Przetargi.pl
Przebudowa ul. Krótkiej w m. Ozimek

Gmina Ozimek ogłasza przetarg

  • Adres: 46-040 Ozimek, ul. Ks. J. Dzierżona
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 77 46 22 800 , fax. 77 46 22 811
  • Data zamieszczenia: 2019-05-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Ozimek
    ul. Ks. J. Dzierżona
    46-040 Ozimek, woj. opolskie
    tel. 77 46 22 800, fax. 77 46 22 811
    REGON: 52796000000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ozimek.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa ul. Krótkiej w m. Ozimek
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest przebudowa ul. Krótkiej w m. Ozimek o długości 152 m wraz z chodnikiem. ROBOTY PRZYGOTOWAWCZE - ROZBIÓRKOWE 1 – Roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych - 0,15 km 2 - Rozebranie nawierzchni z mas mineralno-bitumicznych gr. 3 cm mechanicznie - 418,00 m² 3 - Ręczne rozebranie nawierzchni z kostki betonowej na podsypce piaskowej/ materiał do składowania na paletach i przekazania dla inwestora zadania - 40,00 m² 4 - Wywiezienie gruzu z terenu rozbiórki przy mechanicznym załadowaniu i wyładowaniu, transport samochodem samowyładowczym na odległość 1 km - 31,45 mᵌ 5 - Wywiezienie gruzu z terenu rozbiórki przy mechanicznym załadowaniu i wyładowaniu, nakłady uzupełniające na każdy dalszy rozpoczęty 1 • km ponad 1 •km transportu/ dalsze 9km - 31,45 mᵌ WYKONANIE KONSTRUKCJI DROGI/CHODNIKÓW/ZJAZDÓW 6 – Roboty ziemne wykonywane koparkami z transportem urobku samochodami samowyładowczymi na odległość do 1 km - 437,57 mᵌ 7 – Profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni, mechanicznie, grunt kategorii I – IV - 931,00 m² 8 – W- wa ulepszonego podłoża z mieszanki betonowej o RM> 2,5MPa (chudy beton) gr. 15 cm (stabilizacja metodą na miejscu) docelowo 20 cm - 931,00 m² 9 – Górna warstwa podbudowy z kruszywa łamanego 0 – 31,5 mm grz. 20 cm - 855,00 m² 10 – Nawierzchnia z betonu asfaltowego AC 16W (w-wa wiążąca) docelowo 7 cm - 795,00 m² 11 - Nawierzchnia z betonu asfaltowego AC 11S (w-wa ścieralna) docelowo 5 cm - 795,00 m² MIEJSA POSTOJOWE + ZJAZDY STRONA LEWA 12 – W- wa ulepszonego podłoża z mieszanki betonowej o RM> 2,5MPa (chudy beton) gr. 15 cm (stabilizacja metodą na miejscu) docelowo 20 cm - 230,00 m² 13 – Górna warstwa podbudowy z kruszywa łamanego 0 – 31,5 mm gr. 20 cm - 230,00 m² 14 – Miejsca postojowe z kostki brukowej betonowej o minimalnych parametrach kostki (kształty / wymiary [cm] ) 21×14; 14×14; 7×14, faktura gładka kolormix barwy jesieni Grubość 8 cm na podsypce z miału kamiennego gr. 3 cm z wypełnieniem spoin piaskiem - 230,00 m² ZJAZDY 15 –Warstwa podbudowy z kruszywa łamanego 0 – 31,5 mm gr. 20 cm - 75,00 m² 16 – Zjazdy z kostki brukowej betonowej o minimalnych parametrach kostki (kształty / wymiary [cm] ) 21×14; 14×14; 7×14, faktura gładka, kolormix barwy jesieni grubość 8 cm na podsypce z miału kamiennego gr. 3 cm z wypełnieniem spoin piaskiem - 75,00 m² CHODNIKI I ZJAZDY WZDŁUŻ CHODNIKA STRONA PRAWA 17 –Warstwa podbudowy z kruszywa łamanego 0 – 31,5 mm gr. 20 cm - 435,00 m² 18 – Zjazdy z kostki brukowej betonowej o minimalnych parametrach kostki (kształty / wymiary [cm] ) 21×14; 14×14; 7×14, faktura gładka kolormix barwy jesieni grubość 8 cm na podsypce z miału kamiennego gr. 3 cm z wypełnieniem spoin piaskiem - 435 m² Minimalne parametry kostki betonowej W kosztorysie inwestorskim nazwy producentów należy traktować jako przykład. Wykonawca może użyć wyrobów lub materiałów o parametrach nie niższych niż podane . W inwestycji założono kostki drobnowymiarowe, z palety kostek szlachetnych o rożnych fakturach i kolorystyce. Szczegółowy opis stanowi dokumentacja techniczna, Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót i projekt umowy. 3. Wykonawca jest zobowiązany do spełnienia warunków dotyczących zatrudniania osób na umowę o pracę przy wykonywaniu przedmiotu zamówienia określonych szczegółowo w umowie i szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia, o którym mowa w punkcie 2. 4. Mając na uwadze zakres wykonywanych robót Zamawiający uwzględnił w dokumentacji projektowej wymagania zawarte w art. 29 ust. 5 ustawy, tj. dotyczące dostępności wszystkich użytkowników, a w szczególności osób niepełnosprawnych. 5. Zamawiający nie przewiduje wymagań, o których mowa w art. 29 ust.4 Pzp. 6. Zamawiający nie określa kluczowych części zamówienia, które mają być wykonane przez Wykonawcę 7. Zamawiający nie umożliwia przedstawienia informacji zawartych w ofercie w postaci katalogu elektronicznego. 8. Zamawiający dopuszcza możliwość skorzystania z procedury określonej w art. 24aa ust.1 i 2 Prawa. 9. W procedurze, o której mowa powyżej w pierwszej kolejności Zamawiający dokonuje oceny ofert pod kątem przesłanek odrzucenia oferty (art. 89 ust.1 Prawa) oraz kryteriów oceny ofert opisanych w SIWZ, po czym wyłącznie w odniesieniu do Wykonawcy, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza (uplasowała się na najwyższej pozycji rankingowej), dokonuje oceny podmiotowej Wykonawcy, tj. bada oświadczenie wstępne, a następnie żąda przedłożenia dokumentów w trybie art. 26 ust.1 Prawa. W postępowaniu prowadzonym zgodnie z zasadami określonymi w art. 24 aa ma zastosowanie art. 26 ust.3 Prawa.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 10 000,00 zł. (dziesięć tysięcy złotych) Wadium może być wniesione w: - pieniądzu, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 poz. 359 z późn. zm).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa tego warunku w sposób szczególny
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia braku podstawy do wykluczenia Wykonawcy z postępowania, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, Wykonawca przekazuje, stosownie do treści art. 24 ust. 11 ustawy (w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, tj. informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy), oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 5. Dokumenty składane przez Wykonawcę mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej. 5.1. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej skłąda następujące dokumenty.: 1) oświadczenia wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo – w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji – dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności, w zakresie określonym w art. 24 ust 1 pkt 15; 2) oświadczenia Wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 22; 3) wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone. 4) wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi wraz z informacjami na temat ich uprawnień niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, doświadczenia, wykształcenia, kwalifikacji zawodowych a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. 5) dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną przez zamawiającego w punkcie 3.2.1.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach