Przetargi.pl
Budowa ciągów pieszych i jezdnych wraz z miejscami parkingowymi i budową systemu kanalizacji deszczowej odwadniającego teren przy budynku komunalnym - ul. Kellera w Lęborku - I etap.

Gmina Miasto Lębork ogłasza przetarg

  • Adres: 84-300 Lębork, ul. Armii Krajowej 14
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 0-59 862 42 80 , fax. 0-59 862 24 27
  • Data zamieszczenia: 2009-06-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Lębork
    ul. Armii Krajowej 14 14
    84-300 Lębork, woj. pomorskie
    tel. 0-59 862 42 80, fax. 0-59 862 24 27
    REGON: 00052355400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lebork.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa ciągów pieszych i jezdnych wraz z miejscami parkingowymi i budową systemu kanalizacji deszczowej odwadniającego teren przy budynku komunalnym - ul. Kellera w Lęborku - I etap.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Budowa ciągów pieszych i jezdnych wraz z miejscami parkingowymi i budową systemu kanalizacji deszczowej odwadniającego teren przy budynku komunalnym - ul. Kellera w Lęborku - I etap obejmującego: 1. Budowę ciągów jezdnych, pieszo jezdnych oraz miejsc parkingowych objętych I etapem realizacji 2. Budowę systemu kanalizacji deszczowej odprowadzającej wody opadowe z dachu budynku oraz utwardzonych nawierzchni. 3. Wykonanie nasypu wraz z humusowaniem i obsianiem trawą terenu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452324518
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 70 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. W razie wpłat na konto wadium powinno być wnoszone z takim wyprzedzeniem, aby środki pieniężne znalazły się na rachunku bankowym Zamawiającego najpóźniej w dniu 30.06.2009 do godziny 12:15, pod rygorem uznania, że warunek wpłaty wadium nie został spełniony. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 4.500,00 złotych /słownie: cztery tysiące pięćset złotych/. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku z następujących form: pieniądzu - przelewem na konto Urzędu Miejskiego w Lęborku przy ul. Armii Krajowej 14 (Bank Millennium, nr konta 95 1160 2202 0000 0001 2713 3211), poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109 poz. 1158, z późn. zm.) Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. Wadium wniesione w formie gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej wnosi się w oryginale dołączając do przygotowanej oferty w osobnej kopercie.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki wymagane od wykonawców: 1. Spełnienie warunków art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223 poz. 1655 z późn. zm.). 2. Wykonanie w ciągu ostatnich pięciu lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, co najmniej jednej budowy, odpowiadającej swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia. 3. Wniesienie wymaganego wadium. 4. Przyjęcie terminu ważności oferty przez okres 30 dni. 5. Przyjęcie projektu umowy o roboty budowlane. 6. Wskazanie przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków: 1. Sprawdzenie kompletności wymaganych dokumentów i oświadczeń. 2. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły Spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ dołączonych do oferty. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać jednoznacznie, iż Wykonawca spełnia wyżej wymienione warunki.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca powinien złożyć wraz z ofertą następujące oświadczenia i dokumenty: 1. Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu wymienione w art. 22 ust. 1 pkt. 1, 3, 4 Prawa zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223 poz. 1655 z późn. zm.). 2. Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu wymienione w art. 22 ust. 1 pkt. 2 Prawa zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223 poz. 1655 z późn. zm.). 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5. Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, inwestora oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. 6. Dowód wniesienia wadium. 7. Oświadczenie o związaniu ofertą przez okres 30 dni. 8. Oświadczenie o przyjęciu projektu umowy o roboty budowlane. 9. Oświadczenie dotyczące powierzenia podwykonawcom wykonania części zamówienia. 10. Harmonogram rzeczowo - finansowy realizacji inwestycji. 11. Ewentualne pełnomocnictwo do podejmowania zobowiązań w imieniu Wykonawcy. Wszystkie kserokopie winny być poświadczone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub osobę podpisującą ofertę. W przypadku złożenia kserokopii, na każde żądanie Zamawiającego, Wykonawca ma obowiązek przedłożyć oryginały tych dokumentów

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.um.lebork.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach