Gmina Wałbrzych - Zarząd Dróg, Komunikacji i Utrzymania Miasta w Wałbrzychu ogłasza przetarg
- Adres: 58-302 Wałbrzych, ul. Armii Krajowej 35
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 74 6414400, 6414408 , fax. 74 6414404
- Data zamieszczenia: 2011-12-13
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Wałbrzych - Zarząd Dróg, Komunikacji i Utrzymania Miasta w Wałbrzychu
ul. Armii Krajowej 35 35
58-302 Wałbrzych, woj. dolnośląskie
tel. 74 6414400, 6414408, fax. 74 6414404
REGON: 89105084100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdkium.walbrzych.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: jednostka budżetowa Gminy Wałbrzych
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa ul. Broniewskiego od zatoki autobusowej zlokalizowanej na wysokości posesji ul. Broniewskiego 35-43 do skrzyżowania z ul. Wyszyńskiego oraz ul. Sokołowskiego na długości ok. 420 m łącznie z uzbrojeniem terenu i przebudową tego skrzyżowania - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przebudowa ul. Broniewskiego od zatoki autobusowej zlokalizowanej na wysokości posesji ul. Broniewskiego 35-43 do skrzyżowania z ul. Wyszyńskiego oraz ul. Sokołowskiego na długości ok. 420 m łącznie z uzbrojeniem terenu i przebudową tego skrzyżowania realizowana w oparciu o dokumentację projektową dla inwestycji: Przebudowa dróg gminnych Nr 116812D - ul. Broniewskiego (na dwóch odcinkach o łącznej długości ok. 590m) oraz nr 116804D - ul. Sokołowskiego (dł. ok. 350m) wraz z rozbudową skrzyżowania tych ulic z ul. Wyszyńskiego. 2. Zakres zamówienia obejmuje: 1) przebudowę układu drogowego wraz z docelową organizacją ruchu (rozebranie na całej długości istniejącej konstrukcji jezdni i chodników, wykonanie nowych warstw konstrukcyjnych, nawierzchni drogi i chodników, wykonanie pochylni dla osób nie-pełnosprawnych, elementów małej architektury, miejsc parkingowych wzdłuż ulicy, budowę zatoki autobusowej w rejonie skrzyżowania z ul. Wyszyńskiego), 2) przebudowę kanalizacji deszczowej w zakresie: - zabezpieczenia części istniejącego rurociągu rękawem ochronnym z folii PE, wykładziną z filców igłowych z włókniny polimerowej nasączonej żywicą a następnie utwardzonych, - całkowitej wymiany uszkodzonych odcinków sieci odwodnieniowej, - budowy przykanalików i wpustów ulicznych, 3) sieć wodociągową (przebudowa odcinków sieci wodociągowej wraz z nowymi zasuwami odcinającymi w miejscach połączeń z istniejącymi rurociągami wodociągowy-mi), 4) oświetlenie drogowe (przebudowa linii kablowej, montaż nowych latarni ulicznych, przebudowa kolizji z kablami elektroenergetycznymi SN i NN), 5) sieci teletechniczne (przebudowa i usunięcie kolizji z siecią teletechniczną Telekomunikacji Polskiej S.A. oraz siecią teletechniczną Dialog), 6) tereny zieleni (wycinka drzew kolidujących z przebudową oraz odtworzenie zieleni w obramowaniach chodników), 7) wykonanie i przedłożenie Zamawiającemu projektu organizacji ruchu zastępczego na czas prowadzenia robót wraz z niezbędnymi zatwierdzeniami w terminie 30 dni od da-ty przekazania terenu budowy, 8) organizację i likwidację zaplecza budowy, wraz z zasilaniem w media (według własnych potrzeb), 9) zabezpieczenie poziomej osnowy geodezyjnej, 10) opracowanie i zatwierdzenie u Zamawiającego harmonogramu robót, planu BiOZ, Programu Zapewnienia Jakości, 11) w ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie ponadto do wykonania przyłącza kablowego sieci oświetlenia ulicznego od szafy UO-151 do punku oświetleniowego PO28 zlokalizowanego w ul. Wyszyńskiego (zgodnie z projektem), 12) odtworzenie nawierzchni po wykonaniu przyłącza kablowego sieci oświetlenia ulicznego od szafy UO-151 do punku oświetleniowego PO28 zlokalizowanego w ul. Wyszyńskiego. Koszty związane z uzgodnieniem projektu organizacji ruchu na czas prowadzenia robót oraz koszty zajęcia pasa drogowego ponosi Wykonawca. Koniec zakresu drogowego do zrealizowania, wyznacza linia poprzeczna do ul. Sokołowskiego przebiegająca wzdłuż zewnętrznej krawędzi studni kanalizacji deszczowej D4. 3. Roboty będące przedmiotem zamówienia należy zrealizować w oparciu o: 1) Zezwolenie na realizację inwestycji drogowej - decyzja nr 1226/2011 z dnia 30.09.2011 r. Starosty Wałbrzyskiego, 2) dokumentację projektową opracowaną przez BIPROGEO-PROJEKT Sp. z o.o., 52-418 Wrocław, ul. Bukowskiego 2, zawierającą: a) Specyfikację Techniczną Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych b) Projekt Budowlany - Projekt zagospodarowania terenu c) Planszę przebiegu linii rozgraniczających inwestycji d) Projekt Wykonawczy - część: drogi e) Projekt Wykonawczy - część: kanalizacja deszczowa wraz z odwodnieniem f) Projekt Wykonawczy - część: sieć wodociągowa g) Projekt Wykonawczy - część: oświetlenie drogowe h) Projekt Wykonawczy - część: przebudowa sieci teletechnicznej TPSA i) Projekt Wykonawczy - część: przebudowa sieci teletechnicznej DIALOG j) Projekt Wykonawczy - część: organizacja ruchu docelowego k) Projekt Wykonawczy - część: projekt zieleni, 3) opracowany przez Wykonawcę projekt organizacji ruchu na czas prowadzenia robót (ze szczególnym uwzględnieniem przebudowy skrzyżowania) wraz z niezbędnymi uzgod-nieniami. UWAGI Uzupełnienie i zmiana zapisów STWiORB D-04.07.01 Mieszanki mineralno-asfaltowe (warstwa ścieralna, wiążąca i podbudowa - (AC), pkt 5.5 lit a po słowach - układanie całą szerokością jezdni dodać bezszwo-wo D-07.01.01. Oznakowanie poziome grubowarstwowe, pkt 2.3 - Materiałami do oznakowania grubowarstwowego powinny być materiały umożliwiające nakładanie ich warstwą grubości min 5 mm - są to masy termoplastyczne. Dokumentacja Projektowa opracowana przez BIPROGEO-PROJEKT Sp. z o.o. w za-kresie Projektu Budowlanego oraz Projektów Wykonawczych obejmuje zadanie pn.: Przebudowa dróg gminnych Nr 116812D - ul. Broniewskiego (na dwóch odcinkach o łącznej dł. ok. 590 m) oraz Nr 116804D - ul. Sokołowskiego (dł. ok. 350 m) wraz z rozbudową skrzyżowania tych ulic z ul. Wyszyńskiego. Przebudowa ul. Sokołowskiego nie jest przedmiotem zamówienia i nie należy tej części inwestycji uwzględniać w ofercie. Tabela elementów rozliczeniowych powinna zawierać cenę łączną obejmującą przebudowę drogi, skrzyżowania i uzbrojenia terenu w jego rejonie, wykonanie przyłącza kablowego. Dla wyceny zadania należy uwzględnić następujące uwarunkowania: przedmiary zamieszczone w SIWZ obejmują wyłącznie zakres przebudowy od zatoki autobusowej zlokalizowanej na wysokości posesji ul. Broniewskiego nr 35-43 do skrzyżowania. Przebudowę skrzyżowania i uzbrojenie terenu w jego obrębie oraz budowę przyłącza kablowego wraz z odtworzeniem nawierzchni Wykonawca wyceni na pod-stawie dokumentacji projektowej będącej elementem składowym SIWZ. Studnia kanalizacji deszczowej D4 (ul. Sokołowskiego) powinna być wyposażona w kinety, oraz właściwie rozmieszczone otwory (tymczasowo zaślepione) umożliwiające późniejsze podłączenie przykanalików (wg. projektu). Ul. Wyszyńskiego została w ostatnim czasie poddana remontowi w związku z tym: - dla wyceny uwzględniona zostanie przebudowa chodnika ul. Broniewskiego w rejonie skrzyżowania lewo i prawostronnie w kierunku ul. Wyszyńskiego z zapewnieniem płynnego włączenia do nowo wybudowanego chodnika w ul. Wyszyńskiego. - po stronie ul. Sokołowskiego obustronnie należy wykonać jedynie krawężnik z zapewnieniem ciągłości połączenia z nowo wybudowanym. Istniejący chodnik należy odtworzyć jedynie w zakresie niezbędnym dla zapewnienia funkcjonalności ruchu pieszego w rejonie przebudowy. 4. Zakres obowiązków Wykonawcy W zakresie obowiązków Wykonawcy znajduje się: 1) zapewnienie obsługi geodezyjnej (wytyczenie punktów głównych, obsługa w trakcie realizacji, inwentaryzacja powykonawcza z planszą zbiorczą uzbrojenia wraz z docelową organizacją ruchu), 2) sporządzanie i przedstawianie do akceptacji Zamawiającemu projektu organizacji ruchu na czas budowy oraz wszelkich niezbędnych, posiadających odpowiednie uzgodnienia, projektów technologicznych robót towarzyszących wymaganych przepisami, Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, 3) wykonanie i utrzymanie wprowadzonej tymczasowej organizacji ruchu, 4) stosowanie się podczas prowadzenia budowy do wymagań określonych w dokumentacji projektowej i Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, 5) zorganizowanie i zabezpieczenie terenu budowy oraz zapewnienia stałych warunków widoczności w dzień i w nocy tych elementów oznakowania, które są niezbędne ze względu na bezpieczeństwo, 6) zapewnienie stałego utrzymania porządku i czystości wewnątrz i bezpośrednio na zewnątrz terenu budowy oraz utrzymania w stanie estetycznym ogrodzeń i obiektów tymczasowych robót, 7) zapewnienie właściwych warunków bezpieczeństwa i higieny pracy oraz ochrony środowi-ska w miejscu robót i jego otoczeniu zgodnie z opracowanym planem bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (art. 21a ustawy Prawo budowlane), 8) wbudowywanie materiałów odpowiadających co do jakości wymaganiom określonym ustawą z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz.U.Nr 92, poz. 881) oraz wymaganiom określonym w dokumentacji projektowej i Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, 9) przedstawienie Inspektorowi Nadzoru wykazu wszystkich materiałów do akceptacji przed rozpoczęciem robót, 10) usunięcie zbędnych odpadów powstałych w trakcie realizacji zamówienia poza teren budowy zgodnie z zasadami utylizacji i składowania materiałów odpadowych określonymi ustawą z dnia 27 kwietnia 2001r. o odpadach oraz zapisami w dokumentacji projektowej i Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, 11) zorganizowanie i utrzymywanie w okresie trwania umowy zaplecza budowy w celu prze-prowadzania rady budowy, bieżących spotkań i narad roboczych. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego jest wniesienie wadium w wysokości 50.000 zł. (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych). 2. Wadium może być wniesione w sposób przewidziany w art. 45 ust. 6 Ustawy. Wadium w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego - Nr 14 1030 1289 0000 0000 9000 3011 z zaznaczeniem na przelewie: Wadium przetargowe - przebudowa drogi gminnej ul. Broniewskiego. Zamawiający uzna wadium za wniesione, jeżeli do 5.01.2012 r. do godz. 12:00 znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego. 3. Wadium wnoszone w formie: poręczenia bankowego, poręczenia spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczenia udzielonego przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości, należy złożyć w formie oryginału w kasie Zamawiającego w pokoju nr 103, za potwierdzeniem złożenia depozytu w terminie do dnia 5.01.2012 r. do godz. 11:45. 4. Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, nieodwołalne i płatne w ciągu 14 dni na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 Ustawy. Prosimy nie załączać oryginału dokumentu wadialnego do oferty. 5. Wykonawca, który nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium na wymagany okres związania ofertą wg zasad określonych w niniejszym punkcie zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.zdkium.walbrzych.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Remont drogi wojewódzkiej nr 385 w km 0+000 - 1+100 w m. Tłumaczów.
Dodano: 2016-07-27 - Rewitalizacja elewacji budynku Dolnośląskiego Urzędu Wojewódzkiego we Wrocławiu przy pl. Powstańców Warszawy 1 - etap II dziedzińce wewnętrzne
Dodano: 2016-07-27 - Remont ogólnobudowlany kuchni na podstawie zaleceń WOMP, budynek nr 5 Obozowisko Trzebień kompleks 0549.
Dodano: 2016-07-27 - Zabezpieczenie budynku przy ul. Pszczelarskiej 7 we Wrocławiu w zakresie izolacji przeciwwilgociowej ścian fundamentowych
Dodano: 2016-07-27 - Przebudowa i remont kamienicy z oficyną na Wyspie Słodowej 7,7a we Wrocławiu wraz z zagospodarowaniem terenu w podziale na zadania
Dodano: 2016-07-27 - Dokończenie zadania pn.: Przebudowa bloku operacyjnego szpitala SP ZOZ MSW - etap III wraz z przebudową części pomieszczeń na potrzeby myjni i sterylizatorni
Dodano: 2016-07-27 - Wykonanie kompleksowe podłóg drewnianych w pomieszczeniach budynku suszarni w Muzeum Papiernictwa w Dusznikach Zdroju, w związku z odstąpieniem przez Zamawiającego od umowy z dotychczasowym Wykonawcą w tym zakresie.
Dodano: 2016-07-27 - ZP.15.2016 Budowa oświetlenia parkowego przy ulicy Grota Roweckiego w Strzelinie
Dodano: 2016-07-27 - Remonty obiektów należących do Zasobu Własności Rolnej Skarbu Państwa
Dodano: 2016-07-27 - Wykonanie chodnika przy drodze powiatowej nr 1508D ul. Graniczna w Międzyborzu - etap 2
Dodano: 2016-07-27