Przetargi.pl
Przedmiotem zamówienia jest budowa boisk sportowych przy: Zespole Szkół Nr 3 i Gimnazjum nr 2 w Lęborku.

Gmina Miasto Lębork ogłasza przetarg

  • Adres: 84-300 Lębork, ul. Armii Krajowej 14
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 59 862 42 80 , fax. 59 862 24 27
  • Data zamieszczenia: 2016-06-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Lębork
    ul. Armii Krajowej 14 14
    84-300 Lębork, woj. pomorskie
    tel. 59 862 42 80, fax. 59 862 24 27
    REGON: 77097973700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lebork.pl; www.wybierzlebork.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przedmiotem zamówienia jest budowa boisk sportowych przy: Zespole Szkół Nr 3 i Gimnazjum nr 2 w Lęborku.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA 1.Przedmiotem zamówienia jest budowa boisk sportowych przy: Zespole Szkół Nr 3 i Gimnazjum nr 2 w Lęborku. 1.1. Budowa boisk sportowych przy Zespole Szkół nr 3 będzie polegała na: a)budowie boiska wielofunkcyjnego o wymiarach 38x20m, o nawierzchni poliuretanowej; b) budowie pięciu piłkochwytów o wysokości 6,00m: I. o długości 20m (1sztuka) II. o długości 30m (2 sztuki) z siatki ogrodzeniowej 40*40*4mm ocynkowanej, powlekanej PCV, zamocowanej na słupach stalowych ocynkowanych ?100 mm w rozstawie co 4,0m oraz 3,0m (2 centralne przęsła piłkochwytu o długości 30m), z zastrzałami z rury stalowej ocynkowanej ?100 mm; c) montażu 4 zestawów do koszykówki z demontowalnymi słupami i ruchomymi tablicami, 1 zestawu do siatkówki i jednego zestawu do tenisa z demontowalnymi słupami aluminiowymi i regulacją wysokości i naciągu siatki, dostawą; d) dostawie i montażu 2 bramek do piłki ręcznej. 1.2. Budowa boisk przy Gimnazjum nr 2 będzie polegała na: a) budowie boiska wielofunkcyjnego o wymiarach 24x42m o nawierzchni poliuretanowej; b) budowie boiska do tenisa (kort tenisowy) o wymiarach 18,27x36,57m wraz z wyposażeniem, o nawierzchni z trawy syntetycznej i wypełnieniu z piasku kwarcowego; c) budowie bieżni lekkoatletycznej okólnej czterotorowej o dystansie 250,00m wraz z bieżnią czterotorową prostą o długości 118m o szerokości toru 1,22m i nawierzchni poliuretanowej; d) budowie skoczni do skoku w dal o rozbiegu do skoku w obrębie bieżni przedłużonym 15m i rozbiegu o szerokości 1,22m i nawierzchni rozbiegu poliuretanowej; e) dostawie i montażu elementów wyposażenia boisk w tym: 16 szt. ławek stalowo-drewnianych z oparciem, 5 szt. siedzisk, 5 szt. koszy na śmieci, 2 szt. słupków do tenisa, 4szt. słupków do siatkówki, 4 szt. słupów z tablica do koszykówki, 4 szt. bramek do piłki ręcznej, 1 zeskoczni do skoku w dal; f) budowie piłkochwytów przy boisku wielofunkcyjnym i do tenisa o łącznej długości 223mb i wysokości 6,00m, wykonanych ze słupków stalowych w rozstawie ok 2,5m, wypełnienie do wysokości 2,03m z ogrodzenia panelowego zgrzewanego a powyżej z siatki polipropylenowej; g) dostawę i montaż masztów flagowych w ilości 3 szt.; h) budowę ciągów pieszo-jezdnych o nawierzchni z kostki betonowej o grubości 6cm i łącznej powierzchni ok. 784m2 oraz o nawierzchni z kostki betonowej typu ażur 60x40x10cm i łącznej powierzchni 73m2; i) demontażu ogrodzenia o długości ok. 123 m; j) budowie nowego ogrodzenia o łącznej długości 78mb, w tym 2 furtki o szerokości 1,0m; k) nasadzeniu nowych trawników o pow. 1500,00 m2; l) budowie oświetlenia, w tym: kabel XzTKMXpw4x2x0,5 o długości ok. 350m, kabel YAKXS 4x16 o długości ok. 245m, kabel YKXS 4x16 o długości ok. 50m, maszt oświetleniowy o wys. H=12m z poprzecznikiem o długości 1,6m w ilości 8kpl., naświetlacze (250W i 400W) w ilości 24 szt., dostawa i montaż szafki SO w ilości 1 szt. 2. Zakres zamówienia: 2.1. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z: 2.1.1. dokumentacją projektową dot. boisk przy Zespole Szkół Nr 3 w Lęborku złożoną z następujących elementów: a) Projekt Budowlany Budowa boiska przy Zespole Szkół Nr 3 w Lęborku Projekt Zagospodarowania Terenu opracowany przez Nord Projekt Consulting- Załącznik nr 8 do SIWZ; b) Projekt Wykonawczy Budowa Boiska przy zespole Szkół nr 3 w Lęborku, Al. Wolności 31, 84-300 Lębork opracowany przez Solid Studio Architekci Usługi Projektowe - Wojciech Podruczny, Słupsk - Załącznik nr 9 do SIWZ; c) Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych opracowane przez Nord Projekt Consulting - Załącznik nr 10 do SIWZ; d) Przedmiar robót opracowany przez Nord Projekt Consulting - Załącznik nr 11do SIWZ; 2.1.2. Z następującymi uwagami: a) Z zakresu robót należy wyłączyć budowę bieżni i skoczni; b) Boisko wielofunkcyjne należy wykonać w technologii opisanej w dokumentacji projektowej opisanej w pkt. 2.1.1. lit. b (tj. zgodnie z przekrojem B-B - boisko na podbudowie z kruszywa łamanego); c) Zamiast jednych schodów terenowych należy wykonać pochylnię (podjazd dla osób niepełnosprawnych); d) Schody terenowe i pochylnię należy wykonać z kostki betonowej; e) Zamiast jednego piłkochwytu o długości 20 m (od strony ulicy) należy wykonać jeden piłkochwyt o długości 30 m i wysokości 6m - po stronie południowej, z siatki ogrodzeniowej 40*40*4mm ocynkowanej, powlekanej PCV, zamocowanej na słupach stalowych ocynkowanych ?100 mm w rozstawie co 3,0m (2 centralne przęsła piłkochwytu o długości 30m), z zastrzałami z rury stalowej ocynkowanej ?100 mm; f) Układ kolorystyki nawierzchni boiska, układ linii oraz rozkład i ilość fundamentów wyposażenia boiska należy wykonać zgodnie z rysunkiem stanowiącym Załącznik nr 16 do SIWZ; g) Wyposażenie boiska - rysunek A-3 z dokumentacji opisanej w pkc.2.1.1 lit. b należy zastąpić rysunkiem stanowiącym Załącznik nr 17 do SIWZ; h) Dodatkowo należy uwzględnić dostawę i montaż 1 zestawu wyposażenia boiska do gry w tenisa. 2.1.3. dokumentacją projektową dot. boisk przy Gimnazjum nr 2, złożoną z następujących elementów: a) Projekt Budowlany Zagospodarowanie terenu przy hali sportowej przy ul. Piotra Skargi dz. nr 217/3, 217/4 i 217/5 obr. 7 Lębork opracowaną przez Solid Studio Architekci - Załącznik nr 12 do SIWZ; b) Projekt Budowlany pn. Linia kablowa 0,4kv oświetlenia zewnętrznego na dz. nr 217/4 obr. 7 w Lęborku opracowaną przez FIN-EL a.z. - Załącznik Nr 13 do SIWZ; c) Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych - Załącznik nr 14 do SIWZ; d) Przedmiar robót Zagospodarowanie terenu przy hali sportowej przy ul. P. Skargi dz. nr 217/3, 217/4, 217/5 obt.7 Lębork - Załącznik nr 15 do SIWZ; 2.1.4. Z następującymi uwagami: a) Nawierzchnia boiska do tenisa - wysokość: trawa na kort tenisowy, wysokość 9 - 24 mm (zgodnie dokumentacją projektową opisaną z pkt. 2.1.3. lit. a, Opis techniczny pkt. 8.5.2. str. 9); b) Ogrodzenie - należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową opisaną w pkt. 2.1.3. lit.a, demontaż starego ogrodzenia - należy uwzględnić mniej o ok. 57 m (wokół dz. nr 217/5 tj. siłowni zewnętrznej ogrodzenie zostało zdemontowane); 2.1.5. Decyzją pozwolenia na budowę nr 666/2013 z dnia 23.12.2013r.- Załącznik nr 18 do SIWZ; 2.1.6. Zaświadczeniem o braku sprzeciwu znak B.6743.176.2016 z dnia 14.04.2016r. - Załącznik nr 19 do SIWZ; 2.1.7. Zaświadczeniem o braku sprzeciwu znak B.6743.170.2016 z dnia 04.04.2016r. - Załącznik nr 20 do SIWZ; 2.1.8. zapisami niniejszej SIWZ. 3. Zakres zamówienia obejmuje również: a) geodezyjne wytyczenie obiektów w terenie, b) ogrodzenie terenu budowy (odcinków prac tego wymagających), c) wykonanie niezbędnych pomiarów, prób i sprawdzenia prawidłowości realizowanych robót wynikających z obowiązujących przepisów dotyczących wykonania i odbioru robót budowlanych (z przekazaniem Zamawiającemu odpowiednich protokołów), d) organizację terenu budowy z zasileniem w niezbędne media, obsługę geodezyjną w trakcie budowy, bariery tymczasowe, pomosty przejściowe (należy dołożyć wszelkich starań aby nie dopuścić w czasie trwania inwestycji do skarg na jej uciążliwość); e) usuwanie wszelkich kolizji i prac nie wymienionych w dokumentacji technicznej, które można było przewidzieć po szczegółowym zapoznaniu się z zakresem robót, terenem budowy i dokumentacją, f) realizację prac zgodnie z uwagami zawartymi w uzgodnieniach, g) uporządkowanie terenu po zakończonych pracach budowlanych, h) przygotowanie i dostarczenie Zamawiającemu inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej, z potwierdzeniem o przyjęciu do zasobu geodezyjnego, i) przekazanie Zamawiającemu kompletnej dokumentacji powykonawczej, uwzględniającej wszelkie zmiany w stosunku do dokumentacji projektowej, zawierającej wszelkiego rodzaju atesty, certyfikaty itp. dla wbudowanych materiałów, j) miejsce wywózki ziemi z wykopu (poza gruzem) zostanie wskazane przez Zamawiającego w odległości nie większej niż 2 km od terenu budowy. Koszt ten należy wliczyć w cenę ryczałtową, k) Zamawiający zastrzega sobie wykorzystanie materiału pochodzącego z demontażu (m.in. krawężniki betonowe, płytki betonowe itp.). Po przekazaniu terenu do realizacji komisyjnie zostanie określona ilość materiału do odzysku, który winien być oddany do dyspozycji Szkół. 3.1. Zakres zamówienia nie obejmuje prowadzenia archeologicznych badań ratowniczych o charakterze nadzoru archeologicznego nad pracami ziemnymi prowadzonymi w trakcie realizacji inwestycji zlokalizowanej na terenie zabytkowego układu urbanistycznego Lęborka. W/w zakres leży po stronie Zamawiającego. 3.2. Prace archeologiczne mogą wydłużyć realizację zadania związanego z realizacją boiska przy Zespole Szkół Nr 3. Przedłużenie prac spowodowane prowadzeniem badań archeologicznych do 5 dni nie powoduje konieczności zmiany terminu zakończenia realizacji robót budowlanych. 4. Przy sporządzaniu wyceny ofertowej przedmiary robót należy traktować jako pomocnicze do określenia ilości i zakresu robót. Szczegółowe ilości i zakres opisuje dokumentacja projektowa. 5. Tam, gdzie w dokumentacji projektowej, przedmiarach, specyfikacjach technicznych lub opisie przedmiotu zamówienia zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów lub normy, o których mowa w art.30 ust. 1-3 ustawy Pzp, zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych. Pod pojęciem równoważności rozumieć należy, iż gwarantują one realizację zamówienia w zgodzie z opisem przedmiotu zamówienia oraz zapewniają uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w w/w dokumentach. 6. Przed złożeniem oferty i ustaleniem wartości ryczałtowej prac zaleca się przeanalizowanie opisu przedmiotu zamówienia z załączonymi materiałami. Wykonawca dokona dokładnego rozpoznania, co do ryzyka, trudności i wszelkich innych okoliczności jakie mogą wpłynąć na wykonanie zamówienia. 7. Wartość ryczałtowa zamówienia winna uwzględniać wszystkie punkty OPISU PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA. 8. Obowiązkiem Wykonawcy będzie, bezpośrednio przed podpisaniem umowy, uzgodnienie z Zamawiającym podziału przedmiotu zamówienia na elementy rozliczeniowe, a następnie określenie kosztów i terminów wykonania poszczególnych elementów. Wzór tabeli elementów rozliczeniowych stanowi Załącznik nr 7, którego nie należy wypełniać przy składaniu oferty. 9. Ustalona tabela elementów rozliczeniowych, jako Harmonogram rzeczowo-finansowy, będzie stanowiła Załącznik nr 1 do umowy. 10. Obowiązkiem Wykonawcy będzie przedstawianie prac budowlanych do odbioru zgodnie z ww. Harmonogramem rzeczowo-finansowym, co będzie podstawą do wystawiania faktur. 11. Zamawiający informuje Wykonawców, że w okresie realizacji zamówienia będzie finansował wykonanie robót w okresach wskazanych w harmonogramie rzeczowo-finansowym stanowiącym Załącznik nr 7 do SIWZ. Płatności będą dokonywane w odniesieniu do bezusterkowego zakończenia poszczególnych elementów wskazanych w harmonogramie rzeczowo-finansowym. 12. W uzasadnionych przypadkach Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany treści SIWZ. Dokonaną zmianę Zamawiający przekaże niezwłocznie wszystkim wykonawcom, którym przekazano niniejszą SIWZ, zostanie zamieszczona również na stronie internetowej Zamawiającego i tablicy ogłoszeń. 13. Zamawiający zastrzega sobie prawo do rozwiązania umowy w trybie natychmiastowym w przypadku nie otrzymania dofinansowania niniejszego zadania z Ministerstwa Sportu i Turystyki, Wykonawca nie będzie w takim przypadku występował przeciwko Zamawiającemu z roszczeniem odszkodowawczym.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452122008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do przetargu zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 15.000,00 zł (słownie złotych: piętnaście tysięcy złotych 00/100), przed upływem terminu składania ofert na cały okres związania ofertą. 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych. 3. 3.1. Wadium wniesione w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Gospodarki Żywnościowej S. A. 04 2030 0045 1110 0000 0220 5910 z dopiskiem: BUDOWA BOISK W LĘBORKU: PRZY ZESPOLE SZKÓŁ NR 3 i GIMNAZJUM NR 2 3.2. W razie wniesienia wadium w pieniądzu, wpłata na konto powinna być wniesiona z takim wyprzedzeniem, aby środki pieniężne znalazły się na rachunku bankowym Zamawiającego najpóźniej w dniu 23.06.2016 r. do godziny 0945, pod rygorem uznania, że warunek wpłaty wadium nie został spełniony. 3.3. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 4. Wadium wniesione w formie poręczenia lub gwarancji wnosi się w oryginale dołączając do przygotowanej oferty w osobnej, odpowiednio opisanej kopercie a kopię gwarancji należy włączyć do oferty. 5. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli: 5.1. wykonawca, w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, lub pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt. 5 ustawy Pzp, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3 ustawy Pzp, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 5.2. wykonawca, którego oferta została wybrana: a. odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b. nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c. zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 6. Zamawiający zwróci wadium: 6.1. wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy Pzp 6.2. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 6.3. niezwłocznie na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 7. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 8. Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się wykonawców, którzy nie wnieśli wadium do upływu terminu składania ofert, na przedłużony okres związania ofertą lub w terminie, o którym mowa w art. 46 ust. 3 ustawy, albo nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofertą. Art. 46 ust. 3 ustawy stanowi, że Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania zwrócono wadium, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. W tym przypadku Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Długość okresu gwarancji (nie mniej niż 36 miesięcy i nie więcej iż 60 miesięcy)
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.um.lebork.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach