Przetargi.pl
Przebudowa skrzyżowania w ulicy Lotniczej z ulicami Sportową, Raszyńską, Stadionową w po-staci ronda w Gminie Raszyn. Przebudowa ulicy Lotniczej odcinek od ulicy Szkolnej do ronda przy ulicy Sportowej w Gminie Raszyn.

Gmina Raszyn ogłasza przetarg

  • Adres: 05-090 Raszyn, ul. Szkolna 2a
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 7017770 , fax. 022 7017778
  • Data zamieszczenia: 2009-12-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Raszyn
    ul. Szkolna 2a 2a
    05-090 Raszyn, woj. mazowieckie
    tel. 022 7017770, fax. 022 7017778
    REGON: 00054663800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.raszyn.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa skrzyżowania w ulicy Lotniczej z ulicami Sportową, Raszyńską, Stadionową w po-staci ronda w Gminie Raszyn. Przebudowa ulicy Lotniczej odcinek od ulicy Szkolnej do ronda przy ulicy Sportowej w Gminie Raszyn.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przebudowa skrzyżowania w ulicy Lotniczej z ulicami Sportową, Raszyńską, Stadionową w po-staci ronda w Gminie Raszyn. Przebudowa ulicy Lotniczej odcinek od ulicy Szkolnej do ronda przy ulicy Sportowej w Gminie Raszyn. W zakres robót wchodzi: Zadanie Nr 1 Przebudowa skrzyżowania w ul. Lotniczej z ulicami Sportową, Raszyńską, Stadio-nową w postaci ronda przy realizacji podstawowych rodzaji robót: 1. Roboty drogowe: -Rozebranie nawierzchni bitumicznej i kostki betonowej oraz chodników - 2048,00m2 -Rozebranie krawężników i obrzeży betonowych - 658,00mb -Ułożenie warstwy mrozoochronnej i odsączającej z piasku grub. 10-20cm - 4584,00m2 -Ułożenie geokompozytu wzmacniającego i filtrującego - 1915,00m2 -Podbudowa z kruszywa łamanego naturalnego grubości 15-20cm - 2669,00m2 -Podbudowa z betonu asfaltowego grub. 7cm - 1915,00 m2 -Podbudowa z betonu cementowego grub. 15cm -59,00m2 -Nawierzchnia z kostki betonowej - 979,00m2 -Nawierzchnia z kostki granitowej grub. 12cm - 37,00m2 -Nawierzchnia z betonu asfaltowego warstwa wiążąca i ścieralna grub. 11cm - 1915,00m2 -Krawężniki i obrzeża betonowe i kamienne - 926,00mb -Ściek przy krawężnikowy z kostki betonowej - 98,00m2 -Trawniki dywanowe - 792,00m2 -Oznakowanie poziome masą chemoutwardzalną - 174,40m2 -Oznakowanie pionowe na słupkach stalowych -61szt. -Regulacja studzienek zaworów - 19szt. 2. Roboty kanalizacyjne: -Roboty ziemne w gruncie III kategorii - 310,90m3 -Kanały z rur WIPRO średnicy 200mm -180,00mb -Studzienki rewizyjne średnicy 1200mm - 6 szt. -Studzienki ściekowe średnicy 500mm - 14 szt. 3. Przebudowa linii n.n. i oświetlenia ulicznego. -Wykopy rowów pod kable z zasypką gruntu III kat. - 54,64m3 -Układanie urządzeń energetycznych różnych - 325,00mb -Montaż słupów wraz z wysięgnikami z osprzętem - 7szt. -Demontaż linii kabli energetycznych z osprzętem - 312,00mb 4. Przebudowa sieci gazowej. -Wykopy liniowe i jamiste w gruncie III kat. - 23,85 -Montaż rurociągów z rur polietylenowych śr. 12,5mm - 28,50mb -Zawory i zasuwy śr. 125mm - 1 szt. -Próba szczelności gazociągu na ciśnienie do 0,75mPa - 28,5mb 5. Przebudowa kanalizacji teletechnicznych. -Budowa kanalizacji z rur wielootworowych - 6mb -Słup i studzienka kablowa z osprzętem - 1szt. -Wyciąganie kabli w kanalizacji - 373mb -Zawieszenie kabli naziemnych na słupach - 473mb -Montaż złączy kablowych - 15szt. -Demontaż słupów studni i linii napowietrznej - 1 szt. Zadanie Nr 2 Przebudowa ul. Lotniczej odcinek od ul. Szkolnej do ronda przy ul. Sportowej. 1. Roboty drogowe. -Rozbiórka nawierzchni bitumicznej oraz z kostki brukowej -1974,00m2 -Rozebranie krawężników i obrzeży betonowych -642,00mb -Warstwa mrozoochronna z piasku grubości 10-15cm - 2687,00m2 -Ułożenie geokompozytu - włókniny wzmacniającej -349,00m2 -Podbudowa z kruszywa łamanego grubości 15-25cm - 1672,00m2 -Podbudowa z betonu asfaltowego grubości 7cm - 1380,00m2 -Nawierzchnia z kostki betonowej - 1138,00m2 -Warstwa ścieralna z betonu asfaltowego grubości 5cm -1380,00m2 -Krawężniki i obrzeża betonowe - 1108,00mb -Trawniki dywanowe - 670,00m2 -Oznakowanie pionowe farbą chemoutwardzalnych - 18,00m2 -Oznakowanie pionowe na słupach stalowych - 25szt. -Regulacja studni i zaworów - 36szt. 2. Roboty kanalizacyjne. -Roboty ziemne w gruncie III kat - 18,75m3 -Kanał z rur betonowych WIPRO średnicy 200mm -33,70mb -Studzienki rewizyjne o średnicy 1200mm - 1 szt. -Studzienki ściekowe o średnicy 500mm - 6 szt. -Demontaż studzienek ściekowych o średnicy 500mm - 5szt.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451000008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 23.000,00 zł (dwadzieścia trzy tysiące złotych)
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 oraz spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych (tekst jedn. Dz. U. z 2007 r. Nr 223 poz. 1655). 2. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 3. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego osób zdolnych do wykonania zamówienia. 4. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia 5. Udzielą na wykonane roboty i wbudowane materiały min. 3 letniej gwarancji i rękojmi. Ocena spełniania ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w rozdziale VII SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi jedno-znacznie wynikać, iż ww. warunki Wykonawca spełnił.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 7. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu oferta musi zawierać następujące dokumenty w formie orygi-nału lub kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub osobę upoważniona, z zachowaniem sposobu reprezentacji i oświadczenia w formie oryginału. 7.1. Oświadczenie, o spełnieniu warunków określonych zgodnie z art. 22 ust. 1 Ustawy Prawo Zamówieniach Publicznych oraz nie podleganiu wykluczeniu z art. 24 ust. 1, ust. 2, wraz z zaświadczeniem: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony-e nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert b) aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego wystawione nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składa-nia ofert a potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwol-nienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, c) aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego wystawione nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania ofert potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem skła-dek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, UWAGA; Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. a), b), c), składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: nie otwarto jego likwidacji ani nie zgłoszono upadłości, nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w powyż-szej UWADZE, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo orga-nem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 7.2. Wykażą, iż posiadają odpowiednie doświadczenie, tj.: wykażą, iż w okresie ostatnich 5 (pięciu) lat przed dniem wszczęcia niniejszego postę-powania, a jeśli okres prowadzenia działalność jest krótszy- za ten okres, z należytą starannością wykonali min. 2 (dwa) zadania odpowiadają-ce swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia tj. roboty polegające na przebudowie, budowie na-wierzchni drogowych wraz z budową kanalizacji deszczowej i infrastrukturą towarzyszącą o wartości minimum 1.500.000 zł brutto każda - poparte dokumentami potwierdzającymi, że wymienione roboty zostały wykonane z należytą starannością). 7.3. Wykaz osób i podmiotów, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą wykonywać zamówienie, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także w zakresie wykonywa-nych przez nie czynności, tj. wykażą, że dysponują min.: - 2 osobami posiadającymi uprawnienia budowlane w specjalności drogowej do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń oraz będącymi członkami właściwej Regionalnej Izby Samorządu Zawodowego - 1 osobą posiadającą uprawnienia sanitarne w zakresie budowy dróg i odwodnienia do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń oraz będącą członkiem właściwej Regionalnej Izby Samorządu Zawodowego - min. 25 pracownikami (wykwalifikowanymi i niewykwalifikowanymi łącznie) Jeżeli w powyższym wykazie osób znajdują się osoby, którymi Wykonawca będzie dysponował, należy dołączyć do oferty pisemne zobowiązanie tych osób do gotowości wykonania przedmiotowego zamówienia. 7.4. Wykaz robót, które Wykonawca zamierza powierzyć Podwykonawcom wypełniany w przypadku wykonywania robót przez Podwykonawców 7.5. Zaświadczenie z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert potwierdzające, że Wykonawca posiada wymaganą wysokość środków finansowych lub zdolność kredytową w treści winna być zawarta wysokość dostępnych środków w wysokości co najmniej 800.000,00 zł, 7.6. Aktualną polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, działalności zgodnej odpowiedzialność przedmiotem zamówienia (odpowiedzialność deliktowa), na kwotę nie niższą niż 800.000,00 zł 7.7. Kosztorysy ofertowe w wersji uproszczonej.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.raszyn.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach