Przetargi.pl
Wykonanie koncepcji programowo - przestrzennej wraz z programem inwestycji na modernizację systemu zaopatrzenia w wodę Portu wojennego w Gdyni oraz JW. 3868 o Ośrodka Szkolenia Nurków i Płetwonurków w oparciu o opracowany program organizacyjno - użytkowy Spr 10/IV/2009

Rejonowy Zarząd Infrastruktury ogłasza przetarg

  • Adres: 81-912 Gdynia, ul. Jana z Kolna 8b
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 058 6266154 , fax. (058) 620 71 44
  • Data zamieszczenia: 2009-06-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Rejonowy Zarząd Infrastruktury
    ul. Jana z Kolna 8b 8b
    81-912 Gdynia, woj. pomorskie
    tel. 058 6266154, fax. (058) 620 71 44
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rzigdynia.mil.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie koncepcji programowo - przestrzennej wraz z programem inwestycji na modernizację systemu zaopatrzenia w wodę Portu wojennego w Gdyni oraz JW. 3868 o Ośrodka Szkolenia Nurków i Płetwonurków w oparciu o opracowany program organizacyjno - użytkowy Spr 10/IV/2009
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Wykonanie koncepcji programowo - przestrzennej wraz z programem inwestycji na modernizację systemu zaopatrzenia w wodę Portu wojennego w Gdyni oraz JW. 3868 o Ośrodka Szkolenia Nurków i Płetwonurków w oparciu o opracowany program organizacyjno - użytkowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 742200007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 6 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Brak wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. Nie podlegają wykluczeniu na podstawie przepisów art. 24 ust. 1 i ust. 2 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych. 2. Spełniają warunki określone przepisami art. 22 ust. 1 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych. 3. Wykonali w ciągu ostatnich 3 lat min. dwa opracowania odpowiadające swoim zakresem przedmiotowi zamówienia. 4. Wykonali w ciągu ostatnich trzech lat co najmniej 2 zamówienia o wartości projektu co najmniej 200 tys. zł każdy. 5. Dysponują osobami posiadającymi odpowiednie uprawnienia projektowe i poświadczenie bezpieczeństwa upoważniające do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą poufne. Osoby te również muszą być przeszkolone w zakresie ochrony informacji niejawnych zgodnie z przepisami ustawy z dnia 22 stycznia 1999r. O ochronie informacji niejawnych, tekst jednolity po zmianie z 15 kwietnia 2005 r. (Dz. U. 2005 Nr 196 poz. 1631). 6. Dysponują pełnomocnikiem ds. ochrony informacji niejawnych, 7. Dysponują geodetą upoważnionym do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzula poufne. 8. Dysponują kancelaria tajną zgodnie z Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 9 lutego 1999 r. w sprawie organizacji kancelarii tajnej (dz. U. Nr 18 poz. 156) z późniejszymi zmianami. 9. Dysponują akredytowanym przez Służby Ochrony Państwa systemem teleinformatycznym o klauzuli poufne zgodnie z wymaganiami Rozporządzenia Rady ministrów z dn. 25.08.2005 r. w sprawie podstawowych wymagań bezpieczeństwa i sieci teleinformatycznych (Dz. U. 171.1433) oraz rozdz. 10 Ustawy o z dnia 22.01.99r. o ochronie informacji niejawnych
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do oferty należy załączyć następujące dokumenty: a) oświadczenie o spełnieniu warunków określanych w art. 22 ust. 1 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do niniejszej Specyfikacji, b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (dokument winien złożyć każdy Wykonawca oraz podwykonawcy, jeżeli Wykonawca przewiduje powierzyć część zamówienia podwykonawcom, a także każdy podmiot wchodzący w skład konsorcjum, gdy ofertę składa konsorcjum firm), c) wykaz wykonanych zamówień (min. dwa zamówienia) w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia ( a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) odpowiadających swoim rodzajem usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że usługi zostały wykonane należycie, d) wykaz wykonanych zamówień na prace projektowe (min. dwa zamówienia) w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) o wartości zamówienia co najmniej 200 tys. zł każde, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że usługi zostały wykonane należycie,, e) kserokopię uprawnień projektowych (bez ograniczeń) osób wyk. Prace projektowe w tym: dwóch projektantów z uprawnieniami projektowymi bez ograniczeń w specjalnościach instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych f) kserokopię poświadczeń bezpieczeństwa upoważniających do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzula poufne dla projektantów i geodety, g) kserokopie uprawnień geodety, h) oświadczenie o dysponowaniu pełnomocnikiem ds. ochrony informacji niejawnych, kancelarią tajną zgodnie z Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 9 lutego 1999 r. w sprawie organizacji kancelarii tajnej (dz. U. Nr 18 poz. 156) z późniejszymi zmianami, akredytowanym przez Służby Ochrony Państwa systemem teleinformatycznym o klauzuli poufne zgodnie z wymaganiami Rrozporządzenia Rady ministrów z dn. 25.08.2005 r. w sprawie podstawowych wymagań bezpieczeństwa i sieci teleinformatycznych (Dz. U. 171.1433) oraz rozdz. 10 Ustawy o z dnia 22.01.99r. o ochronie informacji niejawnych. W przypadku, gdy o udzielenie zamówienia Wykonawcy będą ubiegać się wspólnie ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Jeżeli oferta wykonawców ubiegających się wspólnie, została wybrana, to przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego należy, dostarczyć umowę regulującą współprace tych wykonawców. 2. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się powyższych dokumentów, o których mowa w ust. 1 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów Nr 605 z dnia 19 marca 2006 roku w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane, zastępuje się je dokumentami zawierającymi oświadczenia złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 3. Dokumenty mogą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. Poświadczenie kserokopii może być dokonane przez urząd wystawiający zaświadczenie, notariusza lub przez Wykonawcę składającego ofertę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rzigdynia.mil.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach