Przetargi.pl
"Przebudowa sanitariatów w PSP 5"

Gmina Brzeg - Burmistrz Brzegu ogłasza przetarg

  • Adres: 49300 Brzeg, ul. Robotnicza
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 774 169 950 , fax. 774 169 952
  • Data zamieszczenia: 2017-07-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Brzeg - Burmistrz Brzegu
    ul. Robotnicza 12
    49300 Brzeg, woj. opolskie
    tel. 774 169 950, fax. 774 169 952
    REGON: 53051784000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: NIE DOTYCZY
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    "Przebudowa sanitariatów w PSP 5"
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest przebudowa sanitariatów w Publicznej Szkole Podstawowej nr 5 w Brzegu przy ul. Robotniczej 22. Zamówienie obejmuje przebudowę istniejących węzłów sanitarnych zlokalizowanych na kondygnacji parteru przeznaczonych dla wszystkich użytkowników szkoły oraz jedna toaleta zlokalizowana w piwnicy budynku z przeznaczeniem dla osoby związanej z kuchnią. W zakres zamówienia wejdą wszelkie roboty budowlane, instalacji wod-kan., instalacji c.o., wentylacji, instalacji elektrycznych. Zakres robót budowlanych: dot. przebudowy pomieszczeń sanitarno-higienicznych w obrębie istniejącej lokalizacji na każdej kondygnacji: rodzaj robót: 1) roboty rozbiórkowe: - rozbiórka ścian działowych w pomieszczeniach z demontażem stolarki drzwiowej, - demontaż istniejących instalacji elektrycznych wraz z urządzeniami, - demontaż istniejących instalacji sanitarnych wraz z urządzeniami, 2) roboty budowlane: - ułożenie nadproży prefabrykowanych nad drzwiami, - wykonanie izolacji przeciwwilgociowej, - wykonanie ścianek działowych z płyt gipsowo-kartonowych na pojedynczej konstrukcji z pokryciem obustronnym, - wykonanie ścianek ustępowych systemowych, - wykonanie posadzek z płytek ceramicznych, - licowanie ścian płytkami, - montaż stolarki drzwiowej, - roboty tynkarskie i malarskie. 3) roboty instalacji sanitarnych: - wykonanie instalacji centralnego ogrzewania, - wykonanie instalacji wodociągowej, - wykonanie kanalizacji sanitarnej, - wykonanie wentylacji mechanicznej, - wykonanie zewnętrznej kanalizacji sanitarnej, - montaż urządzeń sanitarnych, 4) roboty instalacji elektrycznych: - montaż tablic rozdzielczych, - wykonanie instalacji oświetlenia i gniazd wtykowych, - wykonanie systemu dodatkowej ochrony przeciwporażeniowej. Szczegółowy zakres rzeczowy zadania określa dokumentacja techniczna składająca się z projektu budowlanego branży architektonicznej, branży sanitarnej (w tym: instalacja wod-kan, instalacja c.o., wentylacja), branży elektrycznej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót oraz dokumentów pomocniczych, którymi są przedmiary robót budowlanych dla poszczególnych branż. Wykonawca zobowiązany będzie do prowadzenia robót bez wyłączenia obiektu z użytkowania, do zabezpieczenia budynku biurowego przed uszkodzeniami i zapewnienia bezpiecznego dojścia do obiektu i bezpieczne użytkowanie tego obiektu podczas prowadzenia robót. Przy realizacji przedmiotu umowy Wykonawca jest zobowiązany do zastosowania wyłącznie takich wyrobów budowlanych, które zapewnią realizowanemu obiektowi budowlanemu spełnienie wymagań podstawowych, o których mowa w art. 5 ust.1 pkt.1) ustawy Prawo budowlane (tekst jednolity: Dz.U. z 2013 poz.1409 z późn. zm.) i które zostały wprowadzone do obrotu zgodnie z przepisami ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz.U. z 2004r. nr 92, poz.881 z późn. zm.) i rozporządzeń wykonawczych oraz odpowiadają wymogom dokumentacji projektowej oraz szczegółowym specyfikacjom technicznym wykonania i odbioru robót. Cechy materiałów muszą być jednorodne i wykazywać zgodność z określonymi wymaganiami, a rozrzuty tych cech nie mogą przekraczać dopuszczalnego przedziału tolerancji. Jeżeli w niniejszej SIWZ, dokumentacji projektowej, przedmiarach robót pojawią się ewentualne wskazania znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, to określają one minimalny standard jakości materiałów lub urządzeń przyjętych do wyceny. Wykonawca w takim przypadku może zaoferować przedmioty „równoważne”, a obowiązek udowodnienia równoważności, zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp, należy do Wykonawcy. Wykonawca udziela Zamawiającemu 60 miesięcznej gwarancji jakości i 60 miesięcznej rękojmi za wady na roboty objęte niniejszą umową. Bieg terminu gwarancji i rękojmi za wady rozpoczyna się od daty odbioru końcowego przedmiotu umowy. Odpowiedzialność Wykonawcy z tytułu udzielonej gwarancji i rękojmi za wady obejmuje wady wykonanych robót jak i wady materiałów użytych do wykonania przedmiotu umowy. Okres gwarancji jakości i rękojmi za wady ulega przedłużeniu o czas, w ciągu którego na skutek wad przedmiotu umowy Zamawiający nie mógł z niego skorzystać. Jeżeli Wykonawca z racji swoich zobowiązań wymieni w okresie gwarancji jakości części rzeczy objętych przedmiotem umowy, to termin gwarancji jakości w stosunku do tych części rozpoczyna swój bieg z dniem przekazania ich Zamawiającemu. Wykonawca w dniu podpisania protokołu odbioru zobowiązuje się przekazać Zamawiającemu dokument gwarancyjny, który stanowi załącznik nr 1 do umowy. Lokalizacja budowy: Miasto Brzeg, działka nr: 463 obręb Centrum, Brzeg Miasto
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach