Gmina Miejska Bolesławiec ogłasza przetarg
- Adres: 59-700 Bolesławiec, ul. Rynek
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 756 456 400 , fax. 756 456 402
- Data zamieszczenia: 2019-11-22
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Bolesławiec
ul. Rynek 41
59-700 Bolesławiec, woj. dolnośląskie
tel. 756 456 400, fax. 756 456 402
REGON: 23082140500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.um.boleslawiec.bip-gov.pl/public/
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa ulicy Bankowej w Bolesławcu – wlot z ulicy Bankowej - Karola Miarki - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przebudowę jezdni ulicy Bankowej klasy D do szerokości 6,0m na odcinku od zjazdu z ulicy Karola Miarki. W ramach zadania planuje się przebudowę nawierzchni chodnika oraz przebudowę istniejących miejsc postojowych. W tym celu roboty obejmą działki drogi gminnej należące do Gminy Bolesławiec nr 328/26, 328/25. W ramach zadania przewiduje się korektę włączenia do ulicy Karola Miarki o szerokości 6,0m, wyokrąglono łukiem poziomym o promieniu R=6,0m. Ulica Bankowa odcinek objęty przebudową km 0+000,00 – 0+036,88: - klasa drogi D 1/2, - prędkość projektowa 40 km/h, - szerokość pasa ruch 3,0 m, - szerokość nawierzchni jezdni 6,00 m, - chodnik w ciągu drogi 2,0-5,6 m – dwustronny, - obciążenie nawierzchni 100 kN, - przewidywany ruch KR 1, - odcinek objęty przebudową 36,88 m, - miejsca postojowe 2MP o wymiarach 2,5x6,0m. Do obowiązków wykonawcy należą również: - wszelkie czynności wynikające z decyzji pozwolenia na budowę związane z użytkowaniem obiektu, - opracowanie i uzyskanie zatwierdzenia projektu organizacji ruchu na czas trwania robót, - wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej – 3 egz., - dokumentacja powykonawcza – 3 egz. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera umowa, dokumentacja projektowa oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45100000-8
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty, które wykonawcy muszą złożyć w ofercie: 1) Wypełniony druk OFERTA, stanowiący załącznik nr 2 do niniejszej specyfikacji. Do oferty należy dołączyć aktualne dokumenty potwierdzające status prawny wykonawcy, art. odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej. Oferta nie musi zawierać tych dokumentów w przypadku wskazania w ofercie przez wykonawcę, że są one dostępne w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych. Upoważnienie osób podpisujących ofertę musi bezpośrednio wynikać z w/w dokumentów. 2) Pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy). Upoważnienie osób podpisujących ofertę musi bezpośrednio wynikać z dokumentów dołączonych do oferty. Oznacza to, że jeżeli upoważnienie takie nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny wykonawcy, to do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej notarialnie, ustanowione do reprezentowania wykonawcy/ów ubiegającego/cych się o udzielenie zamówienia publicznego. 3) Dokument (art. zobowiązanie), o którym mowa w punkcie 6.3. SIWZ, złożony w oryginale, sporządzony zgodnie z załącznikiem nr 5 do SIWZ.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Bieżące remonty infrastruktury technicznej Gminy Nowa Ruda
Dodano: 2024-03-27 - Rewitalizacja zabytkowego budynku na terenie zespołu budowlanego klasztoru cysterskiego w Kamieńcu Ząbk. Projekt współfinansowany ze środków Rządowy Fundusz Polski Ład: Program Odbudowy Zabytków.
Dodano: 2024-03-17 - Budowa chodnika przy drodze powiatowej nr 2066D w miejscowości Jastrzębce
Dodano: 2024-03-13 - ,, Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego p.n. Rozbudowa drogi gminnej nr 100723D w m. Czernina Dolna i Czernina polegająca na budowie chodnika – ETAP II,,
Dodano: 2024-02-20 - Budowa chodnika przy drodze powiatowej nr 2066D w miejscowości Jastrzębce
Dodano: 2024-02-20 - Modernizacja infrastruktury drogowej w miejscowościach, w których funkcjonowały zlikwidowane PGR -y na terenie gminie Żukowice
Dodano: 2024-01-15 - „Przebudowa drogi gminnej ulicy Drzewieckiego w Jelczu-Laskowicach”
Dodano: 2023-12-06 - Przebudowa dróg gminnych w m. Wiekowice - dz. nr 484, 435/1,485/1 obręb Dobrzejowice
Dodano: 2023-11-16 - „Modernizacja – remont dróg gminnych w miejscowościach: Okmiany, Stary Łom, Goliszów, Kolonia Kołłątaja - Biała (Kolonia), Niedźwiedzice, Rokitki.”
Dodano: 2023-11-09 - „Rozbudowa istniejącej pompowni wody w m. Rokitki o dwa zbiorniki wody.”
Dodano: 2023-11-09