Przetargi.pl
Przebudowa ul. Zielonogórskiej

Miasto Zduńska Wola ogłasza przetarg

  • Adres: 98-220 Zduńska Wola, ul. Stefana Złotnickiego
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 43 825 02 00 , fax. 43 825 02 02
  • Data zamieszczenia: 2020-06-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Zduńska Wola
    ul. Stefana Złotnickiego 12
    98-220 Zduńska Wola, woj. łódzkie
    tel. 43 825 02 00, fax. 43 825 02 02
    REGON: 59842800000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdunskawola.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa ul. Zielonogórskiej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przebudowa ul. Zielonogórskiej o długości 558,85 m w tym droga o długości 448,66 m z jezdnią o nawierzchni bitumicznej szerokości 4,0 m wraz z obustronnym poboczem szerokości 0,75m oraz 110,19 m jezdni o nawierzchni bitumicznej szerokości 3,0 m wraz z obustronnym poboczem szerokości 0,75 m. Jako warstwę wierzchnią należy wykonać nawierzchnię bitumiczną z warstwy ścieralnej z BA AC11S KR2 gr. 4 cm szerokości 4,0 m (3,0 m na sięgaczu), a warstwę wiążącą z BA AC16W KR2 gr. 5 cm. Obustronne pobocza szerokości 0,75 m należy wykonać z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0/31,5 średniej grubości 10 cm. 2. Zakres zamówienia obejmie: 1) przebudowę jezdni wraz z podbudową, 2) budowę poboczy, 3) przebudowę zjazdów, 4) budowę placu manewrowego, 5) budowę ścieku z prefabrykowanych korytek ściekowych, 6) budowę progów zwalniających, 7) aktualizację projektu stałej organizacji ruchu wraz z uzyskaniem niezbędnych uzgodnień, 8) wykonanie stałej organizacji ruchu, 9) wycinkę drzew wraz z usunięciem pni i wywozem, 10) dostawę i nasadzenia zastępcze drzew, 11) wykonanie zieleńców. 3. Zamawiający informuje, że szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest: w dokumentacji projektowej, przedmiarach robót (załączone przedmiary nie uwzględniają budowy progów zwalniających) oraz specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót, będących załącznikami do SIWZ. Przedłożone przedmiary robót mogą być nie szczegółowe i mają charakter orientacyjny, należy uwzględnić wszystkie nieujęte do przedmiaru elementy wynikające z projektu lub nieuwzględnione w projekcie, a niezbędne do prawidłowego wykonania zadania, w przypadku drewna pozyskanego z wycinki drzew Wykonawca wyceni wartość drewna z wycinki i o tą wartość pomniejszy wartość oferty. 4. Użyte materiały winny posiadać wymagane certyfikaty, atesty oraz inne dokumenty uprawniające je do wbudowania czy zainstalowania w przestrzeni publicznej. 5. Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, zobowiązany jest do sporządzenia i dostarczenia Zamawiającemu kosztorysu odzwierciedlającego cenę za wykonanie przedmiotu zamówienia i harmonogramu rzeczowo - finansowego w terminie 20 dni od dnia zawarcia niniejszej umowy. 6. Podstawa wykonania robót. 1) Zgłoszenie zamiaru wykonania robót AB.6740.1.565.2019 przyjęte w dniu 19.12.2019 roku. 2) Decyzja o zezwoleniu na wycinkę drzew ZEOŚ.6131.6.30.2019.MS z dnia 04.02.2020 r. 3) Dokumentacja projektowa. 4) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót. 7. Informacje dodatkowe. 1) Zamawiający informuje, że zadnie będzie wykonywane w przestrzeni publicznej. 2) Zmawiający informuje, iż rozszerza się odpowiedzialność Wykonawcy za wady w ten sposób, że okres rękojmi za wady odpowiada terminowi gwarancji i biegnie od daty skutecznie zakończonego odbioru końcowego. 3) Zakres zamówienia obejmuje również obowiązki Wykonawcy wyszczególnione w § 4 wzoru umowy. 4) Materiały i wyroby użyte do wykonania przedmiotu zamówienia winny spełniać wymogi określone w przepisach prawa polskiego, posiadać atesty lub świadectwa ITB dopuszczające stosowanie ich w obiektach użyteczności publicznej, deklarację zgodności, krajową ocenę techniczną, IBDiM dopuszczające do stosowania w budownictwie komunikacyjnym. 5) Przy wykonawstwie oraz odbiorze robót objętych zamówieniem obowiązywać będą zasady i wymagania określone w: a) dokumentacji projektowej, b) Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, c) Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, d) obowiązujących normach, z uwzględnieniem poniższych warunków: – przy wycenie oferty szczególną uwagę należy zwrócić na elementy wykończeniowe, – materiały mają być zastosowane z uwzględnieniem wszelkich wymogów zawartych w opisach dokumentacji wykonawczej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, – wykonawca zobowiązany jest ściśle przestrzegać instrukcji montażu wszelkich systemów stosowanych w wykonywanym obiekcie według instrukcji wydanych przez producentów poszczególnych systemów, – przed wbudowaniem jakichkolwiek materiałów Wykonawca okaże Inspektorowi nadzoru świadectwo dopuszczenia tego materiału do stosowania w budownictwie i spełnienia wymogów określonych w Specyfikacjach Technicznych i Polskich Normach, w celu uzyskania zgody na jego stosowanie. 8. Minimalny okres gwarancji wynosi 60 miesięcy. 9. W przypadku udziału podwykonawców przy realizacji zamówienia, Zamawiający wymaga wskazania w ofercie części zamówienia, których wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom i podania firm (nazw) podwykonawców. Brak informacji o zamiarze powierzenia realizacji części zamówienia podwykonawcom jest równoznaczny z samodzielną realizacją zamówienia przez Wykonawcę. Zamawiający żąda, by Wykonawca przed przystąpieniem do wykonania zamówienia podał, o ile są już znane, nazwy albo imiona i nazwiska oraz dane kontaktowe podwykonawców i osób do kontaktu z nimi zaangażowanych w wykonywanie części zamówienia które im zostały powierzone przez Wykonawcę. Wykonawca zobowiązany jest do zawiadamiania Zamawiającego o wszelkich zmianach danych, o których mowa w zdaniu poprzednim, w trakcie realizacji zamówienia, a także przekazywania informacji na temat nowych podwykonawców, którym w późniejszym okresie zamierza powierzyć realizację zamówienia. Jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 ustawy PZP., w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, że proponowany inny podwykonawca lub wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż podwykonawca, na którego zasoby wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. Powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia Wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie zamówienia. 10. Wymagania dla Wykonawców dotyczące zatrudnienia na umowę o pracę. Zamawiający wymaga, by czynności polegające na faktycznym wykonywaniu robót budowlanych: 1) roboty rozbiórkowe, 2) roboty drogowe, o ile nie będą wykonywane przez daną osobę w ramach prowadzonej przez nią działalności gospodarczej, były wykonywane przez osoby zatrudnione (przez Wykonawcę lub podwykonawcę) na podstawie umowy o pracę.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233140-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert w wysokości 8 000,00 PLN (słownie: osiem tysięcy złotych). 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku z form określonych w art. 45 ust. 6 ustawy. 3. Uwaga! Wadium wnoszone w poręczeniach, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych lub poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 45 ust. 6 pkt 5) ustawy, należy złożyć w oryginale przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Urzędu Miasta Zduńska Wola (budynek nr 2, parter, Kancelaria) albo w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego za pośrednictwem platformazakupowa.pl. Oryginał wadium, sporządzony w postaci dokumentu elektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez Gwaranta, nie może zawierać postanowień uzależniających jego dalsze obowiązywanie od zwrotu oryginału dokumentu gwarancyjnego do gwaranta. Z treści tych dokumentów musi wynikać bezwarunkowe, (na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego) zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy. Wyżej wymienione gwarancje i poręczenia nie mogą wprowadzać żadnych dodatkowych warunków merytorycznych. Ponadto wadium wniesione w formie gwarancji i poręczeń musi mieć taką samą płynność jak wadium wniesione w pieniądzu, co oznacza, że dochodzenie roszczenia z tytułu zapłaty wadium nie może być utrudnione, w szczególności poprzez rozumienie terminu, w którym żądanie zapłaty Zamawiającego powinno dotrzeć do Gwaranta lub Poręczyciela jako terminu ważności gwarancji i poręczeń. Terminu, w którym żądanie zapłaty Zamawiającego powinno dotrzeć do Gwaranta lub Poręczyciela musi dawać możliwość realnego zaspokojenia roszczeń Zamawiającego z Gwarancji lub Poręczenia w przypadku zaistnienia w terminie związania ofertą któregokolwiek z przypadków, o których mowa w art 46 ust. 4a i 5 ustawy. Termin ten musi uwzględniać w szczególności czas niezbędny na dostarczenie pisemnego żądania zapłaty Zamawiającego do Gwaranta lub Poręczyciela. 4. Jako Beneficjenta wadium wnoszonego w formie poręczeń lub gwarancji należy wskazać – Miasto Zduńska Wola, ul. Złotnickiego 12, 98-220 Zduńska Wola. 5. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem przed upływem terminu składania ofert na rachunek bankowy Zamawiającego: Ludowy Bank Spółdzielczy w Zduńskiej Woli Nr konta 81 9279 0007 0071 1166 2000 0120. 6. Zamawiający dokona zwrotu wadium, zgodnie z warunkami określonymi w art. 46 ustawy. 7. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium na cały okres związania oferta, określony w rozdziale IX SIWZ. 8. Zamawiający zatrzymuje wadium zgodnie z warunkami określonymi w art. 46 ustawy. 9. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, o którym mowa w rozdz. VIII. 4 niniejszej SIWZ, przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert).
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Informacja o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ. 2. Dokument określający zasady reprezentacji oraz osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy (jeżeli nie wynikają one z innych dokumentów załączonych przez Wykonawcę do oferty), a jeżeli Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik — także pełnomocnictwo, określające zakres umocowania podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcę. 3. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 4. Wykonawca, który w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, polega na zdolnościach innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Dokument, z którego będzie wynikać zobowiązanie podmiotu trzeciego powinien wyrażać w sposób wyraźny i jednoznaczny wolę udzielenia Wykonawcy, ubiegającemu się o zamówienie odpowiedniego zasobu, czyli wskazać jego zakres, rodzaj, czas udzielenia, a także inne istotne okoliczności, w tym wynikające ze specyfiki tego zasobu. Z treści dokumentu musi jasno wynikać: a) jaki jest zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, b) w jaki sposób zostaną wykorzystane zasoby innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, c) jakiego charakteru stosunki będą łączyły Wykonawcę z innym podmiotem, d) czy podmiot, na zdolnościach, którego Wykonawca polega zrealizuje usługi, których wskazane zdolności dotyczą.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach