Przetargi.pl
PRZEBUDOWA ul. M. BUCZKA i al. JANA PAWŁA II w KUDOWIE-ZDROJU

Gmina Kudowa-Zdrój ogłasza przetarg

  • Adres: 57-350 Kudowa-Zdrój, ul. Zdrojowa 24
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 074 8661926 , fax. 074 8661351
  • Data zamieszczenia: 2014-01-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Kudowa-Zdrój
    ul. Zdrojowa 24 24
    57-350 Kudowa-Zdrój, woj. dolnośląskie
    tel. 074 8661926, fax. 074 8661351
    REGON: 89071792900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kudowa.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    PRZEBUDOWA ul. M. BUCZKA i al. JANA PAWŁA II w KUDOWIE-ZDROJU
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zadanie inwestycyjne pn. PRZEBUDOWA ul. M. BUCZKA i al. JANA PAWŁA II w KUDOWIE-ZDROJU realizowane w ramach programu wieloletniego pod nazwą NARODOWY PROGRAM PRZEBUDOWY DRÓG LOKALNYCH - II ETAP BEZPIECZEŃSTWO - DOSTĘPNOŚĆ - ROZWÓJ, zaewidencjonowanego po numerem G-43/2014, dofinansowanego ze środków budżetu państwa Przedmiot zamówienia obejmuje: - - wymianę asfaltu, podbudowy oraz części krawężników betonowych w ciągu al. Jana Pawła II od ul. Zdrojowej do HM 0+72,89 - - wymianę asfaltu, podbudowy, krawężników, obrzeży wraz z wymianą nawierzchni chodników oraz instalacji oświetlenia ulicznego od al. Jana Pawła II w ciągu ul. M. Buczka do HM 4+13,00 - - przebudowę chodników, budowę zjazdów indywidualnych, skrzyżowania z drogą tymczasową, miejsc postojowych, wymianę obrzeży, krawężników drogowych oraz wymianę instalacji oświetlenia ulicznego w ciągu ul. M. Buczka od HM 4+13,00 do skrzyżowania z ul. Nad Potokiem. Przedmiotowa inwestycja realizowana jest na działkach stanowiących własność Gminy Kudowa-Zdrój. Zakres inwestycji obejmuje wykonanie następujących elementów: roboty rozbiórkowe, roboty ziemne, kanalizacja deszczowa, instalacje elektryczne, podbudowy, nawierzchnie i krawężniki, roboty wykończeniowe. W ramach zadania wykonane zostaną prace z zakresu remontu i przebudowy ulic i chodników z uwzględnieniem infrastruktury drogowej w tym: przebudowa drogi (szerokość jezdni uwarunkowana od warunków terenowych), budowa odwodnienia drogi, budowa chodników, budowa poboczy drogowych, budowa kanalizacji deszczowej, usunięcie drzew kolidujących z projektowymi rozwiązaniami, przebudowa i rozbudowa oświetlenia ulicznego wraz z liniami zasilającymi, regulacja wysokościowa elementów naziemnych istniejącego uzbrojenia. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia wykonawca będzie zobowiązany do zawarcia umowy ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej i ubezpieczenia prowadzonych robót, prowadzenia ewidencji powstałych odpadów oraz udokumentowania sposobu ich zagospodarowania zgodnie z ustawą o odpadach. Wykonawca realizuje w ramach przedmiotu zamówienia potrzebne tymczasowe obiekty oraz urządzenie placu budowy w tym wykonanie zasilania w wodę i energię, ogrodzenie a także zapewnia realizację obowiązków kierownika budowy wynikających z ustawy Prawo Budowlane - w szczególności umieszczenia na budowie w widocznym miejscu tablicy informacyjnej oraz ogłoszenia zawierającego dane dotyczące bezpieczeństwa pracy i ochrony zdrowia. Wykonawca robót zobowiązany jest zapewnić odpowiednią organizację robót na budowie w uzgodnieniu z Zarządcą drogi. Wywóz gruzu budowlanego na odl. do 5 km, wywóz mas ziemnych na odl. do 3 km (bez opłat) natomiast wywóz mas bitumicznych z rozbiórek na odl. do 100 km z opłatą za przyjęcie do utylizacji. Wykonawca zapewnia także obsługę geodezyjną w zakresie realizacji łącznie z dostarczeniem inwentaryzacji powykonawczej i powykonawczej mapy sytuacyjno - wysokościowej w skali 1:500 w 3 egz. na dzień końcowego odbioru przedmiotu umowy. Całość robót zostanie wykonana zgodnie z przepisami Prawa Budowlanego, dokumentacją projektową, Specyfikacjami Technicznymi Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, Przepisami BHP oraz warunkami zawartej umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451110008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 4 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 20 000 zł (dwadzieścia tysięcy złotych)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.ug-kudowazdroj.dolnyslask.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach