Przetargi.pl
Przebudowa bieżni lekkoatletycznej, skoczni w dal i rzutni do pchnięcia kulą w Czarnej Dąbrówce

Urząd Gminy Czarna Dąbrówka ogłasza przetarg

  • Adres: 77-116 Czarna Dąbrówka, Czarna Dąbrówka 33
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 059 8212643 , fax. 059 8212644
  • Data zamieszczenia: 2015-09-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Czarna Dąbrówka
    Czarna Dąbrówka 33 33
    77-116 Czarna Dąbrówka, woj. pomorskie
    tel. 059 8212643, fax. 059 8212644
    REGON: 00540251000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.czarnadabrowka.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa bieżni lekkoatletycznej, skoczni w dal i rzutni do pchnięcia kulą w Czarnej Dąbrówce
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest zrealizowanie inwestycji pn.: Przebudowa bieżni lekkoatletycznej, skoczni w dal i rzutni do pchnięcia kulą w Czarnej Dąbrówce. Inwestycja została podzielona na dwa etapy i obejmuje wykonanie min.:ETAP I: 1) Roboty przygotowawcze - roboty pomiarowe przy powierzchniowych robotach - 2,292 ha; 2) Ogrodzenie terenu wraz z montażem bram - 285,07 m; ETAP II: 1) Roboty ziemne (likwidacja istniejących wałów ziemnych, place utwardzone, bieżnia) - 1256,42 m2; 2) Bieżnia lekkoatletyczna - 461,25 m2; 3) Place utwardzone wraz z obrzeżami - 1525,9 m2; 4) Urządzenia lekkoatletyczne - skocznia w dal oraz stanowisko do pchnięcia kulą wraz z niezbędnym wyposażeniem - 1 kpl.; 5) Remont boiska piłkarskiego - 1 kpl.; 6) Roboty wykończeniowe - wykonanie trawników - 0,09 ha. 2. Szczegółowy zakres robót zawarty został w dokumentacji projektowej (załącznik nr 9), STWIO robót ogólnobudowlanych (załącznik nr 10) oraz przedmiarze robót (załącznik nr 11). 3. Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej terenu budowy i jego otoczenia, a także zdobył, na swoją odpowiedzialność i ryzyko, wszelkie dodatkowe informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonania zamówienia. Koszty dokonania wizji lokalnej terenu budowy ponosi Wykonawca. 4. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania przedmiotu umowy zgodnie z dokumentacją projektową, zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej, obowiązującymi przepisami i normami, na warunkach wskazanych w umowie oraz SIWZ. 5. UWAGA: Nawierzchnie (place) utwardzone należy wykonać z kruszywa łamanego (warstwa o grubości po zagęszczeniu 12 cm), a następnie powierzchnie utwardzone zakończyć obrzeżem betonowym. Wszelkie zapisy w dokumentacji projektowej oraz STWIO robót ogólnobudowlanych dotyczące wykonania nawierzchni utwardzonej z kostki betonowej należy zamienić na nawierzchnię z kruszywa o parametrach podanych powyżej. Powyższa zmiana znajduje odzwierciedlenie w przedmiarze robót (załącznik nr 11). 6. Wykonawca zobowiązany jest przed podpisaniem umowy do dostarczenia Zamawiającemu kosztorysu ofertowego. Kosztorys ofertowy będzie używany w celach rozliczeniowych w przypadkach: odstąpienia od umowy, konieczności zaniechania realizacji części robót objętych zamówieniem, udzielenia zamówienia uzupełniającego. Wykonawca do wyceny zamówienia zobowiązany jest do uwzględnienia w cenie ryczałtowej wszystkich kosztów niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia. 7. Ponadto do obowiązków Wykonawcy należy: 1) przejęcie terenu robót od Zamawiającego, 2) prowadzenie robót ziemnych w miejscach kolizji z istniejącymi sieciami oraz w pobliżu zieleni ręcznie, i zabezpieczenie przed zniszczeniem lub uszkodzeniem istniejącą zieleń, 3) uporządkowanie terenu budowy po zakończeniu robót, zaplecza budowy, jak i terenów sąsiadujących zajętych lub użytkowanych przez Wykonawcę ,w tym dokonanie na własny koszt renowacji zniszczonych lub uszkodzonych w wyniku prac obiektów, dróg lub ich fragmentów, nawierzchni lub instalacji, 4) niezwłoczne informowanie Zamawiającego o problemach technicznych i okolicznościach, które mogą wpłynąć na jakość robót lub termin zakończenia robót, 5) prowadzenie wewnętrznego dziennika robót przez kierownika budowy, 6) dostarczenie Zamawiającemu atestów na wbudowane materiały; 7) dostarczenie Zamawiającemu dokumentacji powykonawczej. 8. Zamawiający dopuszcza przyjęcie w ofercie materiałów, urządzeń i technologii równoważnych tzn. nie gorszych niż przyjęto w opracowanej dokumentacji - zgodnie z art. 30 ust. 5 PZP.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452122008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego jest zobowiązany wnieść, przed upływem terminu składania ofert, na czas związania ofertą wadium w wysokości 8. 000,00 zł.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.czarnadabrowka.pl w zakładce zamówienia publiczne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach