Przetargi.pl
Przebudowa ulic Sądowej i Farnej w Kcyni

Gmina Kcynia ogłasza przetarg

  • Adres: 89-240 Kcynia, ul. Rynek
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 52 5893720 lub 21 , fax. 525 893 722
  • Data zamieszczenia: 2020-07-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Kcynia
    ul. Rynek 23
    89-240 Kcynia, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 52 5893720 lub 21, fax. 525 893 722
    REGON: 92350872000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://mst-kcynia.rbip.mojregion.info

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa ulic Sądowej i Farnej w Kcyni
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    I. Przebudowa ulic Sądowej i Farnej w Kcyni II. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: Realizacja zamówienia obejmuje: 1. roboty pomiarowe, rozbiórkowe i przygotowawcze, na które składają się w szczególności: a) odtworzenie trasy i punktów wysokościowych, b) wykonanie robót rozbiórkowych wraz z wywozem rozebranych materiałów, c) zapewnienie tymczasowej organizacji ruchu w miejscu prowadzenia robót budowlanych / na obszarze wykonywania zamówienia, 2. roboty ziemne, na które składają się w szczególności: a) wykonanie wykopów w gruntach nieskalistych (kat. I-V), b) pozyskiwanie gruntu z ukopu lub dokopu, c) budowa nasypów drogowych, 3. zabezpieczenie infrastruktury technicznej, na które składają się w szczególności: a) regulacja pionowa urządzeń pomiarowych, b) zabezpieczenie kablowych linii telekomunikacyjnych i kanalizacji kablowej, c) zabezpieczenia rurami typu AROT sieci energetycznych, 4. roboty dot. przebudowy sieci kanalizacji deszczowej, na które składają się w szczególności: a) wykopy liniowe w gruncie pod odwodnienia liniowe b) wykonanie podsypek wyrównawczych (z gruntu dowiezionego) i przygotowanie podłoża (wyrównanie, przegrabienie, zagęszczenie, wyprofilowanie), c) wykonanie zasypek ochronnych z dowiezionego piasku średniego, d) zagęszczenie obsypek ochronnych z kontrolą stopnia zagęszczenia, e) zasypka wykopu gruntem rodzimym z zagęszczeniem, f) wykonanie ław betonowych pod konstrukcję odwodnień liniowych, g) zagospodarowanie nadmiaru gruntu na terenie budowy lub wywiezienie na miejsce składowania wskazane przez Zamawiającego, h) podwieszenie kabli i rur w wykopie i demontaż konstrukcji, i) montaż odwodnieni liniowych, j) układanie rur na przygotowanym podłożu i wykonanie złączy, 5. roboty dot. przebudowy sieci wodociągowej, na które składają się w szczególności: a) przeprowadzenie prac przygotowawczych, b) oznakowanie robót i dostarczenie materiałów, c) roboty ziemne, w tym: umocnienie i odwodnienie wykopu, d) budowa sieci wodociągowej z rur PVC i kształtek z żeliwa sferoidalnego oraz podłączenie istniejących przyłączy, e) demontaż likwidowanych rurociągów oraz armatury, f) badania i pomiary, w tym: próba szczelności, płukanie i dezynfekcja, 6. roboty dot. jezdni, chodników i zjazdów, na które składają się w szczególności: a) wykonanie koryta wraz z profilowaniem i zagęszczaniem podłoża gruntowego, b) wykonanie warstwy odsączającej, c) oczyszczenie i skropienie warstw konstrukcyjnych nawierzchni, d) wykonanie podbudowy pomocniczej i zasadniczej z mieszanki kruszyw niezwiązanej o ciągłym uziarnieniu 0/31,5 mm KR1-2 stabilizowanej mechanicznie, e) wykonanie warstwy podbudowy z mieszanki związanej cementem, f) wykonanie warstwy wiążącej i wyrównawczej z betonu asfaltowego AC11W asfalt 50/70, g) wykonanie warstwy ścieralnej z mieszanki SMA8 KR1-2 polimeroasfalt PMB 45/80-65, h) ustawienie krawężników kamiennych, betonowych oraz obrzeży betonowych z zapewnieniem izolacji pionowej, i) wykonanie nawierzchni z betonowej kostki brukowej, w tym: wyprofilowanego koryta pod podbudowę / nawierzchnię ze skutecznym odwodnieniem, podbudowy, obramowania układanej nawierzchni, podsypki, układanie nawierzchni z betonowych kostek brukowych i jej ubicie oraz wypełnienie spoin zaprawą cementowo-piaskową z zachowaniem szczelin dylatacyjnych o szerokości nie mniejszej niż 8 mm i w odstępach nie większych niż 8 m, 7. roboty dot. przebudowy kablowych linii telekomunikacyjnych, na które składają się w szczególności: a) zabezpieczenie istniejących kabli ziemnych rurami osłonowymi dwudzielnymi (odcinek 1,0 m), b) przebudowa 1 szt. studni kablowej teletechnicznej, c) zabezpieczenie projektowanych kabli ziemnych rurami osłonowymi (odcinek 3,0 m), d) ręczne kopanie oraz zasypywanie rowów dla kabli w gruncie kat. III, przy szerokości dna wykopu do 0,4 m i głębokości rowu do 0,8 m, 8. roboty wykończeniowe, na które składają się w szczególności: a) ustawienie urządzeń zabezpieczających ruch pieszy obejmujących balustrady zabezpieczające ruch pieszy – typ U-12a wraz z wykonaniem fundamentów, b) oczyszczenie i uporządkowanie terenu prowadzonych robót budowlanych, 9. roboty dot. oznakowania, na które składają się w szczególności: a) wykonanie oznakowania poziomego materiałami chemoutwardzalnymi z warstwą o grubości 3 mm w technice odblaskowej przy użyciu mikrokulek szklanych lub ceramicznych, b) wykonanie i ustawienie oznakowania pionowego (tarcze z folią typu II oraz znaku aktywnego D-6 typu Sign Flash z zasilaniem solarnym) na słupkach o średnicy i grubości ścianek dostosowanych do sumarycznej powierzchni zamontowanych na nich znaków, c) wystąpienie do starosty nakielskiego o przesunięcie, wyznaczonego na 30 września 2020 r., terminu wprowadzenia stałej organizacji ruchu (jeżeli planowany termin wykonania i odbioru końcowego zamówienia przypadnie po ww. dacie), 10. koordynacja wykonania oświetlenia przejścia dla pieszych przy ul. Sądowej, na którą składają się w szczególności: a) wytyczenie nowej lokalizacji przejścia dla pieszych wg projektu, b) stały kontakt z podmiotem odpowiedzialnym za wykonanie oświetlenia przejścia dla pieszych (Enea Oświetlenie), c) zapewnienie ustawienia, montażu i podłączenia oświetlenia przez ww. podmiot w terminie nie powodującym kolizji z robotami realizowanymi przez Wykonawcę oraz nie generującym opóźnień bądź konieczności rozbiórki wcześniej wykonanych elementów zamówienia podstawowego, 11. powykonawcza inwentaryzacja geodezyjna wykonanego zamówienia. III. Wymóg zatrudnienia na podstawie umowy o pracę: 1. Zamawiający określa, na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy, wymaganie zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności wskazane w pkt. II (powyżej), jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz.U.2019.1040 t.j. ze zm.). 2. Wykonawca winien dokumentować zatrudnienie osób określonych w pkt. 1 na piśmie, np. w formie listy umożliwiającej jednoznaczną identyfikację każdej z zatrudnionych osób i, na tej podstawie, weryfikację przez Zamawiającego zawartych umów o pracę, które, zgodnie z art. 29 §2 kodeksu pracy, muszą być zawarte na piśmie. 3. Zamawiający będzie w każdym czasie uprawniony do kontrolowania spełniania przez Wykonawcę wymogu, o którym mowa w ppkt. 1 i dokumentowania jego spełnienia w sposób określony w ppkt. 2. W tym celu może podejmować czynności szczegółowo określone w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ, który zawiera również sankcje dla Wykonawcy z tytułu niespełnienia tych wymagań. IV. Szczegółowy opis materiałów stanowiących dostawę Zamawiającego: Zamawiający nie przewiduje realizacji zamówienia z wykorzystaniem dostawy inwestorskiej – wszystkie materiały (urządzenia) niezbędne do realizacji zamówienia dostarcza Wykonawca. V. Dodatkowe informacje: 1. Zamawiający, dopuszczając w Rozdziale I pkt. III ppkt 6 SIWZ, złożenie oferty równoważnej, wskazuje, że warunkiem uznania oferty za równoważną jest uzyskanie, za pomocą rozwiązania równoważnego zaproponowanego przez Wykonawcę w ofercie, rezultatu identycznego z określonym w niniejszym rozdziale i dokumentach dot. przedmiotu zamówienia, wskazanych w rozdziale III SIWZ. 2. UWAGA: Zamówienie – w zakresie prac ziemnych – jest realizowane pod nadzorem archeologicznym Wojewódzkiego Urzędu Ochrony Zabytków w Toruniu / Delegatura w Bydgoszczy! Wykonawcy winni uwzględnić ten fakt na etapie przygotowania oferty (w szczególności w zakresie terminu realizacji) oraz na etapie wykonawstwa – w zakresie sposobu i technologii wykonywania robót budowlanych. 3. Zamawiający zaleca Wykonawcom przeprowadzenie wizji lokalnej na terenie budowy!
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego jest wniesienie wadium w wysokości: 15 000,00 zł (słownie: piętnaście tysięcy złotych). 2. Wadium może być wniesione w: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczych kas oszczędnościowo-kredytowych, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz.U.2019.310). 3. W przypadku wadium niegotówkowego (poręczenia lub gwarancje) Wykonawca może, według swojego wyboru: a) złożyć oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium u Zamawiającego, a kserokopię tak złożonego zabezpieczenia wadialnego, potwierdzoną przez pracownika przyjmującego zabezpieczenie, dołączyć do dokumentów ofertowych, b) oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium dołączyć do oferty – dokument ten nie będzie stanowił części oferty i zostanie zwrócony Wykonawcy po zakończeniu postępowania, chyba że z treści dokumentu wynika, że nie jest to konieczne (w szczególności: jest w nim zakreślona data obowiązywania, a jego wystawca zastrzegł, iż po jej upływie poręczenie lub gwarancja wygasa). 4. W przypadku gdy wykonawca wnosi wadium w formie gwarancji bankowej lub gwarancji ubezpieczeniowej z treści tych gwarancji musi w szczególności jednoznacznie wynikać: a) zobowiązanie gwaranta (banku, zakładu ubezpieczeń) do zapłaty całej kwoty wadium nieodwołalnie i bezwarunkowo na pierwsze żądanie zamawiającego (beneficjenta gwarancji), zawierające oświadczenie, że zaistniały okoliczności, o których mowa w ppkt 11 lit. a-d – bez potwierdzania tych okoliczności, b) termin obowiązywania gwarancji, który nie może być krótszy niż termin związania ofertą, c) miejsce i termin zwrotu gwarancji. 5. W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu wadium ma zostać wniesione przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego. O wniesieniu wadium w terminie decydować będzie data wpływu środków na rachunek bankowy Zamawiającego, tj. uznania rachunku Zamawiającego, która musi nastąpić przed terminem składania ofert. 6. Przelewu należy dokonać na rachunek bankowy podany w pkt I ppkt 2 SIWZ. 7. Na poleceniu przelewu (blankiecie wpłaty) należy podać tytuł przelewu: „Wadium przetargowe – RI.271.1.363900.2020” oraz podać informację o numerze rachunku bankowego Wykonawcy, na który ma zostać dokonany zwrot wadium, jeżeli ma to być rachunek inny, niż ten, z którego nastąpił przelew. 8. Zamawiający niezwłocznie zwróci Wykonawcy wadium, jeżeli: a) dokonano wyboru oferty najkorzystniejszej lub unieważnienia postępowania, b) zostanie zawarta umowa i wniesione zabezpieczenie należytego wykonania umowy (jeżeli dotyczy). 9. Zamawiający niezwłocznie zwróci wadium na pisemny wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 10. Jeżeli wadium wniesione będzie w pieniądzu, Zamawiający zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym będzie ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek Wykonawcy. 11. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli: a) Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej, Wykonawca, którego oferta została wybrana: b) odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, c) nie wniesie wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, d) zawarcie umowy stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 12. Szczegóły dotyczące wnoszenia wadium w przypadku składania oferty w postaci elektronicznej znajdują się w pkt. II Rozdziału I SIWZ.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, tj.: - być zarejestrowanymi we właściwym rejestrze lub w centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do takiego rejestru lub takiej ewidencji.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) dowód wniesienia wadium – w przypadku wadium niegotówkowego należy złożyć dokument (w szczególności: gwarancję lub poręczenie) potwierdzający przyjęcie przez gwaranta zobowiązania do zapłaty wadium, zgodnie z zapisami pkt. X niniejszego Rozdziału SIWZ, b) dokument wskazujący, że osoba, która podpisała dokumenty składające się na ofertę (w szczególności formularz oferty) i/lub potwierdziła za zgodność z oryginałem kopie złożonych wraz z ofertą dokumentów, bądź udzieliła pełnomocnictwa, o którym mowa w lit. d, jest uprawniona do reprezentowania Wykonawcy; Jeśli przynajmniej jednym z tych dokumentów jest określony w ppkt. 2 lit. a odpis z właściwego rejestru / ewidencji, dostęp do którego Zamawiający może uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne, Wykonawca nie jest zobowiązany do jego dołączenia do oferty na etapie jej składania; Jeśli ww. warunek dostępności dokumentu jest spełniony w odniesieniu do Wykonawcy mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, winien on przedstawić w ofercie informacje umożliwiające Zamawiającemu uzyskanie dostępu do bazy danych zawierającej te informacje, w przeciwnym wypadku złożenie dokumentu wskazanego w ppkt. 2 lit. a jest obowiązkowe! c) wypełniony (i uzupełniony, jeżeli trzeba) formularz kosztorysu ofertowego, stanowiącego załącznik nr 9 do SIWZ, który winien zawierać: informację o narzutach, tabelę elementów scalonych, kalkulację kosztów, zestawienie poszczególnych pozycji cen robocizny, materiałów i sprzętu – bądź kosztorys ofertowy przygotowany samodzielnie, w oparciu o dokumenty wskazane w Rozdziale III pkt. 4, 7 – 11 SIWZ, d) dokument, w którym ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego – jeżeli dotyczy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach