Przetargi.pl
Przebudowa skweru przy ul. Targowej i ul. I. Bojakowskiej w Uniejowie

Gmina Uniejów ogłasza przetarg

  • Adres: 99-210 Uniejów, ul. Błogosławionego Bogumiła
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 632 888 192 , fax. 632 888 192
  • Data zamieszczenia: 2019-03-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Uniejów
    ul. Błogosławionego Bogumiła 13
    99-210 Uniejów, woj. łódzkie
    tel. 632 888 192, fax. 632 888 192
    REGON: 31101957900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.uniejow.bip.net.pl, www.uniejow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa skweru przy ul. Targowej i ul. I. Bojakowskiej w Uniejowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3.1. Przedmiot zamówienia polega na wykonaniu usługi polegającej na sprawowaniu nadzoru inwestorskiego nad realizacją robót budowlanych związanych z przebudową skweru przy ul. Targowej i ul. I. Bojakowskiej w Uniejowie. 3.2. Zakres prac, nad którymi Wykonawca będzie zobowiązany pełnić nadzór inwestorski obejmuje: 3.2.1. Zagospodarowanie terenu działki nr 1490/2 oraz działki nr 1480, poprzez usunięcie drzew i krzewów, kamiennego kwietnika; rozbiórkę istniejących nawierzchni wraz z podbudową, schodów znajdujących się od strony ul. Kościelnej oraz elementów małej architektury 3.2.2. Wykonanie nawierzchni komunikacji pieszej z betonowej kostki brukowej 3.2.3. Wykonanie instalacji wodno-kanalizacyjnej 3.2.4. Montaż fontanny z niecką i pomieszczeniami technicznymi 3.2.5. Budowa oświetlenia wraz z montażem lamp oraz wykonanie instalacji elektrycznej 3.2.6. Montaż małej architektury w postaci ławek, koszy na śmieci, tablicy, psiej toalety i witryny podziemnej 3.2.7. Wykonanie nasadzeń drzew, krzewów i innej roślinności wraz z wykonaniem trawników 3.2.8. Montaż systemu nawadniającego 3.2.9. Uporządkowanie terenu 3.2.10. Wykonanie oraz montaż tablicy informacyjnej zgodnie z księgą wizualizacji znaku PO RYBY 2014-2020 o wymiarach 0,80 m x 1,20 m treść do uzgodnienia z inwestorem. 3.3. Wykonawca robót budowlanych w trakcie prac związanych z naruszeniem struktury gruntu zobowiązany jest zapewnić wykonanie badań archeologicznych w formie nadzoru archeologicznego 3.4. Szczegółowy zakres rzeczowy prac, dla których sprawowany ma być nadzór inwestorski zawarty jest w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na wykonanie robót budowlanych w ramach zadania pn.: „Przebudowa skweru przy ul. Targowej i ul. I. Bojakowskiej w Uniejowie”, zamieszczonym w Biuletynie Zamówień Publicznych pod numerem 505044-N-2019 w dniu 18.01.2019 r. oraz w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miasta w Uniejowie pod numerem ZP.271.3.2019. 3.5. Zamawiający przekaże w dniu podpisania umowy dokumentację, na podstawie której zostaną wykonane roboty budowlane. 3.6. Szczegółowy zakres obowiązków inspektora nadzoru - Zakres obowiązków inspektora nadzoru wynika z art. 25 ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane, w szczególności obejmuje: 3.6.1. Reprezentowanie inwestora na budowie poprzez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z projektem, pozwoleniem na budowę (lub zgłoszeniem), przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej 3.6.2. Zweryfikowanie dokumentacji projektowej, sprawdzanie jakości wykonanych robót i wbudowanych wyrobów budowlanych, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie 3.6.3. Sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych oraz przygotowanie i udział w czynnościach odbiorów częściowych, odbioru gotowych obiektów budowalnych i przekazywanie ich do użytkowani 3.6.4. Potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad, a także, na żądanie inwestora, kontrolowanie rozliczeń budowy 3.7. Ponadto Inspektor Nadzoru inwestorskiego zobowiązany jest do: 3.7.1. Informowania Zamawiającego o wadach dokumentacji projektowej oraz sprawowanie kontroli nad właściwym usunięciem tych wad w terminach umożliwiających zakończenie kontraktu bez opóźnień 3.7.2. Kontrolowania prawidłowości prowadzenia dziennika budowy i dokonywanie w nim wpisów stwierdzających wszystkie okoliczności mające znaczenie dla właściwego procesu budowlanego oraz wyceny robót 3.7.3. Rozstrzyganie wątpliwości natury technicznej powstałych w toku prowadzonych robót, a w razie potrzeby zaciąganie opinii autora projektu, z wyjątkiem spraw mających wpływ na zmianę kosztów budowy 3.7.4. Składanie raportów o stanie zaawansowania inwestycji na wezwanie Zamawiającego oraz występujących trudnościach w realizacji budowy, niezwłoczne informowanie o odstępstwach od umowy zawartej przez Zamawiającego z Wykonawcą 3.7.5. Uczestniczenie przy prowadzeniu wszystkich prób, pomiarów i sprawdzeń 3.7.6. Udział w spotkaniach organizowanych przez Zamawiającego w sprawach dotyczących realizacji przedmiotowej budowy 3.7.7. Uczestnictwo w komisji odbioru końcowego inwestycji oraz komisjach odbiorów gwarancyjnych 3.7.8. Inspektor powinien nadzorować budowę (roboty budowlane) w takich odstępstwach czasu, aby zapewniona była skuteczność nadzoru, oraz zależnie od potrzeb Wykonawcy i Inwestora 3.7.9. Zlecenie Wykonawcy robót wykonania dodatkowych badań materiałów lub robót budzących wątpliwości co do ich jakości 3.7.10. Żądanie dokonania przez Wykonawcę, na jego koszt odkrywek elementów robót budzących wątpliwości w celu sprawdzenia jakości ich wykonania, jeżeli wykonanie tych robót nie zostało zgłoszone do sprawdzenia przed ich zakrycie 3.7.11. Wstrzymać roboty, jeśli jest to konieczne dla ich prawidłowego wykonania oraz w przypadku, gdy Wykonawca nie wypełnia swych obowiązków z należytą starannością i widzą techniczną. 3.8. Realizacja przedmiotu zamówienia dofinansowana jest ze środków Programu Operacyjnego „Rybactwo i Morze”, z wyłączeniem projektów grantowych w ramach Priorytetu 4 „Zwiększenie zatrudnienia i spójności terytorialnej” w zakresie działania „Realizacja lokalnych strategii rozwoju kierowanych przez społeczność”. 3.9. Zamawiający nie wymaga i nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 3.10. Zamawiający nie dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. 3.11. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. 3.12. Zamawiający nie wymaga ani nie dopuszcza składania ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia katalogów elektronicznych do oferty. 3.13. Zamawiający nie wymaga i nie dopuszcza dynamicznego systemu zakupów. 3.14. Zamawiający nie przewiduje wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 4 ustawy Pzp. 3.15. Zamawiający na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp nie wymaga w trakcie realizacji zamówienia zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 917 z późn. zm.) osób wykonujących prace projektowe. 3.16. Miejsce realizacji: teren miasta Uniejów 3.17. Kod CPV: 71520000-9 Usługi nadzoru budowlanego 3.18. Informacje na temat powierzenia przez Wykonawcę wykonania części zamówienia podwykonawcom: Jeżeli Wykonawca zamierza powierzyć część zamówienia podwykonawcom, zobowiązany jest do wykazania w formularzu ofertowym części zamówienia, której wykonanie zamierza im powierzyć. Konieczność powierzenia podwykonawcom realizacji jakiegoś elementu zamówienia wynikła w trakcie realizacji zamówienia wymaga uzyskania pisemnej zgody Zamawiającego 3.19. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez wykonawcę kluczowych części zamówienia w zakresie przedmiotu zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71520000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp – wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ. 2. Zobowiązanie podmiotów do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ w przypadku powołania się na zasoby innych podmiotów 3. Pełnomocnictwo w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność przez notariusza w przypadku ustanowienia pełnomocnika

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach