Przetargi.pl
Przebudowa skrzyżowań ul. kard. S. Wyszyńskiego we Wrocławiu w zakresie doposażenia istniejącej sygnalizacji świetlnej w elementy zapewniające jej funkcjonowanie w systemie ITS z podziałem na dwa zadania

Zarząd Dróg i Utrzymania Miasta ogłasza przetarg

  • Adres: 53633 Wrocław, ul. Długa
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 0-71 3559076 , fax. 0-71 3734906, 3550866
  • Data zamieszczenia: 2018-05-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg i Utrzymania Miasta
    ul. Długa 49
    53633 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 0-71 3559076, fax. 0-71 3734906, 3550866
    REGON: 15014200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdium.wroc.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa skrzyżowań ul. kard. S. Wyszyńskiego we Wrocławiu w zakresie doposażenia istniejącej sygnalizacji świetlnej w elementy zapewniające jej funkcjonowanie w systemie ITS z podziałem na dwa zadania
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres zamówienia obejmuje wykonanie robót: a)Rozbiórka i odtworzenie nawierzchni b)Budowa kanalizacji kablowej c)Budowa sygnalizacji – część elektryczna d)Konfiguracja urządzeń – lokalna na skrzyżowaniu oraz po stronie aplikacji dziedzinowych ITS e)Sieć OTK dla systemu ITS f)Wyniesienie organizacji ruchu docelowego - programy pracy sygnalizacji lokalne. Wdrożenie zatwierdzonego programu pracy sygnalizacji w trybie scentralizowanym (systemowym) zostanie dokonane przez Centrum Zarządzania Ruchem i Transportem Publicznym. g)Branży zieleni h)Wyniesienie, utrzymanie i demontaż organizacji ruchu zastępczego z uwzględnieniem odzysku materiałów, konserwacji oznakowania i)Organizację, utrzymanie i likwidację zaplecza budowy wraz z zasilaniem w energię elektryczną i doprowadzeniem wody j)Zabezpieczenie poziomej osnowy geodezyjnej k)Opracowanie harmonogramu rzeczowo-finansowego w oparciu o zatwierdzony projekt organizacji ruchu zastępczego l)uruchomienie sygnalizacji świetlnej w trybie pracy programu lokalnego m)wykonanie badań i pomiarów elektrycznych n)wykonanie inwentaryzacji powykonawczej o)wykonanie pomiarów geodezyjnych p)wykonanie dokumentacji powykonawczej, w której do dokumentacji wykonawczej z naniesionymi zmianami należy załączyć deklaracje własności użytkowych, deklaracje zgodności, aprobaty techniczne na wbudowane elementy i materiały oraz karty gwarancyjne q)udzielenie Zamawiającemu licencji na oprogramowanie urządzeń sterowniczych r)Dokumentacja powykonawcza musi zawierać szczegółowy opis adresacji IP urządzeń sieci aktywnej, adresów mac zainstalowanych elementów wraz z nr portu na przełączniku, do którego urządzenie zostało podłączone s)Adresacja IPv4 dla urządzeń sieci aktywnej zostanie zdefiniowana przez Zamawiającego (Centrum Zarządzania Ruchem i Transportem Publicznym ZDiUM)
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45200000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zadanie 1 – 12 000,00 PLN, - Zadanie 2 – 10 000,00 PLN.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 2.Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach