Urząd Miasta Milanówka ogłasza przetarg
- Adres: 05-822 Milanówek, ul. Kościuszki 45
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 022 7583061 w. 109 , fax. 022 7248039
- Data zamieszczenia: 2013-08-07
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Miasta Milanówka
ul. Kościuszki 45 45
05-822 Milanówek, woj. mazowieckie
tel. 022 7583061 w. 109, fax. 022 7248039 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.milanowek.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa ulicy Głowackiego w Milanówku - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest przebudowa ulicy Głowackiego na odcinku od granicy nawierzchni z kostki betonowej do ulicy Uroczej w Milanówku - I etap. Prace polegają na wykonaniu nawierzchni jezdni, chodników ze zjazdami, krawężników i odwodnienia. Zakres robót obejmuje: - roboty pomiarowe, - roboty ziemne, - wykonanie podbudowy pod nawierzchnią z kruszywa łamanego grubości 20 cm frakcji 0-31,5 i 15 cm pod zjazdami, na 15cm warstwie odsączającej pod jezdnią i 10 cm na zjazdach z pospółki, - wykonanie nawierzchni i zjazdów z kostki betonowej 8cm koloru szarego na podsypce cementowo-piaskowej 1:4, - wykonanie nawierzchni chodników z kostki betonowej 6 cm koloru czerwonego na podsypce cementowo-piaskowej 1 : 4 i 10cm warstwie odsączającej, - ustawienie krawężników drogowych 15x30cm na ławie betonowej z oporem, - ustawienie obrzeży betonowych 30x8cm na podsypce cementowo piaskowej, - wykonanie odwodnienia składającego się z: - kanału deszczowego fi 250 z rur PVC-U kl. S., - studni przyłączeniowych fi1,20m, - studni osadnikowej fi 1,20m, - wpustów ulicznych fi 500 ze skrzynkami żeliwnymi klasy D 400 - i przykanalików fi 200 z rur PVC-U kl. S, - ustawienie oznakowania pionowego, - roboty porządkowe, regulacja pionowa studzienek dla zaworów wodociągowych i gazowych oraz studni telefonicznych. Wykonawca w ramach zamówienia zobowiązany jest do wykonania dokumentacji powykonawczej. Dokumentacja powykonawcza będzie zawierała: - inwentaryzację geodezyjną powykonawczą, - plan zagospodarowania, - atesty i certyfikaty oraz świadectwa zgodności lub aprobaty techniczne użytych materiałów. - oświadczenie kierownika budowy o wbudowaniu ww. materiałów budowlanych Przedmiot zamówienia będzie realizowany w sposób ciągły. Pełen zakres prac oraz szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z warunkami technicznymi wykonania robót przedstawiony jest w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót - Załącznik nr 1 oraz w projekcie drogowym - Załącznik nr 2, w projekcie odwodnienia - Załącznik nr 3. W przypadku uszkodzenia zasuw, hydrantów itp. urządzeń znajdujących się w pasie drogowym Wykonawca zobowiązany jest do bezzwłocznej ich naprawy na własny koszt. Wykonawca zobowiązany będzie do poinformowania właścicieli nieruchomości przyległych do odcinka ulicy, na której prowadzone będą roboty o utrudnieniach w ruchu kołowym i pieszym związanych z prowadzonymi robotami na minimum 3 dni przed ich wystąpieniem. Wykonawca zobowiązany będzie do ustawienia tablic informujących o zamknięciu ulicy z podaniem terminu rozpoczęcia prac na minimum 3 dni przed rozpoczęciem prac. Wykonawca dokona oznakowania terenu robót zgodnie z opracowanym przez siebie i zatwierdzonym przez organ zarządzający ruchem projektem czasowej organizacji ruchu na czas prowadzenia robót. Przed przystąpieniem do prac, Wykonawca dokona wspólnych z Milanowskim Przedsiębiorstwem Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. w Milanówku ul. Spacerowa 4 przeglądów stanu powierzchniowych elementów instalacji wod-kan przed i po zakończeniu prac. Prace składające się na przedmiot umowy należy wykonać z należyta starannością, zgodnie ze Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót, z projektem, obowiązującymi polskimi normami i przepisami prawa, zasadami współczesnej wiedzy technicznej i uzgodnieniami dokonanymi w trakcie realizacji robót. Wykonawca zobowiązany jest do udzielenia minimum 36 miesięcy gwarancji na wykonane prace. Za bezpieczeństwo ruchu w obrębie odcinka, na którym wykonywane będą roboty, od chwili rozpoczęcia robót aż do oddania nawierzchni do ruchu bez ograniczeń, odpowiedzialny będzie Kierownik budowy. Na odcinku prowadzenia robót należy w sposób fachowy zabezpieczyć przed uszkodzeniem wszystkie drzewa. Materiały stosowane przez Wykonawcę podczas realizacji przedmiotu umowy powinny być fabrycznie nowe i być dopuszczone do obrotu i stosowania w budownictwie zgodnie z art. 10 Ustawy z dnia 07.07.1994r. Prawo budowlane oraz odpowiadać jakościowym i gatunkowym wymaganiom określonym w STWiOR. Zamawiający dopuszcza ujęcie w ofercie, a następnie zastosowanie innych materiałów niż podane w dokumentacji projektowej, pod warunkiem zapewnienia parametrów nie gorszych niż określone w tej dokumentacji (materiały równoważne). Wykonawca zobowiązany jest do przywrócenia pierwotnego stanu (odtworzyć) powierzchnie biologiczne i inne powierzchnie w przypadku zniszczenia. Wynagrodzenie za wykonanie przedmiotu umowy będzie wynagrodzeniem ryczałtowym. Wynagrodzenie obejmuje całość kosztów robót i innych wydatków niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia. Personel Wykonawcy skierowany do realizacji zamówienia w terenie musi posiadać ubranie ochronne z logo (nazwą) firmy i elementami odblaskowymi. Wykonawca zobowiązany jest do oznaczenia sprzętu wykorzystywanego do prac w terenie logo (nazwą) firmy. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452332207
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 30 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Warunkiem ważności oferty jest wniesienie przez Wykonawcę wadium w wysokości 4.000,00 PLN. Wadium musi obejmować okres związania ofertą. Wpłaty wadium należy dokonać przed upływem terminu składania ofert tj. do dnia 23.08.2013 roku do godziny 12:15. Wadium może być wniesione przelewem na konto bankowe Zamawiającego w Banku Spółdzielczym w Białej Rawskiej Filia Milanówek numer rachunku 62 9291 0001 0086 8336 2000 0050 z dopiskiem na przelewie WADIUM i oznaczyć: Przebudowa ulicy Głowackiego w Milanówku lub w formach wymienionych w art. 45 ust. 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku- Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2010 r. Nr 113 poz. 759 z późn. zm.). Wadium wnoszone przelewem do Banku Spółdzielczego w Białej Rawskiej musi znajdować się na koncie Zamawiającego w terminie składania ofert, a potwierdzenie wniesienia wadium należy załączyć do oferty. W przypadku wniesienia wadium w innej formie niż w pieniądzu, oryginały dokumentów należy załączyć do oferty lub zdeponować w kasie Urzędu Miasta Milanówka ul. Kościuszki 45, a ich poświadczone kopie dołączyć do oferty. Zaleca się aby dokument potwierdzający zabezpieczenie oferty został złożony w oddzielnej kopercie. Z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a oraz ust. 5 ustawy Pzp. Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy ofertą akceptowalną formą wadium zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku określa ustawa Pzp.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.milanowek.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Remont dróg powiatowych
Dodano: 2016-07-27 - Asfaltowanie dróg gminnych
Dodano: 2016-07-27 - Odbudowa drogi powiatowej nr 3838W Łaziska - Stare Budy, w km 3+110 do km 5+610 i 7+010 do km 9+530 o długości 5,02 km
Dodano: 2016-07-27 - Przetarg nieograniczony na wykonanie robót budowlanych zadania pn. Przebudowa drogi powiatowej nr 1433W od drogi woj. nr 574 do drogi woj. nr 583 o dł. 1,899 km we wsi Szczawin Borowy Kolonia i wsi Gołas, 09-550 Szczawin Kościelny
Dodano: 2016-07-27 - Przebudowa dróg na terenie Gminy Trojanów
Dodano: 2016-07-27 - Realizacja projektu Nasz wspólny Plac Muranów na terenie boiska przy Szkole Podstawowej nr 32 przy ul. Lewartowskiego 2 w Warszawie (znak sprawy ZP-65/16)
Dodano: 2016-07-27 - Remont nawierzchni dróg gminnych w Sulejówku.
Dodano: 2016-07-26 - Wykonanie zamówienia pn.: Radomski Program Drogowy - utwardzenia dróg gruntowych - ulica Poprzeczna w Radomiu
Dodano: 2016-07-26 - Przebudowa drogi gminnej w Wólce Przybójewskiej - etap III
Dodano: 2016-07-26 - Wykonanie zamówienia pn.: Radomski Program Drogowy - utwardzenia dróg gruntowych - ulice: Mazurska, Łowicka w Radomiu
Dodano: 2016-07-25