Urząd Miasta i Gminy w Strzelinie ogłasza przetarg
- Adres: 57-100 Strzelin, ul. Ząbkowicka
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 071 3921971 w. 154 , fax. 713 921 303
- Data zamieszczenia: 2020-09-22
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Miasta i Gminy w Strzelinie
ul. Ząbkowicka 11
57-100 Strzelin, woj. dolnośląskie
tel. 071 3921971 w. 154, fax. 713 921 303
REGON: 52863000000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.gmstrzelin.finn.pl/
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa ul. Słonecznej w Strzelinie – etap II - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje przebudowę ul. Słonecznej w Strzelinie – etap II w następującym zakresie: Część drogowa: a) Nawierzchnia ul. Słonecznej z betonu asfaltowego o długości 150 m i szerokości 5,5m, na podbudowie zasadniczej z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie z wykorzystaniem istniejącej stabilizacji, ograniczona krawężnikiem betonowym o wymiarach 22,5x15x100cm posadowionym na wspólnej ławie betonowej, ze ściekiem z kostki betonowej 16x16 cm. b) Istniejące zjazdy do posesji: uzupełnienie tłuczniem kamiennym. c) Wykonanie projektu zastępczej organizacji ruchu na czas prowadzenia robót. Część sanitarna: Budowa kanalizacji deszczowej w tym: - Wykonanie kolektora deszczowego o długości 20 m zakończonego wylotem odprowadzającym wody deszczowe do projektowanego rowu otwartego (odrębny etap, w ramach którego zostaną wykonane separatory, rów i dalsze odprowadzenie wód deszczowych); - Wykonanie kolektora kanalizacji deszczowej Ø0,25m w ul. Słonecznej o długości 150 m; - Wykonanie studzienek kontrolnych z typowych elementów betonowych – 5 szt.; - Wykonanie wpustów ulicznych klasy D400 osadzonych na studzienkach z typowych elementów betonowych prefabrykowanych o średnicy Ø0,45m z osadnikami o głębokości min. 0,5m oraz koszami do wyłapywania zanieczyszczeń stałych – 10 szt. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia własnego, o którym mowa w rozdziale 6 SIWZ.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Dokumenty składane przez wszystkich wykonawców: a) formularz ofertowy przygotowany dla zamówienia - zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ, b) oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu – zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ, c) oświadczenie Wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia z postępowania z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 12-23 oraz art. 24 ust.5 pkt 1 i 4 ustawy Pzp - zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ, d) jeżeli wykonawca ma zamiar zlecić wykonanie części zamówienia podwykonawcy, to musi wypełnić i załączyć do oferty załącznik nr 4 do SIWZ, e) tabela zbiorcza ceny ryczałtowej – zgodnie z załącznikiem nr 1A do SIWZ f) pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy, o ile ofertę składa pełnomocnik. 2 ) Dokumenty składane tylko przez Wykonawcę, którego oferta zostanie najwyżej oceniona – Wykonawca składa na wezwanie zamawiającego w wyznaczonym terminie (nie krótszym niż 5 dni) aktualne na dzień złożenia oświadczenia lub dokumenty potwierdzające okoliczności, o których mowa w art. 25 ust.1 Pzp to jest: a) informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert, b) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie (wykaz należy przygotować zgodnie z załącznikiem nr 6 do SIWZ) wraz z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty, c) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego - wykaz należy przygotować zgodnie z załącznikiem nr 7 do SIWZ, d) pisemne zobowiązanie (w formie oryginału) podmiotu trzeciego, na zasobach którego Wykonawca będzie polegał celem spełnienia warunku udziału w postępowaniu (jeżeli dotyczy).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Modernizacja budynku Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Głogowie, przy ul. Słowiańskiej 13, w ramach programu Rządowego Programu Odbudowy Zabytków, Nr RPOZ/2022/929/PolskiLad
Dodano: 2024-07-26 - Budowa systemu naśnieżania na terenie Dolnośląskiego Centrum Sportu Polana Jakuszycka na działkach nr 414/1, 414/2 i 400, obręb 0008 Szklarska Poręba.
Dodano: 2024-07-26 - Budowa Centrum Opiekuńczo – Mieszkalnego przy ul. Morawskiej 14 a we Wrocławiu wraz z budową łącznika drogowego i z infrastrukturą – zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych
Dodano: 2024-07-26 - Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 395 w zakresie chodnika w miejscowości Nowojowice. CPV 45000000-7.
Dodano: 2024-07-26 - Remont i przebudowa bloku sportowego w Liceum Ogólnokształcącym nr XV przy ul. Wojrowickiej 58 we Wrocławiu.
Dodano: 2024-07-25 - Roboty budowlane wykończeniowe polegające na pokrywaniu podłóg wykładziną PCV w Domu Pomocy Społecznej przy ul. Karmelkowej 25 Miejskiego Centrum Usług Socjalnych we Wrocławiu
Dodano: 2024-07-25 - Karszów droga dojazdowa do gruntów rolnych
Dodano: 2024-07-25 - Roboty budowlane remontowe związane z przystosowaniem budynku szkoły podstawowej w Jordanowie Śląskim do utworzenia oddziału przedszkolnego
Dodano: 2024-07-25 - „Poznajemy fortyfikacje graniczne Zagospodarowanie terenu przy obiekcie Obsługi ruchu turystycznego oraz wejścia do Podziemnego miasta Osówka”
Dodano: 2024-07-25 - „Rewitalizacja cmentarza przy ul. 1-Maja w Boguszowie-Gorcach”
Dodano: 2024-07-25