Uniwersytet Przyrodniczy we Wrocławiu ogłasza przetarg
- Adres: 50-375 Wrocław, ul. C.K. Norwida
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 713 205 020 , fax. 713 205 386
- Data zamieszczenia: 2017-12-01
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Przyrodniczy we Wrocławiu
ul. C.K. Norwida 25
50-375 Wrocław, woj. dolnośląskie
tel. 713 205 020, fax. 713 205 386
REGON: 186700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.upwr.edu.pl/przetargi/21866/dostawy.html
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia wyższa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa z montażem zestawów AV - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa z montażem zestawów AV z podziałem na 7 części: Część nr 1- Katedra Biologii Eksperymentalnej – Pracownia Mikroskopii Elektronowej, Część nr 2 – Katedra Immunologii, Patofizjologii I Prewencji Weterynaryjnej, Część nr 3 – Katedra i Klinika Chirurgii (sala ortopedyczna); Część nr 4 – Katedra Ochrony Roślin (zestaw przenośny); Część nr 5 – Studium Wychowania Fizycznego i Sportu(zestaw przenośny); Część nr 6 – Studium Języków Obcych; Część nr 7 – Dział Aparatury i Pomocy Dydaktycznych 2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1.1-1.7 do SIWZ (stosownie dla danej Części postępowania). 3.Szczegółowe warunki realizacji określa załącznik nr 5 do SIWZ - wzór umowy (stosownie dla danej Części postępowania). 4. Warunki wykonywania zamówienia: 1) Wykonawca udziela Zamawiającemu gwarancji zgodnie z ofertą w oparciu o przyjęte kryteria oceny ofert przy czym wymagany okres gwarancji wynosi minimum 36 miesięcy. Gwarancja i rękojmia stanowi jedno z kryteriów oceny ofert i może zostać wydłużona zgodnie z treścią rozdziału 14 SIWZ. 2) Okres gwarancji liczy się od dnia bezusterkowego przekazania przedmiotu zamówienia, tj. od dnia podpisania protokołu jego odbioru technicznego. 3) W przypadku wystąpienia awarii uniemożliwiającej korzystanie z przedmiotu zamówienia zgodnie z przeznaczeniem, okres gwarancji zostanie każdorazowo wydłużony o czas od dnia wystąpienia (zgłoszenia) awarii do dnia odebrania sprawnego urządzenia. 4) Wykonawca gwarantuje właściwą konstrukcję, jakość i użyte materiały, właściwe wykonanie i zgodność z normami, jak również kompletność wyposażenia przedmiotu zamówienia, zgodnie z załącznikiem nr 1.1 -.1.7 do SIWZ . 5) Jeżeli w okresie gwarancji ujawnią się lub zostaną wykryte wady przedmiotu zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest do ich nieodpłatnej naprawy lub wymiany na wolne od wad, w terminie do 7 dni od daty doręczenia reklamacji Wykonawcy w formie pisemnej lub za pośrednictwem faksu. W szczególnych przypadkach termin ten może za zgodą Zamawiającego ulec przedłużeniu. Czas reakcji na zgłoszone usterki 2 dni. Przez reakcję na zgłoszone usterki Zamawiający rozumie: pojawienie się serwisanta u Zamawiającego i rozpoczęcie naprawy. W przypadku niemożności usunięcia usterki Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć – na czas trwania naprawy - sprzęt zamienny o parametrach nie gorszych niż będący w naprawie. 6) Wykonawca zobowiązany jest do nieodpłatnego dostarczenia koniecznych części zamiennych lub odebrania od Zamawiającego wadliwego przedmiotu zamówienia i dostarczenia naprawionego lub wolnego od wad w terminie, o którym mowa w ust. 4 wzoru umowy na swój koszt i ryzyko. 7) W przypadku dwóch napraw tego samego modułu lub usterek tego samego typu w okresie gwarancji Wykonawca będzie zobowiązany dokonać wymiany wadliwego sprzętu na nowy, nieużywany 8) Termin płatności wynosi do 30 dni od daty dostarczenia faktury Zamawiającemu. 9) Zakres przedmiotu zamówienia winien być zrealizowany zgodnie z obowiązującymi normami i przepisami. 10) Wykonawca ponadto zobowiązany jest do: przeszkolenia pracowników Zamawiającego nadzorujących systemy AV w zakresie konserwacji i obsługi. 11) Serwis projektorów ma być wykonywany przez osoby posiadające uprawnienia nadane(np. certyfikaty) przez producenta dostarczonych Zamawiającemu projektorów. 12) W przypadku, gdyby w opisie przedmiotu zamówienia (załącznikach do SIWZ) Zamawiający określił przedmiot zamówienia poprzez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę, jeżeli mogłoby to doprowadzić do uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych Wykonawców lub produktów dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych. Wskazane wyżej określenie przedmiotu zamówienia ma charakter wyłącznie pomocniczy w przygotowaniu oferty i ma na celu wskazać oczekiwane standardy co do minimalnych parametrów technicznych oczekiwanych materiałów i urządzeń. Przez ofertę równoważną należy rozumieć ofertę o parametrach technicznych wytrzymałościowych, jakościowych, wydajnościowych nie gorszych od opisu wskazanego przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia. Parametry wskazane przez Zamawiającego są parametrami minimalnymi, granicznymi. Pod pojęciem parametry rozumie się funkcjonalność, przeznaczenie, kolorystykę, strukturę, materiały, kształt, wielkość, bezpieczeństwo, wytrzymałość itp. W związku z powyższym Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania materiałów o innych znakach towarowych, patentach lub pochodzeniu, natomiast nie o innych właściwościach i funkcjonalnościach niż określone w SIWZ. 13) Wykonawca powołujący się na rozwiązania równoważne stosownie do dyspozycji art. 30 ust. 5 PZP musi wykazać, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają warunki określone przez Zamawiającego w stopniu nie gorszym. Wykonawca oferując dostawy, usługi lub roboty budowlane równoważne musi złożyć wraz z ofertą dokumenty potwierdzające tę równoważność. W przypadku, gdy Wykonawca nie złoży w ofercie dokumentów o zastosowaniu innych materiałów i urządzeń, to rozumie się przez to, że do kalkulacji ceny oferty oraz do wykonania umowy ujęto materiały i urządzenia zaproponowane w opisie przedmiotu zamówienia. 14) W przypadku, gdy Zamawiający użył w opisie przedmiotu zamówienia normy, aprobaty, specyfikacje techniczne i systemy odniesienia, o których mowa w art. 30 ust., 1-3 ustawy Pzp należy rozumieć jako przykładowe. Zamawiający zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy Pzp dopuszcza w każdym przypadku zastosowanie rozwiązań równoważnych opisywanym w treści SIWZ. Każdorazowo gdy wskazana jest w niniejszej SIWZ lub załącznikach do SIWZ norma, należy przyjąć, że w odniesieniu do niej użyto sformułowania „lub równoważna”. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32321200-1
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie opisu spełniania tego warunku udziału w postępowaniu- dotyczy każdej CZęści
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oferta musi zawierać następujące dokumenty: a) formularz oferty (załącznik nr 1 do SIWZ) b) oświadczenie Wykonawcy, o braku podstawa do wykluczenia (zał. nr 2 do SIWZ) (dla każdego współkonsorcjanta - jeżeli dotyczy) c) oświadczenie wykonawcy dot. spełnienia warunków udziału w postępowaniu (zał. nr 2a do SIWZ) d) w przypadku podpisania oferty przez pełnomocnika, oraz w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – pełnomocnictwo, e) Do oferty Wykonawca załącza zobowiązanie podmiotu trzeciego albo inny dokument, służący wykazaniu udostępnienia Wykonawcy potencjału przez podmiot trzeci w zakresie określonym w art. 22a ust. 1 ustawy Pzp. f) Arkusz kalkulacyjny (załącznik nr 1a -1g do SIWZ adekwatnie do Części zamówienia, na którą Wykonawca składa ofertę), g) Parametry techniczne przedmiotu zamówienia-(załącznik nr 1.1 -1.7 do SIWZ adekwatnie do Części zamówienia, na którą Wykonawca składa ofertę), h) oświadczenia umożliwiające dokonanie oceny ofert w kryteriach - na formularzu oferty i) dokumenty potwierdzające równoważność oferowanych dostaw, usług (jeśli dotyczy) 2. Forma dokumentów: a)Oświadczenia, o których mowa w Rozporządzeniu Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 roku (Dz.U.2016.1126) dotyczące Wykonawcy i innych podmiotów, na których zdolnościach lub sytuacji polega Wykonawca na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp oraz dotyczące Podwykonawców, składane są w oryginale. b)Dokumenty, o których mowa w Rozporządzeniu Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 roku (Dz.U.2016.1126), inne niż oświadczenia składane są w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. c)Formularz ofertowy, Arkusz kalkulacyjny (załącznik nr 1a-1g do SIWZ), parametry techniczne przedmiotu zamówienia (załącznik nr 1.1-1.7 do SIWZ - składane są w oryginale). d)Poświadczenia za zgodność z oryginałem dokonuje odpowiednio Wykonawca, podmiot, na którego zdolnościach lub sytuacji polega Wykonawca, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego albo Podwykonawca, w zakresie dokumentów, które każdego z nich dotyczą. e)Poświadczenie za zgodność z oryginałem następuje w formie pisemnej lub w formie elektronicznej. f)Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentów, o których mowa w rozporządzeniu, innych niż oświadczenia, wyłącznie wtedy, gdy złożona kopia dokument jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości. g)Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski. Tłumaczenie nie jest wymagane, jeżeli Zamawiający wyraził zgodę, o której mowa w art. 9 ust. 3 ustawy Pzp. h)W przypadku wskazania przez Wykonawcę dostępności oświadczeń lub dokumentów w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych pobieranych samodzielnie przez Zamawiającego Zamawiający może żądać od Wykonawcy przedstawienia tłumaczenia na język polski wskazanych przez Wykonawcę i pobranych samodzielnie przez Zamawiającego dokumentów. i)Pełnomocnictwo należy przedstawić w oryginale lub notarialnie poświadczonej kopii. j)Jeżeli Wykonawca nie złożył wymaganych pełnomocnictw albo złożył wadliwe pełnomocnictwa, Zamawiający wzywa do ich złożenia w terminie przez siebie wskazanym, chyba że mimo ich złożenia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. k)Zamawiający wzywa także, w wyznaczonym przez siebie terminie, do złożenia wyjaśnień dotyczących oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp. l)Wykonawca nie jest obowiązany do złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 i 3 ustawy Pzp, jeżeli Zamawiający posiada oświadczenia lub dokumenty dotyczące tego Wykonawcy lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2014 r. poz. 1114 oraz z 2016 r. poz. 352). m)Zamawiający korzysta z internetowego repozytorium zaświadczeń e-Certis oraz wymaga przede wszystkim takich rodzajów zaświadczeń lub dowodów w formie dokumentów, które są objęte tym repozytorium. W zakresie nie uregulowanym SIWZ, zastosowanie mają przepisy rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. z 2016 r., poz. 1126).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa sprzętu elektronicznego oraz zestawu urządzeń multimedialnych dla Działu Studenckiego Politechniki Wrocławskiej. (2 ZADANIA)
Dodano: 2020-12-04 - AC/BZP/242-188/2020-Dostawa i montaż systemu audiowizualnego na potrzeby Wydziału Mechanicznego Politechniki Wrocławskiej.
Dodano: 2020-08-20 - Dostawa i montaż urządzeń audiowizualnych dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu
Dodano: 2019-11-22 - Dostawa z montażem urządzeń audiowizualnych w zestawach
Dodano: 2019-05-30 - Dostawa projektora i sterownika AV do sali 14 Katedry Epizootiologii z Kliniką Ptaków i Zwierząt Egzotycznych Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu
Dodano: 2018-12-06 - Dostawa i montaż 4 szt. projektorów dla Dziekanatu Wydziału Biologii i Hodowli Zwierząt Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu
Dodano: 2018-11-27 - Dostawa i montaż projektora do Sali 454 CND dla Katedry Genetyki, Hodowli Roślin i Nasiennictwa Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu
Dodano: 2018-11-27 - „Zakup (dostawa wraz z montażem i konfiguracją) wyposażenia Muzeum Regionalnego w Środzie Śląskiej, Pl. Wolności 3 w podziale na 6 części w ramach projektu „Zwiększenie dostępności zasobów kulturowych regionu poprzez rewaloryzację zabytkowego Średzkiego ratusza z jednoczesnym wzbogaceniem oferty kulturalnej Muzeum Regionalnego w Środzie Śląskiej (Pl. Wolności 3) ”
Dodano: 2018-06-27 - Dostawa z montażem urządzeń audiowizualnych w zestawach z podziałem na części: Część 1 - Wymiana projektorów dla Katedry Botaniki i Ekologii roślin i Instytutu Nauk Ekonomicznych i Społecznych, Część 2 - Dostawa z montażem urządzeń audiowizualnych w salach dla potrzeb Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu
Dodano: 2018-06-05 - Wyposażenie pomieszczeń w systemy prezentacji audiowizualnej oraz systemy umożliwiające realizację audiowizualnych technik wystawienniczych w ramach projektu pn.: „Rewaloryzacja zespołu zabytkowych pomieszczeń Synagogi pod Białym Bocianem w ramach Programu Ścieżek Kulturowych Czterech Świątyń we Wrocławiu w kompleksie Włodkowica 5 - 7 – 9” (zdanie nr 3)
Dodano: 2018-05-14