Przetargi.pl
Roboty budowlane obejmujące remont pomieszczeń sanitarnych i wybranych ciągów komunikacyjnych w budynku Urzędu Skarbowego w Wągrowcu ul. Kościuszki 19A

Izba Administracji Skarbowej w Poznaniu ogłasza przetarg

  • Adres: 61-501 Poznań, Dolna Wilda 80A
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2024-06-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Izba Administracji Skarbowej w Poznaniu
    Dolna Wilda 80A
    61-501 Poznań, woj. wielkopolskie
    REGON: 001022972
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wielkopolskie.kas.gov.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Roboty budowlane obejmujące remont pomieszczeń sanitarnych i wybranych ciągów komunikacyjnych w budynku Urzędu Skarbowego w Wągrowcu ul. Kościuszki 19A
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Roboty budowlane obejmujące remont pomieszczeń sanitarnych i wybranych ciągów komunikacyjnych w budynku Urzędu Skarbowego w Wągrowcu ul. Kościuszki 19A.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45400000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w Rozdziale 6 SWZ oraz spełniają określony przez Zamawiającego warunek udziału w postępowaniu wskazany w pkt 5.3. SWZ.2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunek udziału w postępowaniu zdolności zawodowych (doświadczenia) - w zakresie wskazanym w pkt 5.3.3. Wykonawca spełni warunek w zakresie zdolności zawodowych (doświadczenia), jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, wykonał należycie co najmniej jedną robotę budowlaną, której zakres obejmował remont pomieszczeń sanitarnych o wartości nie mniejszej niż 100 000,00 zł brutto, realizowaną w ramach jednej umowy.UWAGA:1) Zamawiający nie dopuszcza możliwości sumowania wartości wykonanych robót budowlanych realizowanych w ramach kilku (wielu) umów w celu uzyskania wartości wymaganej dla wykazania spełnienia warunku udziału w postępowaniu (co najmniej jedna robota budowlana, której zakres obejmował remont pomieszczeń sanitarnych, o wartości nie mniejszej niż 100 000,00 zł brutto),2) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie:- zobowiązani są wykazać, że wspólnie wykonali lub co najmniej jeden z nich wykonał co najmniej jedną robotę budowlaną o której mowa w pkt 5.3. SWZ,- mogą polegać na zdolnościach tych wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane, do realizacji których te zdolności są wymagane,- w przypadku powoływania się na doświadczenie zdobyte w ramach konsorcjum, wykonawca lub wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązani będą wykazać faktyczny wkład w realizację zamówienia, potwierdzający spełnianie warunku w zakresie wymaganego doświadczenia.W przypadku wartości wyrażonej w walucie obcej, Zamawiający dla oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu przyjmie do przeliczenia tej wartości średni kurs NBP tej waluty z dnia publikacji ogłoszenia o zamówieniu, a jeżeli w tym dniu średni kurs nie był publikowany, Zamawiający przyjmie średni kurs NBP z pierwszego następnego dnia, w którym kurs dla tej waluty został opublikowany.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-07-10

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach