Przetargi.pl
Remont łazienek na parterze i piętrze w budynku Zespołu Szkół w Kobylinie-Borzymach

Zespoł Szkół w Kobylinie-Borzymach ogłasza przetarg

  • Adres: 18-204 Kobylin-Borzymy, ul. Lipowa 17
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 86 2743008 , fax. 86 2743008
  • Data zamieszczenia: 2016-07-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespoł Szkół w Kobylinie-Borzymach
    ul. Lipowa 17 17
    18-204 Kobylin-Borzymy, woj. podlaskie
    tel. 86 2743008, fax. 86 2743008
    REGON: 45118957700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://zskobylinborzymy.biposwiata.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: jednostka budżetowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont łazienek na parterze i piętrze w budynku Zespołu Szkół w Kobylinie-Borzymach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na remoncie łazienek na parterze i piętrze w budynku zespołu szkół w skład której wchodzą: - Demontaż istniejącej armatury - umywalek, misek ustępowych i baterii umywalkowych, - Demontaż oświetlenia, włączników i łączników, - Demontaż stolarki drzwiowej, - Przebudowa instalacji wod-kan przy wszystkich umywalkach i dostosowanie ich do projektowanych rozwiązań - szczegóły w części graficznej; - Wyburzenie ścianek działowych pomiędzy pomieszczeniami - wg części graficznej; - Skucie istniejącej warstwy płytek ściennych i podłogowych wraz z klejem oraz betonowej warstwy posadzkowej; - Skucie glifów parapetów; - Wyburzenie ścian działowych jak w części graficznej projektu. - Wykonanie nowych ścian z bloczków silikatowych gr. 12 cm i jednej ściany w łazience męskiej z gazobetonu gr. 10 cm - wg części graficznej - Na całej powierzchni łazienek sufit podwieszony, systemowy, monolityczny z rewizjami płyt gk układanych na ruszcie metalowym ( konstrukcja samodzielna) - Wyrównanie posadzki zaprawą betonową uwzględniając zachowanie normatywnych spadków do projektowanych wypustów podłogowych - Zastosowanie hydroizolacji pod płytkowej w postaci folii płynnej - Wymiana opraw oświetleniowych i nowe rozmieszczenie jak w części graficznej projektu - Przebudowa instalacji wod-kan przy wszystkich umywalkach i dostosowanie ich do projektowanych rozwiązań jak w części graficznej projektu - Wymiana stolarki drzwiowej jak w części graficznej projektu. Oprócz drzwi do łazienek, wymianie podlegają jeszcze po 1 parze drzwi na parterze i piętrze do sal lekcyjnych. - Wymiana płytek ceramicznych istniejących podłogowych i ściennych na nowe we wszystkich tego typu pomieszczeniach. W projekcie przyjęto płytki ścienne i podłogowe TUBĄDZIN, układane do wysokości 2,2m - Kolorystyka sufitu podwieszanego oraz ścian powyżej 2,2m jak w projekcie, kolor wg wzornika RAL, 2 krotne malowanie farbami emulsyjnymi. Do malowania zastosować farby emulsyjne o podwyższonej odporności na ścieranie, farby powinny odpowiadać normie PN-C-89440 i posiadać ocenę higieniczną PZH: odcień biały RAL 9016. - Wymiana armatury łazienkowej (WC , umywalki itp.); Wymiana będzie obejmowała zarówno baterii umywalkowych jak również ceramiki sanitarnej. Przyjęto iż producentem ceramiki łazienkowej będzie firma ( KOŁO ), baterie umywalkowe przewidziano także od polskiego producenta, 2. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia zawarty jest w: - Dokumentacji projektowej: Projekt budowlano-wykonawczy (stanowiący załącznik nr 1a do niniejszej SIWZ), - Przedmiarach robót (stanowiących Załączniki Nr 1b do SIWZ), - Specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót (STWiOR) (stanowiących Załączniki Nr 1c do SIWZ). 3. Zamawiający informuje, że rozliczenie inwestycji nastąpi kosztorysami powykonawczymi - proszę wycenić ilości określone w przedmiarach robót. 4. Zaleca się aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej w celu zapoznania się z miejscem realizacji robót oraz ich zakresem, a także zdobył na własną odpowiedzialność i ryzyko, wszelkie dodatkowe informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonania zamówienia. 5. Materiały z rozbiórki wykonawca będzie musiał przekazać na wysypisko na własny koszt. 6. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. 7. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 8. Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji na przedmiot zamówienia zawarty w opisie przedmiotu zamówienia licząc od dnia podpisania Protokołu Odbioru na okres 2 lat, to jest 24 miesięcy. 9. Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających o wysokości do 20 % zamówienia podstawowego, jako uzupełnienie zakresu przedmiotu zamówienia podstawowego. 10. Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmian do warunków umowy polegających na wykonaniu robót zamiennych lub nie przewidzianych w dokumentacji projektowej łącznie ze zmianą wartości umowy. 11. Ostateczną wersję kolorów płytek jak również farb wykonawca będzie musiał uzgodnić z Zamawiającym na etapie realizacji umowy. 12. Użyte w dokumentacji i opisie przedmiotu zamówienia nazwy producentów i nazwy handlowe produktów wskazują jedynie wymagania jakościowe odnośnie zastosowanych materiałów, Wykonawca może zaproponować produkty równoważne lub o lepszych parametrach. 13. Zamawiający wymaga aby remont łazienek na parterze został wykonany do 06.09.2016 r.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451113001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: okres gwarancji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://zskobylinborzymy.biposwiata.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach