Przetargi.pl
REMONT NAWIERZCHNI DRÓG GMINY MIEJSKIEJKOŁO

Gmina Miejska Koło ogłasza przetarg

  • Adres: 62600 Koło, ul. Stary Rynek
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 063 2610252, 2610230 , fax. 632 722 984
  • Data zamieszczenia: 2018-07-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Koło
    ul. Stary Rynek 1
    62600 Koło, woj. wielkopolskie
    tel. 063 2610252, 2610230, fax. 632 722 984
    REGON: 31162088000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kolo.pl; www.bip.kolo.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    REMONT NAWIERZCHNI DRÓG GMINY MIEJSKIEJKOŁO
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontów nawierzchni dróg gminnych Gminy Miejskiej Koło z wykorzystaniem kruszywa i masy mineralno- asfaltowej na gorąco w zakresie zadań nr 1, 2 i 3. 2. Zadanie nr 1 - Remont dróg o nawierzchni gruntowej i tłuczniowej. Remont nawierzchni zakłada wbudowanie ogółem 626 t kruszywa, odpowiednio w następujące ulice w m. Koło: Wąska, droga dojazdowa do garaży przy ul. Zawadzkiego, Buszy, wjazd do lasku komunalnego od strony ul. Dąbrowskiego – na wprost ul. Świerkowej, Leśmiana, Orkana, Cicha, Struga (uzupełnienie), Topolowa. Łączna długość całkowita wymienionych wyżej dróg tłuczniowych przyjęta do naprawy wynosi 1.660,5mb. Powierzchnia naprawy ogółem wymienionych wyżej dróg = 9.133 m2. Zakres robót: 1) dla ul. Wąskiej i drogi dojazdowej do garaży przy ul. Zawadzkiego oraz zjazdu do lasku komunalnego: korytowanie i profilowanie istniejącej nawierzchni z wywiezieniem zebranego gruntu, wykonanie podbudowy z kruszywa naturalnego (pospółka), pobranie kruszywa granitowego o frakcji 0-31,5 mm z placu MZEC w Kole i transport na miejsce wbudowania, rozłożenie, wyprofilowanie i zagęszczenie pobranego kruszywa drogowego na nawierzchni. 2) dla pozostałych ulic: wyprofilowanie i zagęszczenie istniejącej nawierzchni, pobranie kruszywa granitowego o frakcji 0-31,5 mm z placu MZEC w Kole i transport na miejsce wbudowania, rozłożenie, wyprofilowanie i zagęszczenie pobranego kruszywa drogowego na nawierzchni. Pobierane kruszywo granitowe 0-31,5 mm to materiał Zamawiającego. Rozliczenie będzie przeprowadzone na podstawie ilości wbudowanego kruszywa (na podstawie dokumentów z ważenia kruszywa wystawionych przez MZEC Sp. z o. o.) oraz na podstawie obmiaru powykonawczego wyremontowanej nawierzchni w oparciu o ceny jednostkowe kosztorysu ofertowego. 3. Zadania nr 2 - Remontu cząstkowego nawierzchni bitumicznych - Roboty drogowe polegające na wykonaniu remontu cząstkowego nawierzchni bitumicznych mieszanką mineralno-asfaltową, w zakresie zgodnym z załączonym przedmiarem pn. „Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych dróg Gminy Miejskiej Koło”. Zakres remontu cząstkowego obejmuje następujące ulice Gminy Miejskiej Koło: Powstańców Śląskich i Piaski. Zakres prac obejmuje naprawę do 50 m2 nawierzchni bitumicznej. 4. Zadanie nr 3 - Przebudowa dojazdu od ul. Tuwima- sięgacz. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu nawierzchni dojazdu przy użyciu bitumicznej mieszanki mineralno-asfaltowej. Roboty towarzyszące przy wykonaniu remontu nawierzchni to: regulacja i częściowa wymiana krawężników 15x30, wymiana obrzeży, cięcie istniejącej podbudowy betonowej dla wbudowania kanalizacji deszczowej z rur PVC fi 200, wbudowanie ściekowych studzienek ulicznych z osadnikiem, uzupełnienie podbudowy tłuczniem, dostosowanie wysokości nawierzchni istniejących chodników do wysokości remontowanej nawierzchni dojazdu. Szczegółowy zakres zgodny z załączonym przedmiarem pn. „Przebudowa dojazdu od ul. Tuwima – sięgacz”.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233142-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca jest obowiązany wnieść na rzecz Zamawiającego wadium w wysokości: zadanie nr 1 - 4.000,00 zł; zadanie nr 2 – 150,00 zł; zadanie nr 3 – 1.800,00 zł. 2. Wadium może być wniesione w jednej z następujących form lub kilku z nich: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo -kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tj.: Dz. U. z 2018 r. poz. 110).
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Zgodnie z art. 22a ust. 1 oraz ust. 2 ustawy Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty powyższy dokument, w szczególności pisemne zobowiązanie podmiotu trzeciego do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 2. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia zobowiązani są, zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy, do załączenia do oferty dokumentu ustanawiającego pełnomocnika Wykonawców występujących wspólnie do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w prawie zamówienia publicznego. Dokument ustanawiający pełnomocnika musi być złożony w formie oryginału lub notarialnie uwierzytelnionej kopi . 3. Wszelkie czynności Wykonawcy związane ze złożeniem wymaganych dokumentów (w tym m.in.: składanie oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy, poświadczanie kserokopii dokumentów za zgodność z oryginałem) muszą być dokonywane przez upoważnionych przedstawicieli Wykonawcy. 4. W przypadku dokonywania czynności związanych ze złożeniem wymaganych dokumentów przez osobę/y niewymienioną/e w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) Wykonawcy do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo w formie oryginału lub notarialnie uwierzytelnionej kopi. 5. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. Wzór oświadczenia stanowi załącznik Nr 3 do SIWZ. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca wraz ze złożeniem oświadczenia może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach