Przetargi.pl
Remont pomieszczeń w budynku Nr 42 na terenie JW. w Białymstoku

25 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Białymstoku ogłasza przetarg

  • Adres: 15-601 Białystok, ul. Kawaleryjska 70
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 261 398 839 , fax. 261 398 813
  • Data zamieszczenia: 2016-04-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: 25 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Białymstoku
    ul. Kawaleryjska 70 70
    15-601 Białystok, woj. podlaskie
    tel. 261 398 839, fax. 261 398 813
    REGON: 20068982800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: 25wog.wp.mil.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka Wojskowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont pomieszczeń w budynku Nr 42 na terenie JW. w Białymstoku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    I. Przedmiotem zamówienia jest Remont pomieszczeń w bud. Nr 42 na terenie JW. w Białymstoku.1.1. Roboty budowlane 1.1.1. Roboty rozbiórkowe CPV: 45111300-1 demontaż ścianek ażurowych z listew drewnianych, demontaż siedzisk (krzeseł) zabetonowanych w posadzce, demontaż krat stalowych, wykucie elementów stalowych (kotew) pozostałych po demontażu, rozebranie ścianek drewnianych szkieletowych oraz obudów ścian i rur, rozebranie obicia ścian z boazerii PVC, zerwanie okładzin tekstylnych ze ścian, wykucie ościeżnic drzwiowych stalowych i drewnianych, częściowe rozebranie ścianek murowanych oraz poszerzenie otworów, zerwanie wykładziny PVC na posadzce, rozebrania stopnia z lastryko przy drzwiach wejściowych, zerwanie posadzki z płytek ceramicznych, demontaż blatów, wykucie stalowych kratek wentylacyjnych, rozebranie glazury na ścianach, zeskrobanie powłok malarskich olejnych i emulsyjnych ze ścian, odbicie tynków na sufitach,wywiezienie gruzu z terenu budowy oraz jego zagospodarowanie. 1.1.2. Roboty remontowe CPV: 45453000-7, Wymiana okien drewnianych na okna z PVC, okna dwudzielne ze skrzydłem rozwieranym oraz uchylno-rozwieranym, kolor biały, wymagana wartość wsp. U nie większa niż 1,3 W/m2K, zamówienia stolarki dokonać po uprzednim obmiarze otworów. Wymiana drzwi zewnętrznych drewnianych na aluminiowe pełne dwuskrzydłowe (wymagane jedno skrzydło o wym. 100 cm w świetle), kolor ciemny brąz (do uzgodnienia z Zamawiającym), ocieplane o wsp. U nie większym niż 1,7 W/m2K, zamówienia stolarki dokonać po uprzednim obmiarze otworu. Uzupełnienie ubytków oraz tynku mozaikowego w ościeżach zewnętrznych po wymianie stolarki, kolor tynku mozaikowego dopasować do kolorystyki tynku istniejącego. Wykonanie ścianek działowych z bloczków z betonu komórkowego gr. 11,5 lub 12 cm. Ułożenie nadproży prefabrykowanych systemowych nad otworami w ściankach działowych, alternatywnie nadproża wylewane żelbetowe.Wylewka betonowa przed drzwiami wejściowymi od wewnątrz z wyprofilowaniem spadku (pochylni) o nachyleniu ok 5% (10 cm na odcinku 2,0 m) w głąb korytarza. Wyrównanie istniejącego podkładu betonowego posadzek przy pomocy wylewki samopoziomującej gr. 10 mm pod płytki z kamieni sztucznych. Montaż ościeżnic drzwiowych drewnianych lub MDF oraz skrzydeł drzwiowych drewnianych płytowych, fabrycznie wykończonych okleiną drewnopodobną (kolorystyka do uzgodnienia z Zamawiającym), drzwi łazienkowe oszklone z tulejami wentylacyjnymi i zamkiem łazienkowym - 2 szt., drzwi pełne z wkładką na klucz - 2 szt., kierunek otwierania drzwi zgodnie z częścią graficzną. Montaż drzwi stalowych antywłamaniowych o szerokości 90 cm w świetle ościeżnic, wymagana klasa C wg PN-B-92270, kolor antracyt (do uzgodnienia z Zamawiającym), szt. 2. Montaż nakładek z tworzywa sztucznego (parapety PVC) na istniejące parapety wewnętrzne z lastryko. Wykonanie okładzin ścian i ościeży z płyt gipsowo-kartonowych wodoodpornych gr. 12,5 mm mocowanych na klej na paskach (po ułożeniu instalacji elektrycznej). Osadzenie kratek wentylacyjnych z PVC w istniejących otworach wentylacyjnych oraz w otworach w ściankach działowych (4 kratki wywiewne górą, 2 kratki nawiewne dołem). Wykonanie posadzek z płytek GRES 30x30 cm wraz z cokolikami wys. 15 cm w kolorze szarym (kolor do uzgodnienia z Zamawiającym). Izolacja posadzki szlamem uszczelniającym lub płynną folią w pomieszczeniach mokrych. Wykonanie posadzki z terakoty 30x30 cm w pomieszczeniach mokrych (kolor płytek do uzgodnienia z Zamawiającym). Licowanie ścian do sufitu glazurą 20x25 cm w pomieszczeniach mokrych. Wykonanie tynku gipsowego gr. 10 mm zatartego na gładko na sufitach (po ułożeniu instalacji elektrycznej). Wklejenie profili narożnikowych aluminiowych (ochrona narożników wypukłych) na powierzchniach poziomych oraz pionowych. Wykonanie gładzi gipsowych na ścianach i ościeżach gr. 3 mm od poziomu 1,5 m ponad posadzką do sufitu. Wykonanie tynków mozaikowych na ścianach i ościeżach do poziomu 1,5 m ponad posadzką, kolor - odcienie brązu z pasami w innych barwach (do uzgodnienia z Zamawiającym). Malowanie min. dwukrotne ścian i sufitów farbą emulsyjną, kolor biały. Wykonanie obudowy rur CO i wod.-kan. z płyt gipsowo-kartonowych 12,5 mm na konstrukcji z kształtowników z montażem drzwiczek rewizyjnych - szt. 3 oraz kratek wentylacyjnych PVC fi 5 cm co 50 cm celem umożliwienia wymiany powietrza w przestrzeni wewnątrz zabudowy. 1.2.Roboty sanitarne. 1.2.1. Roboty demontażowe CPV: 45111300-1. Demontaż baterii umywalkowych, umywalki, ustępu. Demontaż wodomierzy zimnej i ciepłej wody,Demontaż przewodów wodociągowych stalowych. Demontaż przewodów centralnego ogrzewania z rur stalowych spawanych wraz z płaszczami ochronnymi cementowymi. Demontaż grzejników żeliwnych członowych, 1.2.2. Roboty montażowe sanitarne CPV: 45330000-9. Wykonanie instalacji wodociągowej z rur polipropylenowych łączonych na zgrzewanie. Wykonanie instalacji centralnego ogrzewania z rur polipropylenowych łącznych na zgrzewanie. Montaż grzejników płytowych wraz z zaworami i głowicami termostatycznymi stalowych (zgodnie z przedmiarem robót), Montaż baterii umywalkowej, Montaż ustępu typu kompakt, umywalki wraz z półpostumentem, Montaż zaworów odcinających, Wykonanie bruzd i przebić pod rurociągi wraz z ich zaprawieniem. 1.3. Roboty elektryczne 1.3.1. Roboty demontażowe CPV: 45111300-1 Demontaż opraw żarowych i świetlówkowych. Demontaż gniazd wtyczkowych oraz łączników. Demontaż przewodów wtynkowych na ścianach i sufitach. Demontaż licznika. Demontaż tablic bezpiecznikowych i drzwiczek wnękowych. 1.3.2. Roboty montażowe elektryczne CPV: 45311200-2. Wytrasowanie oraz montaż przewodów w uchwytach na ścianach oraz sufitach. Montaż puszek do mocowania gniazd wtyczkowych oraz łączników instalacyjnych. Montaż opraw oświetleniowych z tworzywa sztucznego żarowych hermetycznych IP44 w sanitariatach oraz opraw świetlówkowych z rastrem 4x18W o wym. ok. 60x60 cm .Montaż gniazd wtyczkowych bryzgoszczelnych. Montaż łączników instalacyjnych bryzgoszczelnych w pomieszczeniach sanitarnych oraz zwykłych pojedynczych i podwójnych w pozostałych pomieszczeniach Dokładne usytuowanie włączników, gniazd oraz opraw oświetleniowych do uzgodnienia z Zamawiającym w trakcie wykonywania robót. Montaż tablicy rozdzielczej z obudową i osprzętem oraz podłączeniem. Wykonanie niezbędnych pomiarów elektrycznych po zakończeniu robót instalacyjnych oraz przekazanie Zamawiającemu wyników w formie protokołów. UWAGA: Szczegółowy zakres robót do realizacji określa niniejszy opis przedmiotu zamówienia, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót oraz przedmiar robót branży budowlanej, sanitarnej i elektrycznej. Przyjęte w opisach technologie i materiały podające producentów określają wymagania techniczne i dopuszcza się stosowanie zamienników materiałowych, które nie obniżą wartości użytkowej i jakościowej wykonanych elementów zamówienia. Warunki realizacji robót: 1. Roboty będą wykonywane w czynnym zakładzie w dni powszednie od poniedziałku do czwartku w godzinach 7:00 do 15:00, w piątki w godzinach 7:00 do 13:00 praca w innych godzinach oraz w dni wolne od pracy tylko po pisemnym zaakceptowaniu przez Komendanta 25 WOG w Białymstoku. 2. Obowiązkiem wykonawcy przed rozpoczęciem robót jest dostarczenie wykazu sprzętu i listy pracowników uczestniczących w zadaniu celem wykonania przepustek przez służby ochrony zgodnie z załączonymi wzorami. Listy pracowników i wykaz sprzętu należy dostarczyć w formie papierowej do Kancelarii 25 WOG w Białymstoku i elektronicznej na adres 25wog.kancelaria@wp.mil.pl. 3. Wykonawca/Podwykonawca zatrudniający obcokrajowców, przed rozpoczęciem przez nich prac, ma obowiązek zgłoszenia ich do Służby Kontrwywiadu Wojskowego zgodnie Decyzją Nr 21 Ministra Obrony Narodowej z dnia 10.02.2012 roku w sprawie planowania i realizowania przedsięwzięć współpracy międzynarodowej w resorcie obrony narodowej (Dz. Urz. MON poz. 33). Po uzyskaniu stosownego zezwolenia wydanego przez Służbę Kontrwywiadu Wojskowego, Wykonawca/Podwykonawca ma obowiązek przedstawić niezwłocznie dokument Zamawiającemu. 4. Wykonawca robót (kierownik budowy) w pełni odpowiada za bezpieczeństwo i higienę pracy w miejscu realizacji robót oraz za zachowanie bezpieczeństwa pożarowego. 5. Kierownik (budowy) robót powinien posiadać uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno - budowlanej oraz aktualną przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego. 6. Roboty należy prowadzić zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 06.02.2003 r. (Dz. U. 2003 Nr 47 poz. 401) w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas wykonywania robót budowlanych. 7. Wykonawca zobowiązany jest pokryć koszty zużycia energii elektrycznej, wody oraz odprowadzania ścieków związane z potrzebami wynikającymi w trakcie realizacji zadania. 8. Wykonawca jest zobowiązany wykonywać roboty budowlane zgodnie z przepisami prawa budowlanego, zgłaszać do odbioru roboty zanikające i ulegające zakryciu. 9. Wykonawca powinien przygotować zadanie do przekazania, wykonać do dnia odbioru i przedstawić Zamawiającemu komplet dokumentów budowy wymagany przepisami prawa budowlanego. 10. Materiały pochodzące z rozbiórki posegregować wg. rodzaju i grupy. Materiały zaklasyfikowane jako odpady - surowce wtórne (żeliwo, stal, miedź, mosiądz, itp.) należy przekazać do magazynu 25 WOG w Białymstoku za odpowiednim dokumentem przekazania wg. wzoru Zamawiającego. Pozostałe odpady Wykonawca, który w świetle ustawy o odpadach jest wytwórcą odpadu, zagospodaruje we własnym zakresie. Koszty zagospodarowania odpadów ponosi Wykonawca. W przypadku wytworzenia przez Wykonawcę w czasie prac odpadów niebezpiecznych należy dostarczyć Zamawiającemu Kartę Przekazania Odpadu (KPO) w celu poinformowania o sposobie zagospodarowania tych odpadów. Powstałe w wyniku prac budowlanych nieczystości płynne (zlewki, popłuczyny, itp.) Wykonawca gromadzi w szczelnych pojemnikach i wywozi na własny koszt poza teren Jednostki. 11. Wykonawca zabezpieczy teren prowadzenia robót na czas trwania realizacji zadania aż do zakończenia i odbioru ostatecznego robót na własny koszt. 12. Zamawiający dopuszcza powierzenie części zamówienia podwykonawcom i jednocześnie żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie, którą część zamówienia zamierza powierzyć podwykonawcom zgodnie z art. 36b ustawy Pzp. W Załączniku do SIWZ (Projekt umowy) w § 9 Zamawiający określa zasady powierzenia części zamówienia podwykonawcom.WIZJA LOKALNA .Termin wizji lokalnej ustala się na dzień: 14.04.2016r. o godz. 10:00. Osobą odpowiedzialną za przeprowadzenie wizji i kontakt z Wykonawcami jest p. Józef ŻYWALEWSKI- Sekcja Obsługi Infrastruktury tel. 261- 398-112. Jednocześnie Zamawiający informuje, że udział w wizji lokalnej w/w obiektu nie jest obowiązkowy. Koszt wizyty ponosi wykonawca.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451113001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 90 dni

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: termin gwarancji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.25wog.wp.mil.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach