Przetargi.pl
Przebudowa sal zajęć na dwa gabinety fizyczne z zapleczem w Liceum Ogólnokształcącym Nr I we Wrocławiu, ul. Ks. J. Poniatowskiego 9-13 - ETAP I: laboratorium z zapleczem

Liceum Ogólnokształcace Nr 1 ogłasza przetarg

  • Adres: 50-326 Wrocław, ul. ks. J. Poniatowskiego 9-13
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 071 3214608 , fax. 071 3214608 wew. 50
  • Data zamieszczenia: 2009-06-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Liceum Ogólnokształcace Nr 1
    ul. ks. J. Poniatowskiego 9-13 9-13
    50-326 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 071 3214608, fax. 071 3214608 wew. 50
    REGON: 93222401100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lo1.wroc.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: szkoła publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa sal zajęć na dwa gabinety fizyczne z zapleczem w Liceum Ogólnokształcącym Nr I we Wrocławiu, ul. Ks. J. Poniatowskiego 9-13 - ETAP I: laboratorium z zapleczem
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są roboty budowlano - instalacyjne polegające na przebudowie sal zajęć na dwa gabinety fizyczne z zapleczem w Liceum Ogólnokształcącym Nr I we Wrocławiu - ETAP I : LABORATOPRIUM Z ZAPLECZEM, mające na celu stworzenie laboratorium fizyki i zaplecza, poprawienie stanu technicznego, sanitarno-higienicznego oraz estetyki wnętrz , wykonanie mebli wbudowanych w laboratorium i zapleczu oraz dostawę i montaż wyposażenia w pomieszczeniu laboratorium. Przedmiot zamówienia ma być wykonany w oparciu o dokumentację przetargową, projektową oraz wizję lokalną w miejscu prowadzenia robót. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia, dostępna na stronie internetowej oraz w siedzibie zamawiającego. Wartość przedmiotu zamówienia: powyżej 14.000 euro i poniżej kwoty określonej na podstawie przepisów art.11 ust.8 Pzp
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 3 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium w kwocie 2000 PLN wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: pieniądzu; poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; gwarancjach bankowych; gwarancjach ubezpieczeniowych; poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu PARP (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). Szczegółowe informacje dotyczące wnoszenia wadium określa SIWZ
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1.posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2.posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3.znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4.nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 5.dysponują kierownikiem budowy, który posiada uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w zakresie zgodnym z przedmiotem zamówienia w specjalności konstrukcyjno - budowlanej i kierownikami robót branżowych w zakresie instalacji sanitarnych oraz instalacji elektrycznych. Wymagane jest, by w/w osoby były członkami Izby Inżynierów Budownictwa. Zgodnie z art. 22 ust. 1 pkt 2 Wykonawca może przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia. 6.posiadają niezbędną wiedzą i doświadczenie, tzn.: w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - zrealizowali zamówienia odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym, stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania tj. minimum 2 zamówienia polegające na budowie, przebudowie lub remoncie obiektu kubaturowego o wartości robót budowlanych brutto nie mniejszej niż 200 tys. zł , w tym 1- zamówienie obejmujące budowę, przebudowę lub remont gabinetów fizyki z zapleczem wraz z wyposażeniem. Wykazane prace muszą być poparte dokumentami potwierdzającymi, że zostały wykonane należycie. 7.są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej (OC) w zakresie prowadzonej działalności.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Formularz oferty - podpisany na każdej stronie (wzór nr 1) 2.Dowód wniesienia wadium 3.Pełnomocnictwo, złożone w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej notarialnie -w przypadku podpisywania oferty przez osoby nie wymienione w odpisie z właściwego rejestru albo aktualnym zaświadczeniu o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - pełnomocnictwo do podpisania oferty lub podpisania oferty i zawarcia umowy -w przypadku podmiotów występujących wspólnie pełnomocnictwo podpisane przez upoważnionych przedstawicieli każdego z podmiotów występujących wspólnie, do reprezentowania w postępowaniu (zgodnie z art. 23 ustawy PZP) 4.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5.Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6. Oświadczenie Wykonawcy w sprawie ubiegania się o zamówienie publiczne (wzór nr 1.1.) 7.Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia - (wzór 1.2), zawierający dane: kierownika budowy posiadającego uprawnienia do kierowania robotami w zakresie zgodnym z przedmiotem zamówienia w specjalności konstrukcyjno-budowlanej i kierowników robót branżowych w zakresie instalacji i sieci sanitarnych oraz instalacji i sieci elektrycznych 8.Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt 9, Wykonawca wskazał inne podmioty udostępniające osoby zdolne do wykonania zamówienia 9.Uprawnienia budowlane w/w osób wskazanych w załączniku (wzór 1.2) do pełnienia funkcji kierownika budowy oraz kierowników robót branżowych, zgodnie z zakresem przedmiotu zamówienia 10.Aktualne zaświadczenia z właściwej Izby Samorządu Zawodowego o przynależności do Izby osób pełniących samodzielne funkcje w budownictwie. 11.Wykaz wykonanych robót budowlanych, w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania, tj. minimum 2 zamówienia polegające na budowie, przebudowie lub remoncie obiektu kubaturowego, o wartości robót budowlanych brutto nie mniejszej niż 200 tys. zł , w tym 1 zamówienie obejmujące budowę, przebudowę lub remont gabinetów fizyki z zapleczem wraz z wyposażeniem. 12.Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lo1.wroc.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach