Przetargi.pl
Dostawa lekkiego oleju opałowego do kotłowni w jednostkach Gminy Legnickie Pole w 2021 roku

Wójt Gminy Legnickie Pole ogłasza przetarg

  • Adres: 59-241 Legnickie Pole, Kiliana Ignacego Dientzenhofera
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 86 858 28 10 , , fax. (076) 858 28 12
  • Data zamieszczenia: 2020-09-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wójt Gminy Legnickie Pole
    Kiliana Ignacego Dientzenhofera 1
    59-241 Legnickie Pole, woj. dolnośląskie
    tel. 86 858 28 10 , , fax. (076) 858 28 12
    REGON: 00000000000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http:/www.bip.legnickiepole.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa lekkiego oleju opałowego do kotłowni w jednostkach Gminy Legnickie Pole w 2021 roku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3.1 Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa lekkiego oleju opałowego w ilości maksymalnej do około 86 500 litrów w roku 2021, na potrzeby kotłowni zlokalizowanych w obiektach gminnych na terenie gm. Legnickie Pole. Wykaz gminnych obiektów wyposażonych w kotłownie olejowe, do których dostarczany będzie olej opałowy zawiera tabela nr 1 - Wykaz gminnych obiektów wyposażonych w kotłownie olejowe wraz z szacunkowym zapotrzebowaniem na dostawę oleju opałowego w 2021 r., stanowiąca załącznik nr 1 do SIWZ. 3.2 Warunki dostawy lekkiego oleju opałowego do kotłowni. 1. Wielkość każdorazowej dostawy wynosić będzie minimum 6 000 (sześć tysięcy) litrów. 2. Dostarczany olej opałowy musi być zgodny z polską normą PN-C-96024:2011 dla L-1 i poniższymi parametrami:  min. wartość opałowa 42,6 MJ/kg  min temperatura zapłonu 56o C  max. zawartość siarki 0,1% (m/m)  temperatura płynięcia max. -200C  max gęstość w temperaturze 150C 860kg/m3  max lepkość kinematyczna w temp. 200C 6,0mm2/s  barwa-czerwona UWAGA: Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty dokument potwierdzający, że oferowany olej spełnia w/w normę. 3. Dostawca zobowiązany będzie do realizacji sukcesywnych dostaw lekkiego oleju opałowego w zamówionej ilości, na koszt i ryzyko własne, do obiektów wskazanych w zamówieniu (nazwa i adres obiektu), w terminie zakreślonym w ofercie licząc od dnia otrzymania zamówienia od Zamawiającego. Zamówienia będą składane za pomocą poczty elektronicznej na wskazany w umowie adres e-mail Dostawcy przez Wydział Rozwoju i Organizacji Gminy w Urzędzie Gminy Legnickie Pole. 4. Wykonawca zobowiązany będzie do dostawy zamówionej ilości lekkiego oleju opałowego do poszczególnych jednostek i dokonać rozliczenia z każdą jednostką odrębnie wg poniższego zestawienia. Fakturowanie poszczególnych dostaw lekkiego oleju na następujące jednostki: 1) Nabywca: Gmina Legnickie Pole, ul. Dientzenhofera 1, 59-241 Legnickie Pole NIP: 6911276075, w tym punkty odbioru: a) Urząd Gminy Legnickie Pole, ul. Dientzenhofera 1, 59-241 Legnickie Pole, b) OSP w Legnickim Polu, ul. Książąt Śląskich 6, 59-241 Legnickie Pole 2) Nabywca: Gmina Legnickie Pole, ul. Dientzenhofera 1, 59-241 Legnickie Pole, NIP: 6911276075, Odbiorca: Zespół Szkół w Legnickim Polu, ul. Kosmy Damiana Asama 7, w tym punkty odbioru: a) Zespół Szkół w Legnickim Polu, ul. Kosmy Damiana Asama 7, 59-241 Legnickie Pole, b) Szkoła Podstawowa w Mikołajowicach, Mikołajowice 44, 59-241 Legnickie Pole, c) Szkoła Podstawowa w Bartoszowie, Bartoszów 43, 59-241 Legnickie Pole, 3) Nabywca: Gminny Ośrodek Kultury i Sportu Legnickie Pole, pl. H. Pobożnego 6, NIP: 6912089174 w tym punkty odbioru: a) GOKiS ul. Benedyktynów 7 Legnickie Pole b) świetlica w Gniewomierzu c) świetlica w Taczalinie d) budynek GOKiS, GOPS, pl. H. Pobożnego 6, 59-241 Legnickie Pole. e) świetlica w Bartoszowie, Bartoszów 13a, 59-241 Legnickie Pole. 4) Nabywca: Gmina Legnickie Pole ul. Dientzenhofera 1, 59-241 Legnickie Pole, NIP: 6911276075. Odbiorca: Warsztaty Terapii Zajęciowej, ul. Św. Jadwigi 2, 59-241 Legnickie Pole. 5. Strony ustalają, że Zamawiający zobowiązany jest do zapłaty tylko i wyłącznie za lekki olej opałowy dostarczony na rzecz podmiotów wskazanych w dziale 3.2 pkt 4 SIWZ. 6. Wykonawca będzie dostarczał lekki olej opałowy pojazdem typu „autocysterna” zaopatrzoną w pompę rozładunkową, posiadającą aktualne świadectwo legalizacji urządzenia pomiarowego oraz wężem rozładunkowym z złączkami dostosowanymi do otworów wlewowych zbiorników paliwa. 7. Wykonawca może realizować zamówienia wyłącznie przy pomocy osób – pracowników posiadających wymagane prawem uprawnienia do kierowania autocysterną i rozładunku paliw płynnych oraz na sprzęcie posiadającym aktualne badania techniczne odpowiadające wymogom dla transportu paliw płynnych. 8. Każdorazowa dostawa lekkiego oleju zostanie potwierdzona świadectwem jakości, nie później niż z dniem dostarczenia faktury. Parametry dostarczonego oleju muszą być zgodne ze świadectwem jakości i z obowiązującymi w tym zakresie normami i wymogami dla kotłowni opalanych paliwem płynnym. 9. W przypadku wątpliwości co do jakości oleju opałowego, Zamawiający zleci wykonanie badań w uprawnionym laboratorium. W razie stwierdzenia niezgodności z obowiązującymi normami, kosztami badania laboratoryjnego zostanie obciążony Wykonawca. 10. W przypadku stwierdzenia niewłaściwej jakości lekkiego oleju opałowego Wykonawca pokryje koszty związane z usunięciem ewentualnych awarii pieców zasilanych tym olejem. 11. Dowodem przyjęcia dostawy lekkiego oleju będzie dokument WZ ze wskazaną faktyczną ilością dostarczonego paliwa, osobną dla każdego z obiektów. Ilość dostarczonego oleju do danego obiektu musi być potwierdzona przez upoważnionego pracownika zamawiającego i dopiero taka może stanowić podstawę do wystawienia faktury. Rozliczenie ilości dostarczonego będzie się odbywało w litrach. 12. Dostawy do poszczególnych placówek mogą być łączone. Jednak faktury za dostarczony olej muszą być wystawione oddzielnie dla każdej jednostki wg zestawienia wskazanego w dziale 3.2 pkt 4 SIWZ. 13. Dostawy będą realizowane bezpośrednio do kotłowni we wskazanych w zamówieniu obiektach gminnych rozmieszczonych na terenie gminy Legnickie Pole. 3.3 Szczegółowe warunki realizacji przedmiotu zamówienia zostały zawarte w umowie w sprawie zamówienia publicznego stanowiącej załącznik 6 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09135100-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 11.1 Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego jest wniesienie wadium. 11.2 Każda oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 2 000,00 PLN (słownie: dwa tysiące złotych). 11.3 Oferta musi być zabezpieczona wadium - do upływu terminu składania ofert. W przypadku zabezpieczenia w formie pieniądza – decyduje data i godzina wpływu wadium na rachunek Zamawiającego. 11.4 Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2018r., poz. 110, 650, 1000 i 1669). 11.5 W przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji lub poręczenia, gwarancja lub poręcznie musi być gwarancją lub poręczeniem nieodwołalną(-ym), bezwarunkową(-ym) i płatną(-ym) na pisemne żądanie Zamawiającego, sporządzoną(-ym) zgodnie z obowiązującym prawem i winna(-o) zawierać następujące elementy: 1) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielającej gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, 2) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją, 3) kwotę gwarancji, 4) termin ważności gwarancji, 11.6 Z treści gwarancji lub poręczenia powinno wynikać bezwarunkowe zobowiązanie się Gwaranta lub Poręczyciela do wypłaty Zamawiającemu kwoty wadium w okolicznościach określonych przepisami art. 46 ust. 4a i 5 Ustawy, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego. 11.7 Wadium wnoszone w formie: poręczenia bankowego lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeń udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2018r., poz. 110, 650, 1000 i 1669), należy złożyć w formie oryginału w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym wraz ze składaną ofertą przetargową. 11.8 W przypadku wnoszenia wadium w formie poręczenia udzielonego przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2018r., poz. 110, 650, 1000 i 1669), Zamawiający wymaga dołączenia do poręczenia - umowy o udzielenie wsparcia (potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę) lub zamawiający wymaga aby w treści poręczenia podmiot go udzielający oświadczył, że na dzień udzielenia poręczenia posiada umowę z wykonawcą i określił identyfikujące je dane (np. data zawarcia, numer, itp.). 11.9 Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy w Bank Spółdzielczym w Legnickim Polu nr: 37 8649 1031 2001 0000 0101 0003 z dopiskiem: „Dostawa lekkiego oleju opałowego do kotłowni w jednostkach Gminy Legnickie Pole w 2021 roku”. – ROG.271.27.2020.D.PN” 11.10 Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 11.11 Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 11.12 Zamawiający niezwłocznie zwróci wadium: a) wszystkim Wykonawcom po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana, z zastrzeżeniem ust. 10.9 b) Wykonawcy, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza, niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano, c) na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 11.13 Zamawiający będzie żądał ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt. 11.13.a), jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wniesie wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 11.14 Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium na zasadach określonych w SIWZ zostanie odrzucona. 11.15 Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a Ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 Ustawy, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 Ustawy, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 Ustawy, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 11.16 Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stornie Wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Celem zweryfikowania zdolności Wykonawcy do należytego wykonania przedmiotu zamówienia w zakresie powyższego warunku Zamawiający żąda od Wykonawcy wykazania, że posiada aktualną koncesję na wykonywanie działalności gospodarczej w zakresie obrotu paliwami - zgodnie z art. 32 ust. 1 pkt 4 lit. a ustawy – Prawo energetyczne (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 833 z późń. zm.), obejmującą swą ważnością termin realizacji zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 7.4 Wykonawcy zagraniczni – wykaz oświadczeń lub dokumentów składanych w celu potwierdzenia okoliczności braku podstaw do wykluczenia z postępowania. 1. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w dziale 7.3 : 1) pkt 1 - składa informację z odpowiedniego rejestru albo, w przypadku braku takiego rejestru, inny równoważny dokument wydany przez właściwy organ sądowy lub administracyjny kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dotyczy informacja albo dokument, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 oraz ust. 5 pkt 5 i 6 u.p.z.p. - wystawione nie wcześniej niż 6 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 2) pkt 2 -4 - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, b) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości – wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Dokumenty, o których mowa w dziale 7.4 ust. 1 pkt 1 i ust. 2 lit b, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument, o którym mowa w dziale 7.4 ust. 1 pkt 2 lit a, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem tego terminu. 3. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsca zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w dziale 7.4 pkt 1 SIWZ, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Przepis pkt 1 stosuje się. 4. W przypadku wątpliwości, co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu. 5. Wykonawca mający siedzibę na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, w odniesieniu do osoby mającej miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, której dotyczy dokument wskazany w dział 7.3 pkt 1, składa dokument, o którym mowa w dziale 7.4 ust. 1 pkt 1, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 14 i 21 oraz ust.5 pkt 6 ustawy. Jeżeli w kraju, w którym miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument miał dotyczyć, nie wydaje się takich dokumentów, zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie tej osoby złożonym przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na miejsce zamieszkania tej osoby, wystawionym nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6. W przypadku wątpliwości, co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę, zamawiający może zwrócić się do właściwych organów kraju, w którym miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach