Przetargi.pl
Przebudowa toru żużlowego na Stadionie Olimpijskim we Wrocławiu przy al. I.J. Paderewskiego 35 - I etap zadania inwestycyjnego pn. Renowacja Stadionu Olimpijskiego we Wrocławiu

Młodzieżowe Centrum Sportu Wrocław ogłasza przetarg

  • Adres: 51-612 Wrocław, Al. Ignacego Jana Paderewskiego 35
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 0-71 7334060, 3548162 , fax. 0-71 3154318
  • Data zamieszczenia: 2009-11-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Młodzieżowe Centrum Sportu Wrocław
    Al. Ignacego Jana Paderewskiego 35 35
    51-612 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 0-71 7334060, 3548162, fax. 0-71 3154318
    REGON: 02056088700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mcs.wroc.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka Organizacyjna Gminy Wrocław

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa toru żużlowego na Stadionie Olimpijskim we Wrocławiu przy al. I.J. Paderewskiego 35 - I etap zadania inwestycyjnego pn. Renowacja Stadionu Olimpijskiego we Wrocławiu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    -1) Przedmiotem zamówienia jest robota budowlana polegająca na przebudowie toru żużlowego na Stadionie Olimpijskim we Wrocławiu przy al. I.J. Paderewskiego 35 - I etap zadania inwestycyjnego pn. Renowacja Stadionu Olimpijskiego we Wrocławiu. -2) I etap przebudowy obejmuje zmianę trajektorii toru, krawężnika wewnętrznego oraz bandy zewnętrznej. -3) Zakres robót budowlanych dla I etapu zakłada wykonanie: -a)robót rozbiórkowych, w tym rozebranie istniejących nawierzchni, rurociągów oraz wywóz ziemi i gruzy z rozbiórki, -b)robót sanitarnych, w tym wykonania systemu kanalizacji deszczowej (obejmującego kanały rurowe, studnie rewizyjne oraz odwodnienie liniowe), wykonania drenażu oraz przełożenia istniejących hydrantów, -c)robót budowlanych, w tym nawierzchniowych związanych z wykonaniem krawężników, nawierzchni z kruszyw kamiennych, nawierzchni utwardzonych, nawierzchni trawiastych oraz konstrukcyjnych związanych z wykonaniem konstrukcji mocowania bandy stałej. -4) Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia dla etapu I zawiera Przedmiar robót stanowiący załącznik nr 11 do SIWZ. Określenie cech technicznych i jakościowych zawiera Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych stanowiąca załącznik nr 10 do SIWZ. -5) Przedmiot zamówienia powinien być wykonany w oparciu o załączoną dokumentację projektową, tj. Projekt Wykonawczy (Załączniki nr 8 i 9 do SIWZ), STWiOR oraz Przedmiar Robót (Załączniki nr 10 i 11 do SIWZ). -6) II etap realizacji inwestycji ujęty w załączonym Projekcie Wykonawczym oraz Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych wyłączony jest z przedmiotowego zamówienia i nie należy go uwzględniać w kalkulacji ceny oferty. Odrębne postępowanie na realizację II etapu inwestycji zostanie przeprowadzone po uzyskaniu na ten cel środków finansowych. -7) Materiały użyte do wykonania przedmiotu zamówienia powinny odpowiadać co do jakości, wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie określonych w art. 10 ustawy Prawo budowlane i posiadać certyfikat zgodności i oznakowanie CE lub B. -8) Materiały do realizacji przedmiotu zamówienia, spełniające wymagania Zamawiającego dostarcza Wykonawca
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: 25.000,00 zł. Zamawiający będzie wymagał wniesienia Zabezpieczenia Należytego Wykonania Umowy w wysokości 10%
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: -1)Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień tj.: -a)posiadają aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, -2)Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia tj.: -a)wykonali w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 robotę budowlaną polegającą na budowie lub przebudowie nawierzchni wraz z podbudową obiektu sportowego, w tym bieżni, boiska, toru żużlowego a także drogi twardej na minimalną kwotę 1.000.000,00 zł brutto, -b)dysponują lub będą dysponowali osobami posiadającymi uprawnienia budowlane w specjalnościach: -konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń - min. 1 osoba, -instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych - min. 1 osoba, -3)Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj.:, -a)posiadają polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 800.000,00 zł. -4)Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy Pzp. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana zgodnie z formułą: Spełnia albo Nie spełnia poszczególne warunki
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: - 1) Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia określonych w art. 22 ust. 1 oraz o niepodleganiu wykluczeniu z tytułu określonego w art. 24 ust. 1 i 2 ustawy PZP; - 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; -3) Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadającym swoim rodzajem i wartością robotą budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. Spełnieniem warunku będzie wykazanie wykonania co najmniej 1 roboty budowlanej, polegającej na budowie lub przebudowie nawierzchni wraz z podbudową obiektu sportowego, w tym bieżni, boiska, toru żużlowego a także drogi twardej na minimalną kwotę 1.000.000,00 zł brutto. Wykaz należy wykonać wg wzoru stanowiącego załącznik nr 7 do SIWZ. Do wykazu należy załączyć dokumenty potwierdzające, że roboty budowlane zostały wykonane należycie (np. referencje, protokoły odbioru itp.) wystawione przez Zleceniodawcę; -4) Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności. Spełnieniem warunku będzie wykazanie dysponowaniem osobami posiadającymi uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w zakresie niezbędnym do wykonania zamówienia (zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz.U. z 2006 r. Nr 83 poz. 578 z późn. zm.) lub odpowiadające im ważne uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów w specjalnościach: -konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń - min. 1 osoba, -instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń - min. 1 osoba. Do niniejszego wykazu należy załączyć kopie uprawnień budowlanych wskazanych w wykazie osób wraz z aktualnymi zaświadczeniami o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego (Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa). -5) Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa powyżej Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. - 6) Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 800.000,00 zł;

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mcs.wroc.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach