Przetargi.pl
„Integracja filarem rozwoju SOŁECTWA DOLANY”

Gmina Lądek ogłasza przetarg

  • Adres: 62406 Lądek, ul. Rynek
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 632 763 512 , fax. 632 763 512
  • Data zamieszczenia: 2018-07-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Lądek
    ul. Rynek 26
    62406 Lądek, woj. wielkopolskie
    tel. 632 763 512, fax. 632 763 512
    REGON: 31101936100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminaladek.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Integracja filarem rozwoju SOŁECTWA DOLANY”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest : „Integracja filarem rozwoju SOŁECTWA DOLANY” W ramach inwestycji zaplanowano : Zadanie nr 1 1. wyminę instalacji centralnego ogrzewania . W ramach projektu budowy należy wykonać następujący zakres prac: - wykonanie włączenia w istniejąca instalacje CO w istniejącej kotłowni - montaż wymiennik ciepła - montaż grupy bezpieczeństwa - montaż pompy obiegowej - montaż grzejników płytowych dolnego podłączenia - montaż zaworów termostatycznych wraz z głowicami termostatycznymi - montaż rurociągów z rur wielowarstwowych - regulacja instalacji Zadanie nr 2 2. postawienie altany ogrodowej drewnianej wymiarach 7x6 m z dachem deskowanym pokrytym gontem bitumicznym z wyposażeniem : stół i 4 ławki. Inwestycja jest realizowana w ramach projektu współfinansowanego przez Samorząd Województwa Wielkopolskiego w ramach programu „Wielkopolska Odnowa WSI 2013-2020” Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w przedmiarze robót – Załącznik nr 1 do SIWZ Przedmiot zamówienia zostanie wykonany zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa, normami, warunkami technicznymi, zasadami wiedzy technicznej, zgodnie ze sztuką budowlaną oraz wymaganiami Zamawiającego zawartymi w w/w dokumentacji. – Załącznik nr 1 do SIWZ UWAGA: Dołączony do SIWZ przedmiar robót uwzględnia roboty remontowe oraz altanę ogrodową - zakres zamówienia określonego niniejszą SIWZ oraz nasadzenia zieleni nie będące przedmiotem zamówienia w ramach niniejszego zamówienia. Ze względu na wynagrodzenie kosztorysowe - Kosztorys ofertowy jest składany wraz z ofertą.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45331100-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: • Zadanie nr 1 Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie; • Zadanie nr 2 Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie;
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ponadto, oprócz oświadczeń stanowiących wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu, Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty: 1) formularz ofertowy, zgodny z Załącznikiem nr 7 do SIWZ; 2) dokumenty potwierdzające uprawnienia osób podpisujących ofertę Wykonawcy do działania w jego imieniu (w tym także pełnomocnictwa), o ile uprawnienia te nie wynikają z dokumentów rejestrowych. Pełnomocnictwo powinno zostać złożone albo w formie oryginału albo w formie kopii notarialnie poświadczonej za zgodność z oryginałem; 3) jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w Rozdziale IV SIWZ powołuje się na zasoby innych podmiotów w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia, w zakresie w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu – zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniach (Załącznik nr 4 do SIWZ). 4) kosztorys ofertowy 5) pisemne zobowiązanie podmiotów, na zdolnościach lub sytuacji których Wykonawca polega, do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach