Uniwersytet Przyrodniczy we Wrocławiu ogłasza przetarg
- Adres: 50-375 Wrocław, ul. C.K. Norwida
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 713 205 020 , fax. 713 205 386
- Data zamieszczenia: 2019-11-22
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Przyrodniczy we Wrocławiu
ul. C.K. Norwida 25
50-375 Wrocław, woj. dolnośląskie
tel. 713 205 020, fax. 713 205 386
REGON: 18670000000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.upwr.edu.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: uczelnia wyższa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa i montaż urządzeń audiowizualnych dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem umowy jest: Dostawa i montaż urządzeń audiowizualnych dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu. 3.1. Zakres rzeczowy zamówienia został zawarty w Arkuszu kalkulacyjnym zał. Nr 1A oraz w Parametrach Technicznych zał. nr 1B do SIWZ. 3.2. Szczegółowy sposób realizacji przedmiotu zamówienia opisany został w projekcie umowy, stanowiącym zał. nr 5 do SIWZ. 3.3.Miejscem dostawy są jednostki wskazane w Arkuszu kalkulacyjnym zał. Nr 1a do SIWZ. 3.4. Zamawiający wymaga, aby oferowane mikroskopy były fabrycznie nowe, w oryginalnych opakowaniach producenta. 3.5. Warunki rękojmi i gwarancji: Wykonawca udzieli Zamawiającemu minimum 36 miesięcy gwarancji na dostarczony sprzęt. Okres gwarancji i rękojmi stanowi także jedno z kryterium oceny ofert i może ulec skróceniu na warunkach określonych w rozdziale 14 SIWZ. Okres gwarancji liczy się od dnia bezusterkowego przekazania przedmiotu zamówienia, tj. od dnia podpisania protokołu jego odbioru technicznego. Wykonawca dokona darmowego przeglądu pod koniec okresu gwarancyjnego u Zamawiającego. 3.6. Warunki serwisu gwarancyjnego: a) czas reakcji na zgłoszoną usterkę – maksymalnie 2 dni robocze, b) czas naprawy – nie dłużej niż 21 dni robocze, c) w przypadku dwóch napraw tego samego modułu lub usterek tego samego typu w okresie gwarancji Wykonawca będzie zobowiązany dokonać wymiany sprzętu na nowy, liczba ta nie obejmuje napraw wynikających z niewłaściwej eksploatacji oraz działania sił wyższych, d) Jeżeli w okresie gwarancji ujawnią się lub zostaną wykryte wady przedmiotu zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest do ich nieodpłatnej naprawy lub wymiany na wolne od wad, w terminie, o którym mowa w pkt. 3.6.b licząc od daty doręczenia reklamacji Wykonawcy w formie pisemnej lub za pośrednictwem faksu. W szczególnych przypadkach termin ten może, za zgodą Zamawiającego, ulec przedłużeniu. Przez „reakcję na zgłoszenie usterki” Zamawiający rozumie: pojawienie się serwisanta u Zamawiającego i rozpoczęcie naprawy zgłoszonego sprzętu. 3.7. Miejscem dostawy i montażu są jednostki organizacyjne Uniwersytetu Przyrodniczego wskazane Arkuszu kalkulacyjnym, stanowiącym załącznik nr 1A do SIWZ. 3.8. Wykonawca przeszkoli pracowników zamawiającego w zakresie obsługi dostarczanego sprzętu w jednostkach organizacyjnych Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu 3.9. Termin płatności wynosi do 30 dni od daty doręczenia faktury do Zamawiającego. Podstawą wystawienia faktury Zamawiającemu jest potwierdzony przez jednostkę protokół odbioru mikroskopów. Faktura winna zawierać nr konta Wykonawcy, nazwę jednostki oraz nr umowy. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32321200-1
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie ustanawia warunków w tym zakresie
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na ofertę składają się: 1) formularz ofertowy wraz z oświadczeniami umożliwiającymi dokonanie oceny ofert w kryteriach (załącznik nr 1 do SIWZ), 2) Arkusz kalkulacyjny wypełniony przez wykonawcę (wg. zał. nr 1Ado SIWZ 2a) Parametry techniczne przedmiotu zamówienia - wypełniony przez wykonawcę (wg. zał. nr 1B do SIWZ). Ponadto wraz z ofertą należy złożyć: 3) oświadczenia, o których mowa w Rozdziale 7 ust. 1 i 2 SIWZ. (załącznik nr 2 i 2a do SIWZ) 4) zobowiązanie podmiotu trzeciego albo inny dokument, służący wykazaniu udostępnienia wykonawcy potencjału przez podmiot trzeci w zakresie określonym w art. 22 ust 1 ustawy Pzp (załącznik nr 3a do SIWZ), jeżeli dotyczy, 5) pełnomocnictwo (oryginał lub notarialnie potwierdzona kopia) w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika z dokumentów rejestrowych. W przypadku podmiotów wspólnie ubiegających się o zamówienie pełnomocnictwo (oryginał lub notarialnie potwierdzona kopia) do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego 6) oświadczenia umożliwiające dokonanie oceny ofert w kryteriach - na formularzu oferty
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa sprzętu elektronicznego oraz zestawu urządzeń multimedialnych dla Działu Studenckiego Politechniki Wrocławskiej. (2 ZADANIA)
Dodano: 2020-12-04 - AC/BZP/242-188/2020-Dostawa i montaż systemu audiowizualnego na potrzeby Wydziału Mechanicznego Politechniki Wrocławskiej.
Dodano: 2020-08-20 - Dostawa z montażem urządzeń audiowizualnych w zestawach
Dodano: 2019-05-30 - Dostawa projektora i sterownika AV do sali 14 Katedry Epizootiologii z Kliniką Ptaków i Zwierząt Egzotycznych Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu
Dodano: 2018-12-06 - Dostawa i montaż 4 szt. projektorów dla Dziekanatu Wydziału Biologii i Hodowli Zwierząt Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu
Dodano: 2018-11-27 - Dostawa i montaż projektora do Sali 454 CND dla Katedry Genetyki, Hodowli Roślin i Nasiennictwa Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu
Dodano: 2018-11-27 - „Zakup (dostawa wraz z montażem i konfiguracją) wyposażenia Muzeum Regionalnego w Środzie Śląskiej, Pl. Wolności 3 w podziale na 6 części w ramach projektu „Zwiększenie dostępności zasobów kulturowych regionu poprzez rewaloryzację zabytkowego Średzkiego ratusza z jednoczesnym wzbogaceniem oferty kulturalnej Muzeum Regionalnego w Środzie Śląskiej (Pl. Wolności 3) ”
Dodano: 2018-06-27 - Dostawa z montażem urządzeń audiowizualnych w zestawach z podziałem na części: Część 1 - Wymiana projektorów dla Katedry Botaniki i Ekologii roślin i Instytutu Nauk Ekonomicznych i Społecznych, Część 2 - Dostawa z montażem urządzeń audiowizualnych w salach dla potrzeb Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu
Dodano: 2018-06-05 - Wyposażenie pomieszczeń w systemy prezentacji audiowizualnej oraz systemy umożliwiające realizację audiowizualnych technik wystawienniczych w ramach projektu pn.: „Rewaloryzacja zespołu zabytkowych pomieszczeń Synagogi pod Białym Bocianem w ramach Programu Ścieżek Kulturowych Czterech Świątyń we Wrocławiu w kompleksie Włodkowica 5 - 7 – 9” (zdanie nr 3)
Dodano: 2018-05-14 - Dostawa z montażem zestawów AV
Dodano: 2017-12-01