Przetargi.pl
Budowa infrastruktury sportowej w m. Cewice - ETAP II Modernizacja boiska sportowego oraz obiektów lekkoatletycznych przy Zespole Szkół w Cewicach.

Gmina Cewice z siedzibą organu wykonawczego gminy ogłasza przetarg

  • Adres: 84-312 Cewice, ul. W. Witosa 16
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 059 8613460 , fax. 059 8613462
  • Data zamieszczenia: 2016-07-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Cewice z siedzibą organu wykonawczego gminy
    ul. W. Witosa 16 16
    84-312 Cewice, woj. pomorskie
    tel. 059 8613460, fax. 059 8613462
    REGON: 77097975000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.cewice.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa infrastruktury sportowej w m. Cewice - ETAP II Modernizacja boiska sportowego oraz obiektów lekkoatletycznych przy Zespole Szkół w Cewicach.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Inwestycja jest współfinansowana przez Ministerstwo Sportu i Turystyki w ramach Programu Modernizacji infrastruktury Sportowej ze środków Funduszu Rozwoju Kultury Fizycznej 1.Na terenie Zespołu Szkół w Cewicach istnieje kompleks sportowy, który ze względu na zły stan techniczny obiektu, wymaga modernizacji . W roku 2015 wykonano I etap, polegający na budowie boiska wielofunkcyjnego. Zakres wykonanych prac w I etapie stanowi rysunek nr 1.1 z 03.2016 stanowiący załącznik do niniejszego postępowania. 2.Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie Etapu II - tj. modernizacji boiska sportowego oraz obiektów lekkoatletycznych przy Zespole Szkól w Cewicach. 3.Z II etapu wyłączono boisko do piłki plażowej, które będzie realizowane w terminie późniejszym. 4.Zakres prac do wykonania: 1.Bieżnia - 4 torowa o wym. 110mx5 m 1)Roboty ziemne 2)Podbudowa: warstwa odsączająca z piasku - min. 30 cm, warstwa konstrukcyjna z kruszywa łamanego o frakcji 0- 31,5 mm o grubości min. 15 cm. Podbudowę należy oddzielić od pozostałych elementów terenu za pomocą obrzeży betonowych 100x30x8 cm ustawionych na ławie betonowej z betonu min. B15. 3)Nawierzchnia - poliuretanowo- gumowa (koloru czerwonego) o grubości min. 13 mmm układana na warstwie elastycznej o grubości min. 35 mm wykonanej z mieszaniny kruszywa kwarcowego, granulatu gumowego i spoiwa PU. Na nawierzchni należy wymalować 4 tory ( linie koloru białego) 4)Odwodnienie bieżni liniowe - min. 63 m ,należy włączyć za pomocą kanału PVC ? 160 do istniejącej studni rewizyjnej. 2.Skocznia w dal - rozbieg 1,25mx40 m, z zeskocznią 3mx9m 1) Roboty ziemne 2) Podbudowa: warstwa odsączająca z piasku - min. 30 cm, warstwa konstrukcyjna z kruszywa łamanego o frakcji 0- 31,5 mm o grubości min. 15 cm. Podbudowę należy oddzielić od pozostałych elementów terenu za pomocą obrzeży betonowych 100x30x8 cm ustawionych na ławie betonowej z betonu min. B15. 3)Nawierzchnia - poliuretanowo- gumowa (koloru czerwonego) o grubości min. 13 mmm układana na warstwie elastycznej o grubości min. 35 mm wykonanej z mieszaniny kruszywa kwarcowego, granulatu gumowego i spoiwa PU. 4)Wyposażenie skoczni: piaskownica do skoku w dal z dostawa piasku i zabezpieczeniem obrzeży natryskiem poliuretanowym, kompletny próg do skoku w dal 3.Boisko do gry w piłkę nożną o wym. 55m x 30m (pole do gry 50mx27m) 1)Roboty ziemne 2)Podbudowa: warstwa odsączająca z piasku - min. 30 cm, warstwa konstrukcyjna z kruszywa łamanego o frakcji 4 - 31,5 mm o grubości min. 15 cm, warstwa z kruszywa łamanego (0-4mm) - min. 5 cm. Podbudowę należy oddzielić od pozostałych elementów terenu za pomocą obrzeży betonowych 100x30x8 cm ustawionych na ławie betonowej z betonu min. B15. 3)Nawierzchnia - sztuczna trawa koloru zielonego, zasypywana piaskiem kwarcowym i granulatem EPDM w kolorze czarnym (nie dopuszcza się granulatu z recyklingu) . Linie białe wklejane. 4)Wyposażenie boiska: a)bramki do piłki nożnej aluminiowe (5mx2 m) montowane w tulejach, siatki do bramek - 2 szt. b)chorągiewki narożne - 4 szt. c)piłkołapy systemowe o wys. min. 6 m z siatki PE gr. min.4 mm w kolorze zielonym o wymiarach oczka max. 10x10 cm na słupkach stalowych lub aluminiowych w kolorze siatki. Wszystkie elementy piłkołapów powinny być dostarczone na plac budowy w stanie kompletnym tj. słupki malowane proszkowo lub ocynkowane ogniowo, systemowe elementy do mocowania odciągów, linek itp. Niedopuszczalne jest jakiekolwiek spawanie i malowanie elementów stalowych na budowie. 5)Odwodnienie boiska : drenaż z PVC 80/92 mm z otuliną z geowłókniny ( rury drenarskie) - min. 280 m układany co 6 m, drenaż PVC 113/126 mm z otuliną z geowłókniny (zbieracz) - min. 55 m. Zbieracz należy włączyć do studzienki rewizyjnej S7. Pokrywa studzienki z PVC z przyklejoną nawierzchnią ze sztucznej trawy. 4.Rzutnia kulą - średnica koła 2,135 m , sektor rzutów 25 m . Kompletna obręcz rzutni kula stalowa lub aluminiowa wypełniona betonem min. B25 zatartym na gładko, próg do rzutu kula z żywicy epoksydowej. Pole rzutu kulą - nawierzchnia trawiasta. 5.Kanalizacja deszczowa - kanalizacja deszczowa w części została wykonana w I etapie przy budowie boiska wielofunkcyjnego. 1)Do wykonania zostały następujące odcinki kanalizacji deszczowej PVC ?160: od W2 do S (166.0), W3 do S5, W4 do S6, W5 do S (165.68) , odcinek przy bieżni, o łącznej długości min. 15 m. 2)Budowa ścieku betonowego o dł. min. 67 m (wzdłuż górnej części boiska do piłki nożnej) 3)Kompletna studnia rewizyjna betonowa 1200 mm z włazem żeliwnym. 4)4 wpusty deszczowe żeliwne na rurze betonowej 500 mm) z włączeniem do istniejącej kanalizacji deszczowej rurą PVC ? 160 . 6.Chodniki, wyposażenie obiektu: 1)Chodniki wzdłuż boisk z kostki brukowej szarej o gr. 8 cm na podsypce cementowo-piaskowej min. 5 cm i podbudowie z kruszywa łamanego o frakcji 0/31,5 mm o gr. min. 15 cm - 1995 m?, obrzeża betonowe 100x30x8 cm na ławie betonowej z betonu min. B15 2)Wyposażenie obiektu: a)szachownica z kostki brukowej 4 mx4 m (czarnej i białej ) , pojedyncze pole 50x50 cm. b)malowanie linii w kolorze białym do gier terenowych ( klasy, chłopek) c)tablica informacyjna o min. wym. 2,0mx1,0 m stalowa ocynkowana na słupkach stalowych ocynkowanych z regulaminem obiektu - 1 szt. Treść regulaminu do uzgodnienia z dyrektorem szkoły. d)stojaki na rowery ocynkowane , montowane na stale w gruncie na min. 20 rowerów e)maszty flagowe aluminiowe o wysokości min. 9 m - 3 szt. f)kosze naśmieci metalowe zamontowane na stałe - 6 szt. g)ławki parkowe metalowe bez oparcia z siedziskami drewnianymi na stałe zamontowane - 10 szt. h)prefabrykowane trybuny stalowe ocynkowane ogniowo, przenośne z siedziskami kolorowymi z polipropylenu odpornego na wysokie i niskie temperatury. Trybuny 2 rzędowe na min. 50 osób każda - 2 szt. i)stoły do tenisa stołowego z polimerobetonu z siatka stalową ocynkowaną mocowane na stałe w gruncie - 2 szt. j)figury szachowe do gry w szachy w terenie - 2 kpl. Wysokość pionków min. 40 cm, figur min. 60 cm. k)stojak do skoku wzwyż aluminiowy malowany proszkowo - 2 kpl. l)zeskok do skoku wzwyż 3x2x0,4m poliuretanowy z pokrowcem przeciwdeszczowym - 1 kpl m)poprzeczka do skoku wzwyż z włókna szklanego - 10 szt. 7.Kontener magazynowy wraz z wyposażeniem - pełniący funkcję magazynu sprzętu sportowego. Szczegółowy opis kontenera i jego wyposażenia zawiera projekt budowlany pkt. 7,7.1.,7.2. 8.Plac o nawierzchni żwirowej - o wym. 16mx12m. Podbudowę placu należy oddzielić od pozostałych elementów terenu za pomocą obrzeży betonowych 100x30x8 cm ustawionych na ławie betonowej z betonu min. B15. 9.Zieleń i piłkołapy : 1)Piłkołapy systemowe należy zamontować od strony skarpy, w odległości min. 1,5 m od ogrodzenia) o wys. min. 8 m i długości min. 80 m z siatki PE gr. min.4 mm w kolorze zielonym o wymiarach oczka max. 10x10 cm na słupkach stalowych lub aluminiowych w kolorze siatki. Wszystkie elementy piłkołapów powinny być dostarczone na plac budowy w stanie kompletnym tj. słupki malowane proszkowo lub ocynkowane ogniowo, systemowe elementy do mocowania odciągów, linek itp. Niedopuszczalne jest jakiekolwiek spawanie i malowanie elementów stalowych na budowie. 2)Po zakończeniu wszystkich robót, teren wyprofilować i obsiać trawą. 10.Do Wykonawcy należy również: a)zapewnienie pełnej obsługi geodezyjnej; b)wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej ze wszystkimi zmianami w toku budowy c)Wykonawca zobowiązany jest do załadunku i wyładunku materiałów z rozbiórki płyt betonowych, obrzeży i wywiezienia ich na miejsce wskazane przez Inwestora w m. Cewice (na odległość do1 km). Pozostały materiał z rozbiórki Wykonawca zobowiązany jest do wywiezienia na składowisko odpadów na własny koszt d)wykonania i przedłożenia Zamawiającemu po zakończeniu robót - kosztorysu powykonawczego. e)w przypadku uszkodzenia istniejącego uzbrojenia podziemnego (kabli) Wykonawca zobowiązany jest do naprawienia szkody i poniesienia wszelkich kosztów z tym związanych. f)odpowiedniego zabezpieczenia terenu budowy- jest to teren szkoły. g)przywrócenie do pierwotnego stanu terenu robót i infrastruktury drogowej. h)uporządkowanie terenu budowy 11.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią załączniki: a)Dokumentacja projektowa b)Przedmiar robót c)Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót d)Opinia geotechniczna
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452122008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 80 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie 10 000,00 zł. 2.Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed terminem składania ofert. 3.Wadium może zostać wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1)pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego Bank Millenium nr 77 1160 2202 0000 0002 3043 5431 z dopiskiem wadium na modernizację boiska w ZS Cewice; za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin, w którym odpowiednia kwota znajdzie się na rachunku Zamawiającego; kserokopię dowodu wpłaty wadium potwierdzoną przez Wykonawcę należy dołączyć do oferty; 2)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3)gwarancjach bankowych; 4)gwarancjach ubezpieczeniowych; 5)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. nr 109, poz. 1158, z późn. zmianami) 4.W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji lub poręczenia, powinny one zostać sporządzone zgodnie z obowiązującym prawem i winny zawierać następujące elementy: 1.Nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji lub poręczenia (Zamawiającego), gwaranta lub poręczyciela (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielającej gwarancji lub poręczenia) oraz wskazanie ich siedzib; 2.Określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją lub poręczeniem; 3.Kwotę gwarancji lub poręczenia; 4.Termin ważności gwarancji lub poręczenia; 5.Zobowiązania gwaranta lub poręczyciela do: zapłacenia kwoty gwarancji lub poręczenia na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż Wykonawca którego ofertę wybrano: a)odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie lub b)nie wniósł należytego zabezpieczenia umowy, lub c)zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy 5.W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji lub poręczenia, powinny one ponadto zawierać zobowiązanie gwaranta lub poręczyciela do: zapłacenia kwoty gwarancji lub poręczenia na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty, o którym mowa w art. 26 ust 3 ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust 1 ustawy, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust 2 pkt 5 lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej.. 6.W przypadku złożenia przez Wykonawcę wadium w formie określonej w pkt 3 ppkt 2)-5), Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty kserokopię dokumentu gwarancji potwierdzoną za zgodność z oryginałem, a oryginał tej gwarancji załączyć do oferty w osobnej kopercie; 7.Wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed terminem składania ofert. Dołączenie do oferty kopii polecenia przelewu wystawionego przez Wykonawcę jest warunkiem koniecznym, ale niewystarczającym do stwierdzenia przez Zamawiającego terminowego wniesienia wadium przez Wykonawcę; 8.Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym wadium wniesione w pieniądzu; 9.Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia oferty wadium na cały okres związania ofertą; 11.Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz po wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jest ono żądane. 12.Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: termin wykonania
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.cewice.pl/zamowienia
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach