Przetargi.pl
Przebudowa, rozbudowa oraz remont świetlicy wiejskiej w Rusku

Gmina Strzegom ogłasza przetarg

  • Adres: 58-150 Strzegom, ul. Rynek 38
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. (074) 856-05-99 , fax. (074 ) 856-05-16
  • Data zamieszczenia: 2013-09-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Strzegom
    ul. Rynek 38 38
    58-150 Strzegom, woj. dolnośląskie
    tel. (074) 856-05-99, fax. (074 ) 856-05-16
    REGON: 89071837200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.strzegom.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa, rozbudowa oraz remont świetlicy wiejskiej w Rusku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na przebudowie, rozbudowie oraz remoncie budynku świetlicy wiejskiej we wsi Rusko w gminie Strzegom. Wykonanie robót budowlanych objętych przedmiotem zamówienia ma na celu poprawę układu funkcjonalnego i unowocześnienie zaplecza oraz wyposażenie obiektu w kotłownię i instalację c.o. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje między innymi : 2.1. Rozbiórka budynku gospodarczego; 2.2. Dobudowa nowej części budynku do budynku świetlicy, przeznaczonej na kotłownię oraz skład opału; 2.3. Remont budynku świetlicy: 1) wzmocnienie (podbicie) istniejących fundamentów, 2) remont i renowacja istniejących ścian fundamentowych, 3) wyburzenia części ścian wewnętrznych i zamurowanie otworów, naprawa uszkodzonych ścian, 4) rozbiórka istniejącego parkietu wraz z uszkodzonym podłożem w sali głównej świetlicy z wykonaniem nowych warstw posadzkowych, 5) rozbiórka istniejących posadzek z lastriko wraz z uszkodzonym podłożem w pozostałych pomieszczeniach świetlicy, z wykonaniem nowych warstw podłoża i posadzek z płytek ceramicznych typu gres, 6) zasypanie z zagęszczeniem zejścia do piwnicy w rejonie zaplecza kuchennego (pom. 1.12) i wykonanie warstw posadzkowych, 7) odbicie uszkodzonych starych tynków, uzupełnienie oraz wykonanie jednowarstwowych gładzi gipsowych na całości ścian, 8) ułożenie płytek ceramicznych ściennych do wys. 2,0 m w sanitariacie zaplecza kuchennego, 9) malowanie ścian i sufitów farbami lateksowymi, 10) przemurowanie uszkodzonych fragmentów kominów wentylacyjnych i wykonanie nowych czapek kominowych, 11) wymiana starej stolarki okiennej i drzwiowej oraz montaż nowoprojektowanej wraz z montażem parapetów wewnętrznych PCV i podokienników z blachy tytanowo-cynkowej 12) roboty związane z montażem drzwi z wykorzystaniem drzwi istniejących: a) zdemontowanie ościeżnic i skrzydeł drzwiowych (L) ze ścianek podlegających rozbiórce w pom. 1.13. b) Zdemontowanie ościeżnicy i skrzydła drzwiowego (P) pomiędzy pom. 1.11/1.13. c) zdemontowanie drzwi z ościeżnicą (L) pomiędzy pom. 1.15/1.17, zamontowanie ościeżnicy i skrzydła drzwiowego (P) uzyskanych z otworu drzwiowego pomiędzy pom. 1.11/1.13. d) zamontowanie odpowiednio w otworze pomiędzy pom. 1.11/1.13 oraz w nowoprojektowanej ściance rozdzielającej pom. 1.11/1.12 ościeżnic i skrzydeł drzwiowych (L) uzyskanych z demontażu w pom. 1.13 13) wymurowanie naświetla z luksferów pomiędzy pomieszczeniami 1.13 i 1.14 o pow. ok. 3,5 m2, 14) wykonanie termomodernizacji istniejącego stropodachu wraz z wymianą obróbek blacharskich z blachy tytanowo-cynkowej, 15) wykonanie pionowej izolacji przeciwwilgociowej budynku, 16) wykonanie ocieplenia ścian zewnętrznych budynku, 17) oczyszczenie i malowanie istniejących krat okiennych; 2.4. Wykonanie technologii kotłowni z kotłem na eko-groszek wraz z instalacją c.o. (w sali głównej - ogrzewanie nagrzewnicami wodnymi, w pozostałych pomieszczeniach- instalacja grzejnikowa); 2.5. Wykonanie instalacji wodociągowej; 2.6. Wykonanie instalacji p.poż, (UWAGA! Do dokumentacji projektowej załączono rysunek zamienny); 2.7. Wykonanie instalacji kanalizacji sanitarnej; 2.8. Wykonanie przyłącza kanalizacji sanitarnej (przed zakończeniem zadania zostanie wykonany odcinek kanalizacji sanitarnej we wsi Rusko, do której zostanie włączony budynek świetlicy); 2.9. Wykonanie Instalacji elektrycznej: 1) instalacja gniazd wtykowych i oświetleniowa w dobudowanej kotłowni, 2) instalacja oświetleniowa i gniazd wtykowych w pomieszczeniach zaplecza kuchennego, 3) obwody zasilające nagrzewnice w sali głównej świetlicy, 4) zasilanie trójfazowe dla przepompowni ścieków wykonywanej wg odrębnego zadania, 5) instalacja ochrony przeciwporażeniowej; 2.10. Prace dotyczące zagospodarowania terenu: 1) rozebranie nawierzchni z trylinki, chodników i stopni betonowych i fragmentów nawierzchni asfaltowej oraz wykonanie nawierzchni z kostki betonowej i założenie trawników wg załączonych szkiców, 2) remont istniejącego ogrodzenia. 3. Szczegółowy zakres robót zawarty jest w projekcie budowlanym oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, które stanowią podstawę do sporządzenia oferty. W celu dokładnego skalkulowania ceny ofertowej niezbędne jest przeprowadzenie wizji lokalnej w terenie. Roboty ujęte w dokumentacji, a nie ujęte w wycenie oferty nie będą traktowane jako roboty dodatkowe i nie będą finansowane przez Zamawiającego. 4. Przedmiar robót należy traktować jako element dodatkowy, jedynie ułatwiający sporządzenie oferty. Przedmiar robót nie może stanowić podstawy do wyceny przedmiotu zamówienia. 5. Zakres robót oraz odpowiedzialność Wykonawcy w zakresie objętym ceną ofertową obejmuje także: a) organizację, wygrodzenie, zabezpieczenie, ubezpieczenie i zagospodarowanie terenu budowy, b) zorganizowanie i przeprowadzenie niezbędnych prób, badań i odbiorów, c) doprowadzenie placu budowy do należytego stanu i porządku, wywiezienie gruzu na składowisko odpadów komunalnych i utylizację odpadów budowlanych po zakończeniu robót, d) obsługę geodezyjną całości zadania, między innymi wytyczanie obiektów, mediów, wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej, e) wykonanie i przekazanie Zamawiającemu świadectwa charakterystyki energetycznej budynku, f) wykonanie i przekazanie instrukcji bezpieczeństwa pożarowego obiektu, g) wyposażenie obiektu w sprzęt p.poż i oznakowanie zgodnie z instrukcją bezpieczeństwa pożarowego, h) wykonanie i dostarczenie instrukcji eksploatacji kotłowni oraz przeprowadzenie szkolenia w zakresie użytkowania kotłowni, i) wykonanie instrukcji użytkowania obiektu. 6. Użycie w dokumentacji projektowej i specyfikacjach technicznych nazwy (marek) wyrobów budowlanych, urządzeń czy technologii konkretyzującej producenta należy traktować, w myśl art. 29 ust.3 ustawy Prawo zamówień publicznych, jako informację na temat oczekiwanego standardu i poziomu jakości, a nie ściśle jako wymóg użycia konkretnego wyrobu. Możliwe jest zastosowanie innych równoważnych wyrobów budowlanych, urządzeń i technologii, których zastosowanie zagwarantuje spełnienie warunków podstawowych, o których mowa w art. 5 ust. 1 pkt 1) Prawa budowlanego oraz zapisów ustawy o wyrobach budowlanych, a także pozwoli na zachowanie równoważnego standardu i poziomu jakości, nie gorszego od określonego w dokumentacji projektowej, po uprzedniej akceptacji Zamawiającego. 7. Przy zamawianiu wyrobów budowlanych i urządzeń przewidywanych do wbudowania w obiekcie stanowiącym przedmiot umowy, firmy i podwykonawcy składający oferty są zobowiązani do dokonania niezbędnych pomiarów z natury bezpośrednio na budowie, w miejscu, w którym wyroby i urządzenia mają być zastosowane lub wbudowane. W przypadku stwierdzenia w trakcie obmiarów kolizji z innymi elementami lub instalacjami, fakt ten należy zgłosić Zamawiającemu w celu wprowadzenia rozwiązania zamiennego w porozumieniu z Projektantem. 8. Zamawiający wymaga bezwzględnej obecności na budowie co najmniej kierownika robót posiadającego właściwe uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno-budowlanej w każdy dzień roboczy, w którym prowadzone będą roboty budowlane. 9. Roboty należy prowadzić zgodnie z przepisami Prawa budowlanego i przepisami BHP. 10. Wymaga się, aby na wykonany przedmiot zamówienia, w tym również na zastosowane wyroby budowlane i urządzenia, Wykonawca udzielił gwarancji jakości i rękojmi za wady minimum na okres 36 miesięcy od dnia sporządzenia protokołu odbioru końcowego wykonanego przedmiotu umowy, za wyjątkiem urządzeń, na które ich producenci udzielili dłuższego okresu gwarancji. Wówczas okres gwarancji liczony będzie według gwarancji producenta. Roszczenia z tytułu gwarancji jakości nie wyłączają odpowiedzialności Wykonawcy z tytułu rękojmi za wady przedmiotu umowy. Wykonawca udziela Zamawiającemu na cały przedmiot umowy rękojmi za wady na okres równy okresowi gwarancji jakości. 11. Zamawiający zastrzega, że wszystkie materiały i urządzenia użyte do wykonania i wykończenia podlegają jego bezwzględnej akceptacji przed wbudowaniem. 12. Wykonawca zobowiązany jest posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, w tym za szkody i następstwa nieszczęśliwych wypadków powstałych w związku z prowadzonymi pracami, na kwotę nie niższą niż wartość kontraktu brutto. 13. Rozliczenie robót odbędzie się na podstawie 5 faktur częściowych i ostatniej końcowej, która będzie opiewać na kwotę nie mniejszą niż 10% wartości wynagrodzenia za wykonanie przedmiotu zamówienia. Pierwsza faktura może zostać wystawiona po 10.01.2014 r. 14. Inwestycja jest realizowana z udziałem środków Europejskiego Funduszu Rolnego w ramach działania - Odnowa i rozwój wsi - objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 12 000,00 zł

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.strzegom.pl (pod ogłoszeniem)
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach