Przetargi.pl
Modernizacja infrastruktury drogowej na obszarze gminy Żukowice

GMINA ŻUKOWICE ogłasza przetarg

  • Adres: 67-231 Żukowice, ŻUKOWICE 148
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 76 831 42 41 , fax. 76 831 41 49
  • Data zamieszczenia: 2024-05-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: GMINA ŻUKOWICE
    ŻUKOWICE 148
    67-231 Żukowice, woj. dolnośląskie
    tel. 76 831 42 41, fax. 76 831 41 49
    REGON: 390647386
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.zukowice.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja infrastruktury drogowej na obszarze gminy Żukowice
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest „Modernizacja infrastruktury drogowej na obszarze gminy Żukowice”. Inwestycja jest objęta dofinansowaniem z Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych – Edycja nr 8.Na przedmiot zamówienia składają się poniższe zakresy prac (robót):I. Przebudowa drogi na dz. nr 105, 101, 100/1 obręb Słone w ramach zadania „Odbudowa drogi – dz. nr 105 obręb Słone w km 0+000 – 0+260”Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi gminnej w m. Słone dz. nr 105, 101, 100/1 obręb Słone o łącznej długości ok. 310mb (etap I – nawierzchnia bitumiczna dł. 260 mb, etap II – nawierzchnia tłuczniowa dł. 50 mb). Szerokość jezdni projektuje się jako 3,5 m. Ponadto planuje się budowę zjazdów w konstrukcji jak jezdnia, a także budowę poboczy z kruszywa lub bitumicznych i odtworzenie terenów zielonych. Dodatkowo wykonane zostaną roboty remontowe i utrzymaniowe związane z rowem wzdłuż dz. nr 101 i 100/1, tj. oczyszczenie dna istniejącego rowu z mułu na długości ok. 5mb w obie strony od przepustu, remont (wymiana) przepustu i ścianki czołowej zgodnie z przedmiarem robót.Z uwagi na bliskość sieci energetycznej konieczne jest wykonanie analizy technicznej wpływu oddziaływania projektowanego zagospodarowania terenu na istniejącą sieć i pozytywne uzgodnienie jej z Tauron Dystrybucja S.A. przed rozpoczęciem robót. II. Przebudowa drogi wewnętrznej na dz. nr 123/3 i drogi gminnej nr 100041D (dz. nr 147) w m. Kamiona, gmina Żukowice polegająca na budowie chodnika i utwardzonego poboczaPrzedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi wewnętrznej na dz. nr 123/3 i drogi gminnej nr 100041D (dz. nr 147) w m. Kamiona polegająca na budowie chodnika na długości około 83mb i utwardzonego pobocza na długości 35mb. Zakłada się wykonanie ciągu z kostki betonowej na drodze wewnętrznej o szerokości zmiennej 1,20-1,40 m, natomiast na drodze publicznej chodnik o szerokości 1,80 - 2,00 m ograniczony od strony jezdni krawężnikiem betonowym najazdowym 15x22 cm wyniesionym na 0-6 cm lub krawężnikiem betonowym 15x30 cm wyniesionym na 10 cm, pobocze o szerokości zmiennej od 0,75 do 1,80 m oraz budowę zjazdu z kostki betonowej o szerokości 4,00m. Ponadto inwestycja zakłada montaż oznakowania pionowego zgodnie z zatwierdzonym projektem stałej organizacji ruchu.III Przebudowa drogi gminnej nr 100041D w m. Kamiona, gmina Żukowice polegająca na budowie chodnika oraz zakryciu rowu i budowie sieci kanalizacji deszczowejPrzedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi gminnej nr 100041D (dz. nr 147) w m. Kamiona polegająca na budowie chodnika, dwóch zjazdów, zarurowaniu rowu i budowie kanalizacji deszczowej. Zakłada się wykonanie chodnika z kostki betonowej szarej o szerokości 1,80 – 2,30 m i na długości około 42mb i zjazdów o szerokości 3,50m oraz dojść. Chodnik będzie ograniczony od strony jezdni istniejącym krawężnikiem betonowym najazdowym 15x22 cm wyniesionym na 0-6 cm, od strony posesji ograniczony obrzeżami betonowymi 8x30 cm. Zarurowanie rowu poprzez budowę odcinka kanalizacji deszczowej grawitacyjnej z rur PCV 400 i PCV 200 mm oraz przykanalików do istniejących wpustów deszczowych i projektowanych studni DN 1000 i DN500. Ponadto w ramach inwestycji planuje się wymianę istniejącego wpustu wraz ze studzienką osadnikową oraz odmulenie rowu na odcinku ok. 21 mb oraz montaż barierki i oznakowania zgodnie z zatwierdzonym projektem stałej organizacji ruchu.IV. Przebudowa ciągu pieszo – jezdnego na dz. nr 375, 370/1, 354 obręb KłodaPrzedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi (ciągu pieszo – jezdnego) na dz. nr 375, 370/1, 354 obręb Kłoda o długości około 59 mb i szerokości 3,5 m z zawężeniem do 3,0 m. W osi ciągu projektuje się ściek z dwóch rzędów kostki betonowej szarej o gr. 6 cm. Planuje się budowę poboczy utwardzonych w konstrukcji jak nawierzchnia ciągu. Całość obramowana zostanie obrzeżami betonowymi 8x30 cm a tereny zielone odtworzone.V. Przebudowa drogi nr 100041D oraz drogi wewnętrznej na dz. nr 354 polegająca na budowie utwardzonego pobocza w m. Kłoda – dz. nr 381,354,370/1, 382 obręb KłodaPrzedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi nr 100047D oraz drogi wewnętrznej na dz. nr 354 polegająca na budowie utwardzonego pobocza w m. Kłoda – dz. nr 381, 354, 370/1, 382 obręb Kłoda. W ramach inwestycji planuje się wykonanie poboczy z kostki betonowej – na drodze wewnętrznej o szerokości 1,30 – 1,80m, natomiast na drodze publicznej o szerokości zmiennej od 0,50 do 2,00m. Nawierzchnie zostaną ograniczone od strony jezdni krawężnikiem betonowym najazdowym 15x22cm wyniesionym na 0-6 cm. Od strony posesji zostaną ograniczone obrzeżami betonowymi 8x30cm. Ponadto inwestycja zakłada montaż oznakowania pionowego zgodnie z zatwierdzonym projektem stałej organizacji ruchu.VI. Remont nawierzchni ciągów pieszych – dz. nr 214/1 obręb Nielubia a) Remont nawierzchni ciągów pieszych – dz. nr 214/1 obręb Nielubia na wysokości posesji nr 75 w m. NielubiaPrzedmiotem zamówienia jest remont istniejącego ciągu pieszego na wysokości posesji nr 75 (dz. nr 214/1 obręb Nielubia) na długości około 47m. Szerokość ciągu projektuje się jak w stanie istniejącym – 2,0 m. Zakłada się wykonanie ciągu z kostki betonowej szarej, obramowanej obrzeżami betonowymi 8x30 cm. Ponadto inwestycja zakłada montaż oznakowania pionowego zgodnie z zatwierdzonym projektem stałej organizacji ruchu oraz prace ziemne związane z humusowaniem i obsianiem trawą. b) Remont nawierzchni ciągu pieszego – dz. nr 214/1 obręb Nielubia na wysokości posesji nr 78 w m. NielubiaPrzedmiotem zamówienia jest remont istniejącego ciągu pieszo - jezdnego na wysokości posesji nr 78 (dz. nr 214/1 obręb Nielubia) na długości około 45m. Szerokość ciągu projektuje się jak w stanie istniejącym – od 3,9 do 5,3m. Zakłada się wykonanie ciągu z kostki betonowej szarej, obramowanej obrzeżami betonowymi 8x30 cm oraz krawężnikami najazdowymi betonowymi 15x22 cm. Ponadto inwestycja zakłada montaż oznakowania pionowego zgodnie z zatwierdzonym projektem stałej organizacji ruchu.VII. Remont drogi gminnej nr 100051D w m. KromolinPrzedmiotem zamówienia jest remont drogi gminnej nr 100051D w m. Kromolin (dz. nr 300/4, 300/2) polegający na frezowaniu nawierzchni bitumicznej i wykonaniu nowej nawierzchni z mieszanek mineralno – bitumicznych (nawierzchnia z mieszanek mineralno-bitumicznych grysowych, asfaltowa warstwa ścieralna o gr. po zagęszczeniu 3cm SMA 11; nawierzchnia z mieszanek mineralno – bitumicznych grysowych, asfaltowa warstwa wiążąca AC16 W o gr. po zagęszczeniu 4 cm) na powierzchni ok. 200 m2 zgodnie z przedmiarem i załącznikiem graficznym.VIII. Remont drogi gminnej nr 100061D w m. NielubiaPrzedmiotem zamówienia jest remont drogi gminnej nr 100061D w m. Nielubia w obrębie przejazdu kolejowego na długości ok. 30mb i szerokości 4 m. W ramach inwestycji zakłada się wykonanie drogi o nawierzchni mineralno – bitumicznej o szerokości 4,0 mb na podbudowie wraz z obustronnym poboczem o szerokości 0,5 mb.IX. Remont drogi gminnej dz. nr 371/2,372 obręb NielubiaPrzedmiotem zamówienia jest remont istniejącej drogi gminnej w m. Nielubia - dz. nr 371/2, 372 obręb Nielubia na długości ok. 470 mb w zakresie wymiany górnych warstw konstrukcyjnych nawierzchni. Szerokość jezdni projektuje się jako 4,0 m. Ponadto planuje się budowę zjazdów w konstrukcji jak jezdnia, a także budowę poboczy z kruszywa obustronnie o szer. 0,5 m bitumicznych i odtworzenie terenów zielonych. Zakres prac na podstawie przedmiaru robót m.in.: Wyrównanie istniejącej podbudowy tłuczniem kamiennym, Ułożenie geowłókniny, Skropienie nawierzchni drogowej emulsją, Nawierzchnia z mieszanek mineralno-bitumicznych grysowych - warstwa ścieralna asfaltowa - grubość po zagęszczeniu 5 cm, wykonanie zjazdów i poboczy oraz terenów zielonych, reprofilacja i oczyszczenie skarp rowu, remont placu – poszerzenia drogi - przyległego do drogi oraz wprowadzenie stałej organizacji ruchu zgodnie z zatwierdzoną organizacją ruchu.Odprowadzanie wód roztopowych i opadowych planuje się wykonać jak w stanie istniejącym, tj. poprzez nadanie nawierzchni jezdni poprzecznych i podłużnych spadków, kierujących wody opadowe i roztopowe na tereny zielone.X. Remont dróg dojazdowych do gruntów rolnych:a) Drogi o nawierzchni tłuczniowej : Zakres prac zgodny z przedmiarem robót.1) Remont drogi gminnej dz. nr 589 obręb Brzeg Głogowski i dz. nr 298/1 obręb Czerna2) Remont drogi gminnej dz. nr 121, 122 obręb Kamiona 3) Remont drogi gminnej dz. nr 109 obręb Słone4) Remont drogi gminnej dz. nr 284, 267 obręb Zabłocie5) Remont drogi gminnej dz. nr 639/2 obręb Brzeg Głogowski, dz. nr 224,225 obręb Domaniowice, dz. nr 485 obręb Kromolin b) Drogi o nawierzchni gruntowej: Należy z przedmiaru robót wykluczyć pozycję 1.1.3 i 1.1.41) Remont drogi gminnej dz. nr 126/10 obręb Bukwica2) Remont drogi gminnej dz. nr 134, 143,72 obręb Nielubia 3) Remont drogi gminnej dz. nr 63,7 obręb NielubiaUwaga: Przedmiotowe drogi należy wyrównać w okresie suchym, bez opadów. Wykonawca jest zobowiązany wykonywać pracę ,tak aby nie kolidować z pracami na gruntach rolnych.c) Przebudowa drogi wewnętrznej – dz. nr 40 obręb Dankowice. Zakres prac zgodny z przedmiarem robótInwestycja zakłada przebudowę drogi gruntowej na długości ok. 150 mb polegającą na wykonaniu płyt betonowych na istniejącej drodze wraz z wykonaniem obustronnych poboczy z tłucznia kamiennego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45100000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Składając ofertę każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 24.000,00 zł.2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:1) pieniądzu;2) gwarancjach bankowych;3) gwarancjach ubezpieczeniowych;4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2) ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2024 r. poz. 419).W przypadku wnoszenia wadium w formie innej niż pieniądz, wykonawca przekazuje zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej opatrzonego kwalifikowanym podpisem elektronicznym osób upoważnionych do jego wystawienia (wystawców dokumentu) w formacie umożliwiającym Zamawiającemu odczyt dokumentu (Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia dokumentu wadium np. w formacie xml). Wadium musi zostać przesłane do Zamawiającego przed terminem składania ofert. Wadium może być przesłane wraz z ofertą (skompresowane do jednego pliku).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:1. Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym – zamawiający nie określa tego warunku.2. Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów – zamawiający nie określa tego warunku.3. Sytuacji ekonomicznej lub finansowej – wykonawca winien wykazać, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 2.000.000,00 zł.4. Zdolności technicznej lub zawodowej – warunek ten będzie spełniony przez Wykonawcę, który:a) wykaże się doświadczeniem polegającym na wykonaniu w okresie ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie robót budowlanych odpowiadających przedmiotowi zamówienia, tj.:- wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone co najmniej 2 zamówienia w zakresie remontu bądź rozbudowy bądź przebudowy bądź budowy drogi nie mniejszej niż 1.000.000,00 zł każda. Aby spełnić ten wymóg, prace, na które Oferent powołuje się, muszą być ukończone w całości.W przypadku, jeżeli wartość zamówienia wyrażona została w umowie w walucie obcej – równowartość tej kwoty w zł brutto wg średniego kursu NBP z dnia zawarcia umowy o wykonanie zamówienia.b) wykaże, że w okresie realizacji zamówienia będzie dysponował osobami posiadającymi uprawnienia i kwalifikacje w celu wykonania zamówienia minimum:- 1 osoba na stanowisku kierownika budowy posiadająca odpowiednie uprawnienia zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. 2023 r. poz. 682 ze zm.) w specjalności drogowej bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi, z doświadczeniem na stanowisku kierownika robót lub odpowiadające im uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, wystarczające do realizacji przedmiotu zamówienia.UWAGA:Ilekroć Zamawiający wymaga określonych uprawnień na podstawie aktualnie obowiązującej ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. – Prawo budowlane, rozumie przez to również odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, wydane na podstawie uprzednio obowiązujących przepisów prawa lub odpowiednich przepisów prawa państw członkowskich Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej lub państw członkowskich Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) - stron umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym, którzy nabyli prawo do wykonywania określonych zawodów regulowanych lub określonych działalności, jeżeli te kwalifikacje zostały uznane na zasadach przewidzianych w ustawie z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (t. j. Dz. U. z 2023 r. poz. 334).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-06-25

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach