Przetargi.pl
Przebudowa, rozbudowa i nadbudowa dawnego budynku mleczarni na świetlicę wiejską w miejscowości Szczyty-Nowodwory

Gmina Orla ogłasza przetarg

  • Adres: 17-106 Orla, ul. Mickiewicza 5
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 085 730 57 81 , fax. 085 730 57 80
  • Data zamieszczenia: 2016-04-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Orla
    ul. Mickiewicza 5 5
    17-106 Orla, woj. podlaskie
    tel. 085 730 57 81, fax. 085 730 57 80
    REGON: 05065960000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.orla.samorzady.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa, rozbudowa i nadbudowa dawnego budynku mleczarni na świetlicę wiejską w miejscowości Szczyty-Nowodwory
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych obejmujących przebudowę, rozbudowę i nadbudowę dawnego budynku mleczarni celem zmiany sposobu użytkowania na świetlicę wiejską oraz zagospodarowanie terenu. Inwestycja będzie prowadzona na działkach oznaczonych numerami geodezyjnymi: 101/2 i 294/1 (droga powiatowa), położonych w obrębie wsi Szczyty-Nowodwory gm. Orla. Przedmiot zamówienia obejmuje: 1) wykonanie robót rozbiórkowych: - daszku, rampy oraz schodów z tyłu budynku, - pokrycia dachowego i rynien, - wewnętrznej ściany działowej, - posadzek betonowych, - płytek na ścianach wewnętrznych; 2) wykonanie robót murarskich: - wieńca monolitycznego z betonu B-20, - zamurowanie otworów w ścianach, - wykonanie ścian działowych; 3) wykonanie więźby dachowej i łacenia wraz z pokryciem dachu blachodachówką z obróbkami i obrynnowanie oraz osadzenie w połaci dachowej okien i wyłazu dachowego; 4) wykonanie izolacji cieplnych, przeciwdźwiękowych i przeciwwilgociowych stropu; 5) wykonanie podkładów, posadzek i podłóg; 6) montaż stolarki okiennej i drzwiowej; 7) wykonanie tynków wewnętrznych, sufitów; 8) malowanie powierzchni wewnętrznych; 9) termomodernizacja budynku płytami styropianowymi; 10) wykonanie tynku mozaikowego; 11) wykonanie schodów żelbetowych i pochylni dla niepełnosprawnych oraz montaż balustrad ze stali nierdzewnej; 12) wykonanie instalacji grzewczej; 13) wykonanie instalacji wodociągowej; 14) wykonanie instalacji sanitarnej; 15) wykonanie instalacji wentylacyjnej; 16) wymiana nadziemnego hydrantu przeciwpożarowego. W gestii Wykonawcy pozostaje załatwienie wszelkich formalności i opłat z tytułu czasowego zajęcia pasa drogi powiatowej, 17) montaż nowej instalacji elektrycznej z zgłoszeniem do PGE Dystrybucja o jej wykonaniu i gotowości przyłączenia oraz przyłączeniem do punktu opomiarowania; 18) wykonanie instalacji odgromowej; 18) wykonanie opaski betonowej wokół budynku; 19) utwardzenie z kostki betonowej na podsypce cementowo-piaskowej, 20) wykonanie powykonawczej inwentaryzacji geodezyjnej. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia wskazano jakikolwiek znak towarowy, patent czy pochodzenie - należy przyjąć, że wskazane patenty, znaki towarowe, pochodzenie określają parametry techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, a jednocześnie oznacza to, że Zamawiający dopuszcza złożenie oferty w tej części przedmiotu zamówienia o równoważnych parametrach technicznych, eksploatacyjnych i użytkowych. W gestii Wykonawcy pozostaje załatwienie wszelkich formalności w PGE celem zasilenia energetycznego placu budowy wraz z poniesieniem opłat za energię elektryczną w czasie budowy - na podstawie warunków przyłączenia: nr RE3-3/30662/2015 z dnia 05/08/2015 r. oraz podpisanej umowy. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie wszelkich prac i czynności, niezbędnych do prawidłowego zrealizowania przedmiotu zamówienia w zakresie rzeczowym ujętym w projekcie budowlanym (zał. Nr 2), specyfikacjach technicznych (zał. Nr 3 - branże: konstrukcyjna, elektryczna i sanitarna), przedmiarach robót (zał. Nr 4 - branże: konstrukcyjna, elektryczna i sanitarna). Jakość dostarczonych i zastosowanych podczas realizacji przedmiotu zamówienia materiałów, wyrobów i elementów musi być zgodna z normami, atestami, świadectwami, certyfikatami dopuszczenia do stosowania i ustaleniami dokumentacji technicznej
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451113001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.orla.samorzady.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach