania Harmonogramu prac oraz uzgodnienia tego Harmonogramu z Zamawiającym. Okres gwarancji i okres rękojmi wynosi nie mniej niż 60 miesięcy od daty wystawienia końcowego protokołu odbioru robót bez zastrzeżeń. Przed przystąpieniem do prac w pobliżu urządzeń elektroenergetycznych wykonawca zobowiązany jest do powiadomienia ENEA Operator Rejon Dystrybucji w Krośnie Odrzańskim zgodnie z uzgodnieniem nr. MU-176/2018 z dn. 02.07.2018 W przypadku wprowadzenia zmian w projektowanej inwestycji nieobjętych uzgodnieniami lub stwierdzenia kolizji wysokościowej z siecią gazową każdorazowo należy zgłosić ten fakt w oddziale w zakładzie Gazowniczym w Gorzowie Wielkopolskim zgodnie z uzgodnieniem znak EPSGGO. ZMSM.7635000-100115.18 Wyklucza się możliwość roszczeń z tytułu błędnego skalkulowania ceny lub pominięcia elementów niezbędnych do prawidłowego wykonania przedmiotu umowy. Poza zakresem robót budowlanych opisanych opisanych w w/w dokumentacjach przedmiotem zamówienia sa roboty i czynności związane min, z budową i utrzymaniem i rozbiorką zaplecza budowy, uporządkowaniem terenu budowy po zakończeniu robót, zabezpieczeniem i ochrona placu budowy, obsługą geodezyjną budowy, zabezpieczeniem urządzeń, obiektów i instalacji na terenie robót. Przywrócenie terenu budowy do stanu pierwotnego, transportu odpadów do miejsc ich wykorzystania. wykonaniem co najmniej 20 zdjęć kolorowych dobrej jakości ilustrujących przebieg budowy i przekazanie zamawiającemu na płycie CD- oraz wszelkich innych czynności wynikających z przepisów prawa budowlanego, Polskich Norm i sztuki budowlanej.Jeśli dokumentacja projektowa przywołuje nazwy markowe, bądź nazwę producenta lub niektóre charakterystyczne dla producenta wymiary (parametry), dopuszcza się - w celu zapewnienia odpowiedniego poziomu konkurencji na rynku - dostarczenie w ramach zamówienia materiałów, rozwiązań równoważnych, spełniających wymagania opisane w Opisie Przedmiotu Zamówienia, w tym: w dokumentacji projektowej (poglądowym/pomocniczym przedmiarze, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, opisie technicznym, rysunkach). Pomimo dołożenia wszelkich starań, w OPZ mogą występować nazwy własne, znaki towarowe lub być podane niektóre charakterystyczne dla konkretnego producenta wymiary (parametry). Gdziekolwiek takie zapisy występują, niezależnie od kontekstu w jakim zostały użyte, nie stanowią one elementu opisu przedmiotu zamówienia i tym samym, nie są one wiążące dla Wykonawcy. W szczególności ewentualne nazwy własne lub znaki towarowe nie mogą być odczytywane jako wskazanie preferencji. Zamawiającego odnośnie przedmiotu zamówienia. Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć materiały/urządzenia/sprzęt, spełniające wymagania techniczne, jakościowe i użytkowe wyspecyfikowane w OPZ. Ponadto wszędzie tam, gdzie podano parametry techniczne materiału/urządzenia/sprzętu, należy dobierać takie, których parametry w typoszeregach producentów, są najbliższe tym wyspecyfikowanym, chyba, że w OPZ jednoznacznie wskazano szczególne zasady doboru materiału/urządzeń/sprzętu w oparciu o wyspecyfikowane parametry. Materiały z rozbiórki nadające się do ponownego wykorzystania Wykonawca ma obowiązek najpierw uzgodnić z Zamawiającym i następnie przekazać je dla Zamawiającego (m.in. złożyć na paletach i przewieźć w miejsce wskazane przez Zamawiającego na terenie miasta Jasień).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości: 50 000,00 PLN (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100 groszy) 12.2 Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2014 r., poz. 1146).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu ,oraz braku podstaw do wykluczenia wykonawcy muszą złożyć wraz z ofertą następujące oświadczenia i dokumenty: formularz ofertowy sporządzony i wypełniony według wzoru nr stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ wraz z oświadczeniami, pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy (wykonawców występujących wspólnie), o ile ofert ę składa pełnomocnik. W przypadku wnoszenia wadium w formie innej niż pieniężna oryginał dokumentu wadialnego (gwarancje lub poręczenia). Zobowiązanie podmiotu trzeciego jeżeli wykonawca polega na zasobach lub sytuacji podmiotu trzeciego(jeśli dotyczy). Dokumenty potwierdzające posiadanie ubezpieczenia dokumenty potwierdzające posiadanie ubezpieczenia (zgodnie z wymogami określonymi w § 14 wzoru umowy – II część SIWZ), to jest: Wykonawca jest zobowiązany zawrzeć na własny koszt umowę ubezpieczeniową od: a)obejmującą (w dziale drugim ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej) ochronę szkód na mieniu lub osobie wyrządzonych przez Wykonawcę oraz wszystkich Podwykonawców i dalszych podwykonawców powstałych w związku z realizacją prac określonych w umowie oraz z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania prac, przy sumie gwarancyjnej nie mniejszej niż 500 000,00 zł na jedno i wszystkie zdarzenia w okresie ubezpieczenia b) od wszelkich roszczeń cywilno-prawnych w okresie obowiązywania rękojmi i gwarancji na kwotę nie mniejszą niż 500 000,00 zł. 2) Wykonawca przed podpisaniem umowy przedstawi również dla Zamawiającego kosztorys ofertowy, sporządzony m.in. na podstawie poglądowego przedmiaru robót.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach