Przetargi.pl
Przebudowa skoczni narciarskich W - 20 i W - 31 Bystrej Śląskiej przy ul. Ochota

Urząd Gminy Wilkowice ogłasza przetarg

  • Adres: 43-365 Wilkowice, ul. Wyzwolenia 25
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 033 4990077 w. 307 , fax. 033 4990077 w. 420
  • Data zamieszczenia: 2009-04-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Wilkowice
    ul. Wyzwolenia 25 25
    43-365 Wilkowice, woj. śląskie
    tel. 033 4990077 w. 307, fax. 033 4990077 w. 420
    REGON: 00054981000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wilkowice.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa skoczni narciarskich W - 20 i W - 31 Bystrej Śląskiej przy ul. Ochota
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest realizacja przedsięwzięcia pn. Przebudowa skoczni narciarskich W - 20 i W - 31 w Bystrej Śląskiej. obejmująca zaprojektowanie i przebudowę skoczni narciarskich oraz w dalszej kolejności zarząd i utrzymanie obiektu skoczni
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 712200006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się partnerzy prywatni w rozumieniu ustawy z dnia 19 grudnia 2008 r. o partnerstwie publiczno prywatnym ( Dz. U. nr 19, poz. 100 ), którzy spełniają warunki udziału określone w art. 22 ust. 1 ustawy PZP w zw. z art. 4 ust 2 ustawy o partnerstwie publiczno - prywatnym. 2. Spełnienie warunków udziału odnoszących się do posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz sytuacji finansowej i ekonomicznej zostanie ocenione wg formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do oferty. 3. Zamawiający wezwie w trybie art. 26 ust.3 ustawy PZP partnerów prywatnych, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp lub, którzy złożyli dokumenty, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie chyba, że mimo ich uzupełnienia oferta partnera prywatnego podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenia partnera prywatnego w trybie art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy Prawo zamówień publicznych w zw. z art. 4 ust 2 ustawy o partnerstwie publiczno - prywatnym - wg wzoru stanowiącego Załącznik Nr 2 do SIWZ; 2. Oświadczenia partnera prywatnego w trybie art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy Prawo zamówień publicznych w zw. z art. 4 ust 2 ustawy o partnerstwie publiczno - prywatnym - wg wzoru stanowiącego Załącznik Nr 3 do SIWZ; 3. Oświadczenie partnera prywatnego o zamiarze lub braku zamiaru powierzenia wykonania części przedmiotu zamówienia podwykonawcom - wg wzoru stanowiącego Załącznik Nr 6 do SIWZ; 4. oryginał lub uwierzytelniona kserokopia odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - dokument dołącza partner prywatny;

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Wysokość i termin przewidywanej płatności lub innych świadczeń podmiotu publicznego
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wilkowice.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach