Przetargi.pl
Przebudowa ulicy Grzybowej

Miasto Zduńska Wola ogłasza przetarg

  • Adres: 98-220 Zduńska Wola, ul. Stefana Złotnickiego
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 43 825 02 00 , fax. 43 825 02 02
  • Data zamieszczenia: 2017-10-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Zduńska Wola
    ul. Stefana Złotnickiego 12
    98-220 Zduńska Wola, woj. łódzkie
    tel. 43 825 02 00, fax. 43 825 02 02
    REGON: 59842800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdunskawola.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa ulicy Grzybowej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest Przebudowa ulicy Grzybowej. Zadanie zostało podzielone na 2 części: Część I Przebudowa ulicy Grzybowej - odcinek od ul. Złotej do posesji nr 10 Zadanie obejmuje: - Długość projektowanej drogi 112,95 mb - Powierzchnia jezdni 677,70m2 - Powierzchnia korytek odwadniających 67,20 m2 - Drzewa do usunięcia 3 szt - Długość przyłączy kanalizacji deszczowej 13,31 mb - Długość przykanalików wpustów deszczowych 6,0 mb - Ilość studni 1 szt - Ilość wpustów deszczowych 2 szt - Długość rur osłonowych 56,0 mb Przebudowa nawierzchni ulicy Grzybowej w Zduńskiej Woli należy traktować jako tymczasowe rozwiązanie ułatwiające życie mieszkańców tej ulicy. W związku z powyższym wprowadzono zmiany w realizacji zadania. Zmiana obejmuje cała dokumentację techniczną, STWiOR oraz kosztorysy. Zmianie ulega: Konstrukcja jezdni: Z: W-wa ścieralna z betonu asfaltowego AC 11 S KR1 50/70, gr. 4cm W-wa wiążąca z betonu asfaltowego AC 16 W KR1 50/70, gr. 5cm Podbudowa z kruszywa łamanego 0/63 mm gr. 20 cm Warstwa wzmacniająca z pospółki CBR 25 gr. 40 cm Na: 1. Warstwa ścieralna z BA AC11S KR2 gr. 5 cm 2. Podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0/31,5 gr. 20 cm 3. Geokrata komórkowa o wysokości 10 cm, 4. Geowłóknina polipropylenowa o masie powierzchniowej 500 g/m2 5. Istniejące podłoże gruntowe Część II Przebudowa ulicy Grzybowej - odcinek od posesji nr 12 do nr 24 Zadanie obejmuje: - Długość projektowanej drogi 232,05 mb - Powierzchnia jezdni 1 392,30 m2 - Powierzchnia zatoki postojowej 12,60 m2 - Powierzchnia poboczy 205,40 m2 - Drzewa do usunięcia 15 szt - Długość rur osłonowych 196,0 mb - Przełożenie odcinka linii kablowej nN 17 mb - Demontaż odcinka linii kablowej nN oraz odtworzenie linii kablowej po nowej trasie 59 mb Przebudowa nawierzchni ulicy Grzybowej w Zduńskiej Woli należy traktować jako tymczasowe rozwiązanie ułatwiające życie mieszkańców tej ulicy. W związku z powyższym wprowadzono zmiany w realizacji zadania. Zmiana obejmuje cała dokumentację techniczną, STWiOR oraz kosztorysy. Zmianie ulega: Konstrukcja jezdni: Z: W-wa ścieralna z betonu asfaltowego AC 11 S KR1 50/70, gr. 4cm W-wa wiążąca z betonu asfaltowego AC 16 W KR1 50/70, gr. 5cm Podbudowa z kruszywa łamanego 0/63 mm gr. 20 cm Warstwa wzmacniająca z pospółki CBR 25 gr. 40 cm Na: 1. Warstwa ścieralna z BA AC11S KR2 gr. 5 cm 2. Podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0/31,5 gr. 20 cm 3. Geokrata komórkowa o wysokości 10 cm, 4. Geowłóknina polipropylenowa o masie powierzchniowej 500 g/m2 5. Istniejące podłoże gruntowe Konstrukcja zatoki postojowej Z: W-wa ścieralna z kostki betonowej w kolorze czerwonym gr. 8cm Podsypka cementowo-pieskowa 1:4 gr. 3cm Podbudowa z kruszywa łamanego 0/31.5 mm gr. 20 cm Warstwa wzmacniająca z pospółki CBR 25 gr. 40 cm Grunt G3 Na: 1. Warstwa ścieralna kostki betonowej w kolorze czerwonym gr. 8 cm 2. Podsypka cementowo-piaskowa 1:4 gr.3 cm 3. Pospółka stabilizowana cementem kl. C1,5/2,0, gr. 20 cm 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest: w dokumentacji projektowej oraz specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót, projekcie organizacji ruchu. W wycenie należy uwzględnić wszystkie elementy wynikające z projektu lub nieuwzględnione w projekcie, a niezbędne do prawidłowego wykonania I etapu zadania. 3. Podstawa wykonania robót: 1) Zgłoszenie robót budowlanych nr AB.6743.1.73.2017 z dnia 09 marca 2017r. 2) Decyzja na wycinkę drzew nr SR.6120.8.2017 z dnia 25 kwietnia 2017 r 3) Uzgodnienie PZD nr PZD.4322.12.2017 z dnia 06 marca 2017 r. 4) Dokumentacja projektowa. 5) Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót. 6) Dokumentacja badań podłoża gruntowego. 4. Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, zobowiązany jest w ciągu 5 dni od podpisania umowy dostarczyć Zamawiającemu: kosztorys ofertowy (w części 2 - oddzielnie na wykonanie zatoki postojowej), odzwierciedlający cenę za wykonanie przedmiotu zamówienia, zawartą w formularzu ofertowym oraz harmonogram rzeczowo-finansowy. 5. Zamawiający informuje, ze zadnie będzie wykonywane w przestrzeni publicznej wraz z jej budową, przebudową. 6. Zmawiający informuje, iż rozszerza się odpowiedzialność Wykonawcy za wady w ten sposób, że okres rękojmi za wady odpowiada terminowi gwarancji i biegnie od daty skutecznie zakończonego odbioru końcowego 7. Materiały i wyroby użyte do wykonania przedmiotu zamówienia winny spełniać wymogi określone w przepisach prawa polskiego, posiadać atesty lub świadectwa ITB dopuszczające stosowanie ich w obiektach użyteczności publicznej oraz deklarację zgodności. 8. Jeżeli w dokumentacji projektowej, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót użyte są znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę, Zamawiający dopuszcza ujęcie w ofercie, a następnie zastosowanie rozwiązań równoważnych, o ile zapewnią one zgodność realizacji przedmiotu zamówienia z w/w dokumentacją. 9. Przy wykonawstwie oraz odbiorze robót objętych zamówieniem obowiązywać będą zasady i wymagania określone w: 1) dokumentacji projektowej, 2) Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, 3) obowiązujących normach, z uwzględnieniem poniższych warunków:  przy wycenie oferty szczególną uwagę należy zwrócić na elementy wykończeniowe,  materiały mają być zastosowane z uwzględnieniem wszelkich wymogów zawartych w opisach dokumentacji wykonawczej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót,  wykonawca zobowiązany jest ściśle przestrzegać instrukcji montażu wszelkich systemów stosowanych w wykonywanym obiekcie według instrukcji wydanych przez producentów poszczególnych systemów,  przed wbudowaniem jakichkolwiek materiałów Wykonawca okaże Inspektorowi nadzoru świadectwo dopuszczenia tego materiału do stosowania w budownictwie i spełnienia wymogów określonych w Specyfikacjach Technicznych i Polskich Normach, w celu uzyskania zgody na jego stosowanie. 10. Termin gwarancji na wykonane roboty oraz zastosowane materiały minimum 5 lat. 11. Wspólny Słownik Zamówień CPV 45233140-2 Roboty drogowe 45233220-7 Roboty w zakresie nawierzchni dróg 12. Zamawiający dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. Część I Przebudowa ulicy Grzybowej - odcinek od ul. Złotej do posesji nr 10. Część II Przebudowa ulicy Grzybowej - odcinek od posesji nr 12 do nr 24. 13. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 14. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6. 15. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez wykonawcę części zamówienia. 16. Wymagania dotyczące zatrudnienia na umowę o pracę: Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności polegające na faktycznym wykonywaniu robót budowlano-montażowych objętych zakresem zamówienia, tj.: 1) W części 1 są to roboty drogowe i kanalizacyjne; 2) W części 2 są to roboty drogowe i elektryczne; 3) W obu częściach jest to wycinka drzew, o ile nie będą wykonywane przez daną osobę w ramach prowadzonej przez nią działalności gospodarczej, były wykonywane przez osoby zatrudnione (przez Wykonawcę lub podwykonawcę) na podstawie umowy o pracę. Wykonawca zobowiązany jest zawrzeć w każdej umowie o podwykonawstwo stosowne zapisy zobowiązujące podwykonawców do zatrudnienia na umowę o pracę wszystkich osób wykonujących wskazane wyżej czynności.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233140-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 13 000,00 zł (słownie trzynaście tysięcy złotych) przed upływem terminu składania ofert: W części 1 – 5 000,00 PLN; W części 2 – 8 000,00 PLN 2. Wadium może być wniesione w: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r. poz. 359). 3. Uwaga! Wadium wnoszone w poręczeniach, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych lub poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w pkt 2 ppkt 5), należy zdeponować przed upływem terminu składania ofert w Kasie Urzędu Miasta Zduńska Wola (budynek nr 4, parter, pokój nr 411). Z treści tych dokumentów musi wynikać bezwarunkowe, (na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego) zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy. Wyżej wymienione gwarancje i poręczenia nie mogą wprowadzać żadnych dodatkowych warunków merytorycznych. Ponadto wadium wniesione w formie gwarancji i poręczeń musi mieć taką samą płynność jak wadium wniesione w pieniądzu, co oznacza, że dochodzenie roszczenia z tytułu zapłaty wadium nie może być utrudnione, w szczególności poprzez rozumienie terminu, w którym żądanie zapłaty Zamawiającego powinno dotrzeć do Gwaranta lub Poręczyciela jako terminu ważności gwarancji i poręczeń. Terminu, w którym żądanie zapłaty Zamawiającego powinno dotrzeć do Gwaranta lub Poręczyciela musi dawać możliwość realnego zaspokojenia roszczeń Zamawiającego z Gwarancji lub Poręczenia w przypadku zaistnienia w terminie związania ofertą któregokolwiek z przypadków, o których mowa w art 46 ust. 4a i 5 ustawy. Termin ten musi uwzględniać w szczególności czas niezbędny na dostarczenie pisemnego żądania zapłaty Zamawiającego do Gwaranta lub Poręczyciela. 4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem przed upływem terminu składania ofert na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Poddębicach Nr konta 09 9263 0000 0544 0094 2005 0001. 5. Zamawiający dokona zwrotu wadium, zgodnie z warunkami określonymi w art. 46 ustawy. 6. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium na cały okres związania oferta, określony w rozdziale IX SIWZ. 7. Zamawiający zatrzymuje wadium zgodnie z warunkami określonymi w art. 46 ustawy. 8. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, o którym mowa w rozdz. VIII. 4 niniejszej SIWZ, przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert). 9. Wykonawca wnosząc wadium jest zobowiązany oznaczyć, której części postępowania ono dotyczy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Informacji o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ. 2. Dokument określający zasady reprezentacji oraz osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy (jeżeli nie wynikają one z innych dokumentów załączonych przez Wykonawcę do oferty), a jeżeli Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik — także pełnomocnictwo, określające zakres umocowania podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcę

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach