Przetargi.pl
Przebudowa ulicy Bierkowickiej i ulic sąsiednich wraz z budową kanalizacji deszczowej w zakresie Przebudowy ulicy Bierkowickiej wraz z budową kanalizacji deszczowej.

Gmina Opole Urząd Miasta Opola ogłasza przetarg

  • Adres: 45-015 Opole, Rynek-Ratusz
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 077 451 19 21, 077 451 19 22 , fax. 0 77 454 98 44
  • Data zamieszczenia: 2009-09-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Opole Urząd Miasta Opola
    Rynek-Ratusz
    45-015 Opole, woj. opolskie
    tel. 077 451 19 21, 077 451 19 22, fax. 0 77 454 98 44
    REGON: 00058480500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.um.opole.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa ulicy Bierkowickiej i ulic sąsiednich wraz z budową kanalizacji deszczowej w zakresie Przebudowy ulicy Bierkowickiej wraz z budową kanalizacji deszczowej.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia: Przebudowa ulicy Bierkowickiej i ulic sąsiednich wraz z budową kanalizacji deszczowej w zakresie Przebudowy ulicy Bierkowickiej wraz z budową kanalizacji deszczowej. Roboty budowlano - montażowe obejmują: - budowę jezdni i chodników, - budowę kanalizacji deszczowej, - przebudowę linii elektrycznych niskiego napięcia, - przebudowę linii telekomunikacyjnej, - wycinka drzew. Zakres robót zgodny z dokumentacją projektową opracowaną przez : Biuro Projektów PROMEL Sp. z o.o. z Opola w 2003r., Pracownię Projektową AKWA- SERWIS mgr inż. Romuald Marianowicz z Opola w 2009r., Studio Projektowo - Graficzne SZESĆ z Opola w 2003r., Pracownię Projektową ELEKTRIM z Opola w 2009r. oraz specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót. Lokalizacja budowy: ul. Bierkowicka w Opolu. Rodzaj prac: roboty drogowe, kanalizacja deszczowa, przebudowa linii energetycznych niskiego napięcia, przebudowa linii telekomunikacyjnej, wycinka drzew. Zakres rzeczowy: - roboty drogowe - budowa jezdni z betonu asfaltowego i chodników z kostki brukowej betonowej w ul. Bierkowickiej, budowa drogi dojazdowej do separatora (Nr 18) z betonu asfaltowego, - roboty kanalizacyjne - budowa kanalizacji deszczowej (kanały deszczowe, przykanaliki- wykonywane tylko do granic posesji z wyjątkiem dwóch przyłączy poprowadzonych na posesję Straży Pożarnej, które będą wykonane w całości, urządzenie podczyszczające ścieki deszczowe - separator + osadnik), - roboty energetyczne - przebudowa linii energetycznej niskiego napięcia wraz z przestawieniem słupów oświetleniowych (ul. Bierkowicka odcinek linii nn od słupa 107 do końca linii), - roboty telekomunikacyjne - przebudowa linii telekomunikacyjnej napowietrznej z podwieszonymi kablami samonośnymi, - wycinka drzew . UWAGA! 1) z zakresu zadania wyłączono wykonanie około 150 m rowu otwartego odprowadzającego deszczówkę z separatora do Potoku Prószkowskiego, 1) wylot ul. Bierkowickiej do ul. Wrocławskiej ze względu na brak zgody właściciela będzie realizowany po starej trasie ul. Bierkowickiej, 3. Warunki dla Wykonawcy: - Realizacja robót zgodnie z projektem organizacji ruchu na czas budowy. - Sporządzenie przed rozpoczęciem budowy planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23.06.2003r. (Dz. U. Nr 120, poz. 1126). - Obsługę geodezyjną budowy w zakresie: założenie reperów, tyczenie osi głównych drogi i projektowanego uzbrojenia, wyznaczenie uzbrojenia kolizyjnego i pomiar powykonawczy zleca Zamawiający. Pozostałą bieżącą obsługę geodezyjną budowy zleca Wykonawca.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Na podstawie art. 45 ust.1 Prawa Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium. 2) Zamawiający określa kwotę wadium w wysokości 40.000 zł. 3) Wadium ma być wniesione przed upływem terminu składania ofert, w jednej lub kilku formach podanych w art. 45 ust. 6 Prawa. 4) Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego Nr 74 1020 3668 0000 5102 0159 7731, Bank PKO BP O/Opole. Kserokopię polecenia przelewu załącza się do oferty. 5) W przypadku wniesienia wadium w poręczeniach lub gwarancjach, złożenia ich należy dokonać w kasie Urzędu Miasta Opola, Rynek Ratusz, pokój nr 2, a kserokopię z potwierdzeniem złożenia (pieczątka wpływu do kasy) należy załączyć do oferty. Złożenie ma być dokonane przed terminem składania ofert. 6) Jeżeli złożenie oferty następuje za pośrednictwem poczty lub przesyłką kurierską, a Wykonawca nie złoży poręczeń lub gwarancji w kasie Urzędu, to oryginał poręczenia lub gwarancji ma być załączony do oferty. 7) Poręczenie lub gwarancja ma zawierać zapis uwzględniający wszystkie trzy warunki zatrzymania wadium, określone w art. 46 ust. 4a i 5 Prawa. Ma również zawierać oświadczenie o bezwarunkowym zobowiązaniu do zapłaty wskazanej kwoty. W przeciwnym wypadku poręczenie lub gwarancja nie będzie spełniała wymagań Zamawiającego. 8) Wadium wniesione przez Wykonawców występujących wspólnie musi wyraźnie wskazywać na wszystkich Wykonawców składających ofertę wspólną. 9) Zwrot lub zatrzymanie wadium następuje w przypadkach określonych w art. 46 Prawa.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej umożliwiającej realizację zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Dokonanie oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie złożonych w ofercie wykonawcy oświadczeń i dokumentów. Zamawiający sprawdzi kompletność dokumentów, a następnie dokona sprawdzenia spełnienia warunków według zasady spełnia/nie spełnia, co musi wynikać jednoznacznie z treści oświadczeń i dokumentów.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia prawa do ubiegania się o zamówienie publiczne zamawiający żąda złożenia oświadczenia o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 Prawa według wzoru załączonego do niniejszej specyfikacji, oraz złożenia dokumentu w postaci aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego przez urząd wydający nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia niezbędnego do wykonania zamówienia zamawiający żąda złożenia oświadczenia w formie wykazu robót wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy-w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem do wykazu dokumentów potwierdzających ich należyte wykonanie. Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże się: wykonaniem co najmniej dwóch robót budowlanych zawierających roboty drogowe związane z wykonaniem dróg o nawierzchni bitumicznej wraz z robotami kanalizacyjnymi o wartości nie mniejszej niż 2.500.000 zł brutto każda. Wzór wykazu załączono do specyfikacji. 3.W celu potwierdzenia dysponowania pracownikami zdolnymi do wykonania zamówienia Zamawiający żąda złożenia oświadczenia w formie wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także wykonywanych przez nich czynności. Warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże: a) kierownika budowy z uprawnieniami budowlanymi w specjalności drogowej bez ograniczeń b) kierownika robót z uprawnieniami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń kanalizacyjnych bez ograniczeń c) kierownika robót z uprawnieniami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń d) kierownika robót z uprawnieniami budowlanymi w specjalności telekomunikacyjnej bez ograniczeń Zamawiający uzna odpowiadające wyżej wymienionym i ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, jeżeli będą potwierdzać nieograniczony zakres. Zamawiający dopuszcza połączenie wyżej wskazanych funkcji pod warunkiem spełnienia przez osobę łączącą te funkcje wszystkich warunków wymaganych dla poszczególnych funkcji. Osoby wymienione w wykazie mają się wykazać aktualnym w dniu składania wniosku wpisem na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego. Wykonawca składający wniosek zobowiązuje się w przypadku podpisania umowy, do skierowania do pracy osób wskazanych w wykazie. W przypadkach losowych wykluczających zatrudnienie osób wskazanych w wykazie, Wykonawca będzie zobowiązany do zatrudnienia osoby o tych samych kwalifikacjach zawodowych, doświadczeniu i wykształceniu niezbędnym do wykonania zamówienia, a także wykonywanych przez nich czynności. W przypadku wykazania w wykazie osoby lub osób, którymi Wykonawca będzie dysponował w wykonywaniu zamówienia, do wykazu należy dołączyć pisemne zobowiązanie do udostępnienia danej osoby, wystawione przez podmiot udostępniający. Wzór wykazu załączono do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.um.opole.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach