Przetargi.pl
Przebudowa stadionu sportowego w Pszczółkach - etap IV.

Gmina Pszczółki ogłasza przetarg

  • Adres: 83-032 Pszczółki, ul. Pomorska 18
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 058 6839128
  • Data zamieszczenia: 2009-06-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Pszczółki
    ul. Pomorska 18 18
    83-032 Pszczółki, woj. pomorskie
    tel. 058 6839128
    REGON: 00054505300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pszczolki.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa stadionu sportowego w Pszczółkach - etap IV.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na przebudowie stadionu sportowego w Pszczółkach w następujących częściach: Część I - wykonanie bieżni okalającej, czterotorowej o nawierzchni syntetycznej (poliuretan o grubości 13 mm położony systemem natryskowym) na podbudowie betonowej z betonu B -20, grubości 15 cm na podsypce piaskowej grubości 20 cm. Powierzchnia bieżni ok. 2.490 m2, spadek poprzeczny 0,8 do 1,0 % z obowiązkową dylatacją co 4 m. Bieżnia zakończona po stronie zewnętrznej obrzeżem betonowym 30 x 8, a po stronie wewnętrznej korytkiem ściekowym przeznaczonym do stosowania na obiektach sportowych (z krawędzią trawnikową i pokrywą z tworzywa sztucznego), - wykonanie przyłącza wodociągowego o długości 12 m i średnicy ? 63 mm z materiału PE oraz instalacji wewnętrznej o długości ok. 65m ( zasilenie instalacji deszczowej) z materiału PE o średnicy ? 63 mm wraz ze studnią o średnicy min. ? 400 wyposażona w zasuwę odcinająca, zawór spustowy oraz zawór umożliwiający podłączenie instalacji powietrznej, - zagospodarowanie terenu wokół bieżni poprzez wyrównanie terenu, siew traw. Część II Zakup i montaż dwóch sztuk trybun wolnostojących segmentowych o ilości 250 miejsc każda. Trybuny winny być identyczne, co do kolorystyki i parametrów wykonania jak trybuna zamontowana na stadionie. Załącznikami do SIWZ są następujące dokumenty: 1. projekt zagospodarowania terenu, 2. specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, 3. przedmiary robót, Roboty należy prowadzić zgodnie z instrukcjami i zaleceniami zawartymi w ww. dokumentacji. Wszelkie zmiany technologii i wynikające z tego konsekwencje obciążają Wykonawcę.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452122008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający ustala wadium: - dla części I - w wysokości 5 000,00 zł, - dla części II - w wysokości 5.000,00 zł.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy: a) prowadzą działalność związaną z wykonywaniem robót, o charakterze zbliżonym do przedmiotu zamówienia, b) posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, c) posiadają niezbędną wiedzę, doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, d) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, e) nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Wykonawcy składający ofertę wspólnie muszą: a) ustanowić pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, b) spełniać warunki określone w pkt. 1. lit.a),c),d) - wspólnie, natomiast w pkt. 1. lit b), e) - każdy z osobna. 3. Zamawiający dokona oceny spełnienia wymaganych warunków metodą spełnia / nie spełnia oraz na podstawie analizy dokumentów i oświadczeń dostarczonych przez Wykonawców. W przypadku Wykonawców składających ofertę wspólnie, wymogi określone w pkt 1. a) oraz c) musi spełniać w całości przynajmniej jeden z Wykonawców.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Na ofertę Wykonawcy składa się wypełniony i podpisany druk OFERTA wg wzoru znajdującego się w części II SIWZ, oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - zał. do OFERTY oraz dokumenty i oświadczenia potwierdzające spełnienie tych warunków: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert, b) polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej, w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, c) oświadczenie o posiadaniu niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowanie potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (zał. do Formularza ofertowego) lub przedstawienie pisemnego zobowiązania potwierdzającego udostępnieniu potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia od innych podmiotów, d) oświadczenie o znajdowaniu się w sytuacji ekonomicznej i finansowej pozwalającej na wykonanie zamówienia (zał. do OFERTY), e) oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych (zał. do OFERTY), f) w przypadku złożenia oferty wspólnej - pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 2) Dokumenty złożone przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia będą rozpatrywane łącznie, z wyjątkiem pkt. 1 lit. a), b), f). 3) Zamawiający żąda, aby przedstawione dokumenty były sporządzone w języku polskim, w oryginale lub formie kserokopii poświadczonej, na każdej stronie, za zgodność z oryginałem przez składającego ofertę. 4) Wykonawcy składający ofertę wspólną będą ponosić solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy zgodnie z jej postanowieniami. 5) Zamawiający może w ramach solidarnej odpowiedzialności żądać wykonania umowy od wszystkich partnerów łącznie lub od każdego z osobna.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.pszczolki.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach