Gmina Lądek ogłasza przetarg
- Adres: 62406 Lądek, ul. Rynek
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 632 763 512 , fax. 632 763 512
- Data zamieszczenia: 2018-07-17
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Lądek
ul. Rynek 26
62406 Lądek, woj. wielkopolskie
tel. 632 763 512, fax. 632 763 512
REGON: 31101936100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminaladek.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
„Przebudowa serwerowni w Urzędzie Gminy w Lądku” - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest : Przebudowa serwerowni w Urzędzie Gminy w Lądku W ramach inwestycji zaplanowano przebudowę serwerowni . W ramach projektu budowy należy wykonać następujący zakres prac: Podstawowy zakres robót obejmuje: – niezbędne rozbiórki ścian, okładzin i podłóg, – wykonanie ścianek działowych murowanych, – montaż stolarki drzwiowej, – roboty wykończeniowe wewnętrzne (gładzie gipsowe, posadzki z terakoty, malowanie), – wykonanie uzupełnienia instalacji elektrycznej z osprzętem, – wykonanie uzupełnienia instalacji co., wentylacji i klimatyzacji, Opis robót przedstawiony jest w ogólnej charakterystyce robót ( w zakresie przebudowy serwerowni z pominięciem prac dotyczących malowania elewacji drobnych robót zewnętrznych w budynku administracyjnym na potrzeby działania Urzędu Gminy) oraz Przedmiarze robót - cześć 1 - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45400000-1
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie;
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ponadto, oprócz oświadczeń stanowiących wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu, Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty: 1) formularz ofertowy, zgodny z Załącznikiem nr 7 do SIWZ; 2) dokumenty potwierdzające uprawnienia osób podpisujących ofertę Wykonawcy do działania w jego imieniu (w tym także pełnomocnictwa), o ile uprawnienia te nie wynikają z dokumentów rejestrowych. Pełnomocnictwo powinno zostać złożone albo w formie oryginału albo w formie kopii notarialnie poświadczonej za zgodność z oryginałem; 3) jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w Rozdziale IV SIWZ powołuje się na zasoby innych podmiotów w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia, w zakresie w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu – zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniach (Załącznik nr 4 do SIWZ). 4) kosztorys ofertowy 5) pisemne zobowiązanie podmiotów, na zdolnościach lub sytuacji których Wykonawca polega, do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- „Zmiana sposobu ogrzewania lokali mieszkalnych (pustostanów) wraz z ich modernizacją – remont lokali mieszkalnych w Pile przy: ul. Młodych 45/2 i ul. Młodych 45/3
Dodano: 2024-07-19 - Wykonanie robót modernizacyjnych
Dodano: 2024-07-11 - Remont pracowni spawalniczej i elektrotechnicznej wraz z przyległym korytarzem w Zespole Szkół im. J. Nojego w Czarnkowie
Dodano: 2024-06-28 - Modernizacja wejścia głównego do szpitala wraz ze schodami, holem głównym oraz korytarzem
Dodano: 2024-06-25 - Roboty budowlane obejmujące remont pomieszczeń sanitarnych i wybranych ciągów komunikacyjnych w budynku Urzędu Skarbowego w Wągrowcu ul. Kościuszki 19A
Dodano: 2024-06-20 - Dostawa i montaż drzwi stalowych przeszklonych w budynku Urzędu Gminy w Niechanowie
Dodano: 2024-06-14 - Remont sal w Zespole Szkół Handlowych w Poznaniu
Dodano: 2024-06-11 - Wykonanie robót budowlanych polegających na dokończeniu modernizacji budynku położonego przy ul. Knapowskiego 30 w Poznaniu.
Dodano: 2024-06-11 - Remont lokalu mieszkalnego dla repatriantów przy al. Niepodległości 1/7 w Pile.
Dodano: 2024-06-05 - Zmiana sposobu użytkowania części pomieszczeń w budynku Sieci Badawczej Łukasiewicz - Poznańskiego Instytutu Technologicznego
Dodano: 2024-04-17