Przetargi.pl
Modernizacja Stacji Uzdatniania Wody w Dusznikach Zdroju

GMINA MIEJSKA DUSZNIKI-ZDRÓJ ogłasza przetarg

  • Adres: 57-340 Duszniki-Zdrój, Rynek 6
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2024-07-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: GMINA MIEJSKA DUSZNIKI-ZDRÓJ
    Rynek 6
    57-340 Duszniki-Zdrój, woj. dolnośląskie
    REGON: 890717906
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.duszniki.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja Stacji Uzdatniania Wody w Dusznikach Zdroju
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie modernizacji Stacji Uzdatniania Wody w Dusznikach Zdroju w procedurze zaprojektuj i wybuduj.2. Zakres robót obejmuje: obejmuje zaprojektowanie i wykonanie modernizacji istniejącej, stacji uzdatniania wody w m. Duszniki Zdrój.Przepustowość SUW po modernizacji powinna wynosić : Qśrh = 120,00 m3/h , Qmaxh = 180,00 m3/h.Inwestycja dofinansowana ze środków Rządowego Funduszu Inwestycji Lokalnych. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera: a) Dokumentacja techniczna stanowiąca załącznik nr 5do SWZ obejmująca:- Program funkcjonalno-użytkowy- Opis przedmiotu zamówienia - Promesa wstępna z Rządowego Funduszu Polski Ład: Programu Inwestycji Strategicznych – promesa wstępna numer Edycja8/2023/6673/PolskiLadb) Projektowane postanowienia umowy - stanowiące załącznik nr 4 do SWZ,
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45100000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia w kwocie 25.000,00 PLN przed upływem terminu składania ofert.2. Wadium może być wniesione w:1.1. pieniądzu;1.2. gwarancjach bankowych;1.3. gwarancjach ubezpieczeniowych;1.4. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2023 r. poz. 462).3. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto w Bank Spółdzielczy w Kłodzku o/Duszniki Zdrój Nr 05 9523 1011 0200 0329 2002 0023 z dopiskiem na przelewie: „Wadium w postępowaniu nr ZP.271.9.2024 „Modernizacja Stacji Uzdatniania Wody w Dusznikach Zdroju”4. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej, jako ostateczny termin składania ofert).5. Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie pieniężnej – dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został załączony do oferty.6. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, wykonawca przekazuje zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej.7. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.8. Wadium wniesione w formie innej niż pieniężna musi posiadać ważność, co najmniej do końca terminu związania wykonawcy złożoną przez niego ofertą. Przedłużenie terminu związania ofertą jest dopuszczalne tylko z jednoczesnym przedłużeniem okresu ważności wadium albo, jeżeli nie jest to możliwe, z wniesieniem nowego wadium na przedłużony okres związania ofertą.9. Wadium złożone w formie innej niż pieniężna musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez wykonawcę określone w art. 98 ust. 6 ustawy PZP.10. Gwarancja bankowa lub ubezpieczeniowa powinna być nieodwołalna i bezwarunkowa oraz płatna na pierwsze żądanie.11. Zwrot wadium1) Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 7 dni od dnia wystąpienia jednej z okoliczności:1.1. upływu terminu związania ofertą;1.2. zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego;1.3. unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia, z wyjątkiem sytuacji, gdy nie zostało rozstrzygnięte odwołanie na czynność unieważnienia albo nie upłynął termin do jego wniesienia.2) Zamawiający, niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 7 dni od dnia złożenia wniosku zwraca wadium wykonawcy:1.1. który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert;1.2. którego oferta została odrzucona;1.3. po wyborze najkorzystniejszej oferty, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza;1.4. po unieważnieniu postępowania, w przypadku gdy nie zostało rozstrzygnięte odwołanie na czynność unieważnienia albo nie upłynął termin do jego wniesienia.3) Złożenie wniosku o zwrot wadium, powoduje rozwiązanie stosunku prawnego z wykonawcą wraz z utratą przez niego prawa do korzystania ze środków ochrony prawnej, o których mowa w dziale IX ustawy PZP.4) Zamawiający zwraca wadium wniesione w pieniądzu wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę.5) Zamawiający zwraca wadium wniesione w innej formie niż w pieniądzu poprzez złożenie gwarantowi lub poręczycielowi oświadczenia o zwolnieniu wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki udziału w postępowaniu, określone przez Zamawiającego spośród warunków, o których mowa w art. 112 ust. 2 ustawy:1) zdolność do występowania w obrocie gospodarczym - Zamawiający nie określa warunku w powyższym zakresie.2) uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej - Zamawiający nie określa warunku w powyższym zakresie.3) Sytuacja ekonomiczna lub finansowaa) posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną ubezpieczenia 3.000.000,00 PLN,(słownie: trzy miliony złotych),4) Zdolność techniczna lub zawodowa:-wykonanie (zakończenie) w okresie ostatnich pięciu lat przed rozpoczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej: 3 zamówienia polegające na wdrożeniu oferowanej technologii uzdatniania wody opartej na koagulacji flokulacji i sedymentacji z inertem w obiektach komunalnych na terenach górskich i podgórskich , technologia nie może być technologia pionierską.-minimum zamówienia polegające na wykonaniu inwestycji zakończonej rozruchem i wdrożeniu i przekazaniu do eksploatacji obiektu wodno-ściekowego o wartości zamówienia na kwotę minimum 7 .000.000 ,00 zł brutto ( siedem milionów zł). Zamówienie powinno być potwierdzone dokumentami podpisanymi przez inwestora, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.Uwaga 1 : Mając na uwadze art. 117 ust. 1 ustawy Zamawiający zastrzega, że w sytuacji składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz analogicznie w sytuacji, gdy Wykonawca będzie polegał na zasobach innego podmiotu, na zasadach określonych w art. 118 ustawy, warunek o którym wyżej mowa, musi zostać spełniony w całości przez Wykonawcę (jednego z Wykonawców wspólnie składającego ofertę) lub podmiot, na którego zdolności w tym zakresie powołuje się Wykonawca – brak możliwości tzw. sumowania zasobów w zakresie doświadczenia.Uwaga 2: Jeżeli Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji robót budowlanych wykonywanych wspólnie z innymi wykonawcami, należy wykazać robotę (zakres), którą Wykonawca bezpośrednio wykonywał.Uwaga 3 : W przypadku wskazania przez Wykonawcę, w celu wykazania spełniania warunków udziału, waluty innej niż polska (PLN), w celu jej przeliczenia stosowany będzie średni kurs NBP na dzień publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-07-29

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach