Przetargi.pl
Przebudowa ulicy Gen. de Gaulle a w Zabrzu - Opracowanie kompletnego projektu przebudowy geometrii skrzyżowania ulicy Gen. de Gaulle a z ulicą Roosevelta w Zabrzu wraz z sygnalizacją świetlną w celu wydzielenia lewoskrętów na wlotach ul. Gen. de Gaulle a łącznie z uzyskaniem decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej (ZRID).

Gmina Zabrze - Prezydent Miasta ogłasza przetarg

  • Adres: 41-800 Zabrze, ul. Powstańców Śląskich 5-7
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. (032) 3733537, 2710011 , fax. (032) 3733427, 2710818
  • Data zamieszczenia: 2009-11-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Zabrze - Prezydent Miasta
    ul. Powstańców Śląskich 5-7 5-7
    41-800 Zabrze, woj. śląskie
    tel. (032) 3733537, 2710011, fax. (032) 3733427, 2710818
    REGON: 00051595100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.zabrze.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa ulicy Gen. de Gaulle a w Zabrzu - Opracowanie kompletnego projektu przebudowy geometrii skrzyżowania ulicy Gen. de Gaulle a z ulicą Roosevelta w Zabrzu wraz z sygnalizacją świetlną w celu wydzielenia lewoskrętów na wlotach ul. Gen. de Gaulle a łącznie z uzyskaniem decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej (ZRID).
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: usługa polegająca na opracowaniu kompletnego projektu przebudowy geometrii skrzyżowania ulicy Gen. de Gaulle a z ulicą Roosevelta w Zabrzu wraz z sygnalizacją świetlną w celu wydzielenia lewoskrętów na wlotach ul. Gen. de Gaulle a łącznie z uzyskaniem decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej (ZRID). I. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z: 1. Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej ,specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego, 2. Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym. 3. Ustawą z dnia 10 kwietnia 2003 r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych oraz zmianami do w/w ustawy z dnia 25 lipca 2008 r. II. Zakres zamówienia obejmuje: 1. Wykonanie dokumentacji projektowej a) opracowanie projektów budowlanych i wykonawczych: drogowych i sygnalizacji świetlnej wraz z uzyskaniem decyzji ZRID - przebudowa geometrii skrzyżowania ul. Gen. de Gaulle a z ulicą Roosevelta w celu wydzielenia lewoskrętów na wlotach ul. Gen. de Gaulle a zgodnie z opracowaną koncepcją przebudowy przez Zakład Inżynierii Ruchu - W. Sylwestrzak i S-ka , b) opracowanie projektów (oddzielnie dla każdej branży) na przekładki istniejącego uzbrojenia ( sieci: energetyczna, teletechniczna, wodociągowa, kanalizacyjna, gazowa, itp.,) kolidującego z projektowaną przebudową ( w razie zaistnienia konieczności ), c) aktualizacja mapy zasadniczej dla celów projektowych wraz z wypisem z ewidencji gruntów, d) opracowanie projektów organizacji ruchu na czas przebudowy i docelowego, wraz z wymaganymi uzgodnieniami na podstawie obowiązujących przepisów, e) opracowanie projektu zmiany sygnalizacji świetlnej skrzyżowania, f) opracowanie raportu oddziaływania inwestycji na środowisko (w razie zaistnienia konieczności), g) opracowanie wszelkiej dokumentacji niezbędnej do złożenia wniosku o wydanie decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej, 2. Projekty, pozwolenia, uzgodnienia, opinie i inna dokumentacja wymagana odrębnymi przepisami: a) pozyskanie mapy zasadniczej z klauzulą aktualności z czytelnymi numerami wszystkich działek wchodzących w skład projektowanej przebudowy, b) pozyskanie dla działek aktualnych wypisów z rejestru gruntów ( ważność 3 miesiące ), c) opracowanie materiałów i uzyskanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach na realizację przedsięwzięcia, przekazanie prawomocnej decyzji do Wydziału Infrastruktury Urzędu Miejskiego w Zabrzu ( w razie zaistnienia konieczności ) , d) uzyskanie wszelkich niezbędnych uzgodnień projektów branżowych oraz wszystkich uzgodnień i opinii koniecznych do uzyskania decyzji ZRID, e) wykonanie wszelkich niezbędnych dodatkowych opracowań wynikłych z pozyskanych warunków technicznych, opinii, uzgodnień i decyzji, f) wykonanie wszelkich niezbędnych opracowań wynikających z uzgodnień instytucji biorących udział w postępowaniu dla wydania decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej, g) w razie kolizji projektowanej przebudowy skrzyżowania lub infrastruktury technicznej z istniejącą zielenią, wykonać inwentaryzację zieleni z zestawieniem drzew i krzewów do wycinki ( przeniesienia ) w formie opisowej i graficznej na kopii aktualnej mapy zasadniczej obejmującej projekt zagospodarowania terenu ze wskazaniem zaistniałej kolizji z zielenią, preliminarz opłat oraz układ projektowanej zieleni i uzyskać zgodę na usunięcie drzew , h) opracowanie przedmiarów robót oddzielnie dla każdej branży (zgodnie z w/w Rozporządzeniem), i) opracowanie kosztorysów inwestorskich osobno dla poszczególnych branż, j) opracowanie szczegółowych specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych ( zgodnie z w/w Rozporządzeniem ), Wszystkie elementy projektu powinny być oznaczone odpowiednimi kodami CPV 3. Określenie wartości zamówienia na roboty budowlane Opracowanie kosztorysów inwestorskich zgodnie z w/w Rozporządzeniem i określenie na ich podstawie wartości zamówienia na roboty budowlane. III. Warunki realizacji prac: a) z upoważnienia Zamawiającego, Wykonawca złoży do organu administracji architektoniczno-budowlanej kompletny wniosek o wydanie decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej. Przekazanie i odbiór przedmiotu zamówienia odbędzie się na podstawie protokołu zdawczo-odbiorczego i oświadczenia Projektanta o kompletności projektu oraz o tym, że projekt został wykonany zgodnie z umową, obowiązującymi przepisami, normami i jest kompletny z punktu widzenia celu, któremu ma służyć. Do projektu należy dołączyć oświadczenie Projektanta, że wszystkie uwagi wniesione na etapie opracowania projektu zostały w nim uwzględnione. - w przypadku wykazania braków przez organ prowadzący postępowanie, Wykonawca zobowiązany jest do wprowadzenia stosownych zmian i uzupełnień w terminie wskazanym przez ten organ, -wniosek winien zawierać zapis w przypadku wykazania braków należy informować wnioskodawcę, który jest zobowiązany do wprowadzania stosownych zmian i uzupełnień zadania do momentu uzyskania decyzji administracyjnej, b) po otrzymaniu decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej Wykonawca zobowiązany jest przekazać dokument do Wydziału Infrastruktury UM w Zabrzu wraz z klauzulą ostateczności, c) przekazane do Zamawiającego projekty winny być zweryfikowane przez sprawdzających, d) kopia mapy zasadniczej z naniesionymi projektowanymi elementami zagospodarowania winna być na każdym egzemplarzu podpisana i opieczętowana przez Projektanta, e) za zgodność przedmiaru z projektem odpowiada Wykonawca, w razie zapytań oferentów w trakcie prowadzonego postępowania przetargowego na realizację robót, Projektant jest zobowiązany do udzielania odpowiedzi do Wydziału Infrastruktury UM w Zabrzu w ciągu 24 godzin, f) przy odbiorze końcowym przedstawić zestawienie opracowanych dokumentacji oraz uzyskanych warunków, opinii, uzgodnień, decyzji administracyjnych i przekazać wszystkie pisma w oryginale, g) projekt winien zawierać wszystkie inne elementy niezbędne do realizacji inwestycji, h) wszelkie opłaty za pozyskiwane decyzje, uzgodnienia i opinie ponosi Projektant, IV. Forma opracowania dokumentacji do przekazania Zamawiającemu: a) w formie opisowej i graficznej: -projekty budowlane i wykonawcze - po 6 egz. oddzielnie dla każdej branży, -projekty organizacji ruchu: na czas budowy i docelowy - po 4 egz., -projekty sygnalizacji świetlnej - po 4 egz., szczegółowa inwentaryzacja zieleni z gospodarką - 5 egz., -projekt zieleni - 5 egz., -raport oddziaływania na środowisko - 4 egz. ( w przypadku konieczności ), -mapa ewidencji gruntów z naniesioną na czerwono linią zajętości terenu pod ulicę wraz z sieciami uzbrojenia technicznego, obejmująca całość wszystkich robót - 1 egz. i w każdym projekcie drogowym kopia w/w mapy, -wypisy z rejestru gruntów, -opinie, uzgodnienia i decyzje administracyjne z klauzulą ostateczności, -przedmiary robót - po 5 egz. oddzielnie dla każdej branży, -kosztorysy inwestorskie - po 3 egz. oddzielnie dla każdej branży, -szczegółowa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych - po 3 egz., -materiały do uzyskania decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej wraz z uzyskanymi warunkami i opiniami - 2 komplety (1 komplet do wniosku i 1 komplet dla Zamawiającego). b) na nośniku cyfrowym: -aktualna mapa zasadnicza ( do celów projektowych ) w skali 1 : 500 (.pdf ) -opis techniczny -część graficzna projektów ( .pdf ) -raport oddziaływania na środowisko ( w przypadku konieczności ) -przedmiary robót - 3 egz. -szczegółowa specyfikacja techniczna - na oddzielnym nośniku cyfrowym - 3 egz. -kosztorysy inwestorskie - 2 egz. V. Dodatkowe uwagi Zamawiającego: - Wykonawca zobowiązany jest do zapoznania się z terenem objętym zakresem opracowania we własnym zakresie oraz zdobycia wszelkich niezbędnych informacji potrzebnych do przygotowania oferty, podpisania umowy i realizacja zamówienia. - Wykonawca uzyska od Zamawiającego pełnomocnictwo do występowania w jego imieniu przy załatwianiu powyższych spraw i decyzji. - Wykonawca zobowiązany jest udzielić Zamawiającemu gwarancji na wykonane dokumentacje projektowe, na okres 36 miesięcy od daty podpisania protokołu zdawczo-odbiorczego oraz w ramach nadzoru autorskiego realizowanego wg zasad określonych oddzielną umową. - Najpóźniej z dniem podpisania umowy Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu harmonogram rzeczowo-finansowy dotyczący realizacji przedmiotu zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 713200007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; -znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; -nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Zamawiający oceni spełnienie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu stwierdzeniem : spełnia lub nie spełnia, w oparciu o wymagane dokumenty i zawarte w nich informacje.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, iż Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Pzp: A) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert; W celu potwierdzenia, iż Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia: A) wykaz nie mniej niż 3 wykonanych usług, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych w zakresie opracowania projektów budowlano - wykonawczych przebudowy lub remontu dróg publicznych o minimalnej powierzchni 6.000 m2 każda w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz dokumenty, potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie; B) wykaz osób i podmiotów, jakimi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności; Zamawiający wymaga wskazania: 1) Główny projektant - 1 osoba - kwalifikacje zawodowe: potwierdzone przygotowanie zawodowe do wykonywania samodzielnych funkcji w zakresie projektowania dróg - doświadczenie: min 5 letni staż pracy przy projektowaniu, kierowanie pracami nad realizacją co najmniej 3 podobnych dokumentacji projektowych w sektorze budownictwa drogowego - wykształcenie: wyższe 2) Główny sprawdzający - 1 osoba - kwalifikacje zawodowe: potwierdzone przygotowanie zawodowe do wykonywania samodzielnych funkcji w zakresie projektowania dróg - doświadczenie: min 5 letni staż pracy przy projektowaniu, kierowanie pracami nad realizacją co najmniej 3 podobnych dokumentacji projektowych w sektorze budownictwa drogowego - wykształcenie: wyższe 3) Projektanci branżowi - 4 osoby - kwalifikacje zawodowe: a) 1 osoba - posiadająca potwierdzone przygotowanie zawodowe do wykonywania samodzielnych funkcji w zakresie projektowania sieci wodociągowych i kanalizacyjnych, b) 1 osoba - posiadająca potwierdzone przygotowanie zawodowe do wykonywania samodzielnych funkcji w zakresie projektowania sieci cieplnych, c) 1 osoba - posiadająca potwierdzone przygotowanie zawodowe do wykonywania samodzielnych funkcji w zakresie projektowania sieci gazowych, d) 1 osoba - posiadająca potwierdzone przygotowanie zawodowe do wykonywania samodzielnych funkcji w zakresie projektowania sieci elektroenergetycznych UWAGA : -dopuszczalne jest wskazanie osoby - osób posiadającej potwierdzone przygotowanie zawodowe do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci wodociągowych, kanalizacyjnych, cieplnych lub gazowych ( ogółem wskazanych projektantów branżowych nie może być mniej niż dwóch ), -projekty wykonane przez projektantów branżowych, muszą być sprawdzone zgodnie z warunkami określonymi w ustawie Prawo Budowlane C) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeśli w wykazie o którym mowa w pkt B) wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował D) dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień takie jak: 1) Główny projektant : - dokument potwierdzający posiadanie uprawnień budowlanych do projektowania w specjalności drogowej, - zaświadczenie o aktualnej przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa , 2) Główny sprawdzający : - dokument potwierdzający posiadanie uprawnień budowlanych do projektowania bez ograniczeń i sprawdzania projektów architektoniczno- budowlanych w specjalności drogowej, - zaświadczenie o aktualnej przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, 3) Projektanci branżowi: a) branża - sieci wod-kan b) branża - sieci cieplne c) branża - sieci gazowe b) branża - elektroenergetyczna - dokumenty potwierdzające posiadanie odpowiednich uprawnień do projektowania w zakresie poszczególnych branż, które zostały wydane na podstawie obowiązujących przepisów - zaświadczenia poszczególnych osób o aktualnej przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, W celu potwierdzenia, iż Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: A) polisę, a w przypadku jej braku inny dokument - aktualny na dzień składania ofert - potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż 100.000 PLN.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zabrze.magistrat.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach