Gmina Wałcz ogłasza przetarg
- Adres: 78-600 Wałcz, ul. Dąbrowskiego 8
- Województwo: zachodniopomorskie
- Telefon/fax: tel. 067 2580241 , fax. 067 2580241
- Data zamieszczenia: 2009-09-14
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Wałcz
ul. Dąbrowskiego 8 8
78-600 Wałcz, woj. zachodniopomorskie
tel. 067 2580241, fax. 067 2580241
REGON: 57079152000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.walcz.ug.gov.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa ulicy Cmentarnej w miejscowości Szwecja - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zakres wykonania obejmuje: przebudowę odcinka drogi gminnej - ulicy Cmentarnej o łącznej długości 0,374 mb w i powierzchni 2503 m2 - zgodnie z projektem . Warstwa ścieralna grubości 4cm z betonu asfaltowego wytwarzana i układana na gorąco Warstwa wiążąca grubości 4cm z betonu asfaltowego wytwarzana i układana na gorąco Podbudowa grubości 20cm z kruszywa łamanego 0/31,5mm stabilizowanego mechanicznie Warstwa odsączająca z pospółki grubości 15cm Wskaźnik zagęszczenia podłoża i podbudowy - 1,0 - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452220009
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 30 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Brak
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą brać udział wykonawcy, którzy : 1)posiadają uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, dysponują potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.wypełniony i podpisany Formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 1 do niniejszej specyfikacji lub własny wzór. 2.Oświadczenie, zgodnie z art. 44 o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 pkt. 1 - 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 2 do niniejszej specyfikacji 3.( jeżeli oferta jest składana wspólnie przez kilka podmiotów, oświadczenie niniejsze powinno być złożone, jako jedno i podpisane przez wszystkich partnerów lub ich pełnomocnika ), 1)Oświadczenie wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 3 do niniejszej specyfikacji ( jeżeli oferta jest składana wspólnie przez kilka podmiotów, oświadczenie niniejsze powinno być złożone osobno przez każdego z partnerów ), 2)Oświadczenia o : terminie wykonania zamówienia, zaakceptowaniu warunków zapłaty określonych w rozdziale III pkt. 2, terminie udzielanej gwarancji - co najmniej 36 miesięcy. dokonaniu wizji lokalnej w terenie, na którym będą wykonywane roboty budowlane w dniu .............. . 3)Kosztorys ofertowy opracowany metodą szczegółową. Podstawą opracowania kosztorysu ofertowego jest przedmiar robót : Kosztorys ofertowy powinien zawierać zestawienie materiałów wraz z podaniem cen jednostkowych, kosztów produkcji tj. Ko ( wraz z Kz ), rbh, Z oraz cen pracy podstawowego sprzętu.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.ug.walcz.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Budowa półpodziemnych gniazd na odpady komunalne ( śmietniki) z systemowych elementów selektywnej zbiórki odpadów, zagospodarowaniem terenu oraz dojazdem
Dodano: 2016-04-19 - Likwidacja barier architektonicznych Szkoły Podstawowej im. Jana Nowaka Jeziorańskiego w Bornem Sulinowie polegająca na przebudowie budynku wraz z montażem zewnętrznej platformy pionowej do przewozu osób niepełnosprawnych
Dodano: 2015-02-18 - Zagospodarowanie terenu przy Urzędzie Gminy w Dobrej
Dodano: 2014-12-19 - Przebudowa drogi dojazdowej do gruntów rolnych Osiecze - kol. Osiecze
Dodano: 2014-04-15 - Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Dębołęka, Gmina Wałcz.
Dodano: 2013-10-21 - Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Ostrowiec, Gmina Wałcz (droga od Krzyża)
Dodano: 2013-10-21 - Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Rutwica
Dodano: 2013-09-16 - Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Chwiram
Dodano: 2013-08-22 - Przebudowa drogi gminnej dojazdowej do gruntów rolnych w miejscowości Popowo.
Dodano: 2013-07-15 - Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Ostrowiec, Gmina Wałcz.
Dodano: 2013-06-19