Przetargi.pl
Dostawa koparko - ładowarki

Zarząd Dróg i Zieleni w Suwałkach ogłasza przetarg

  • Adres: 16-400 Suwałki, ul. Sejneńska 84
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 87 566 78 55 , fax. 87 565 99 26
  • Data zamieszczenia: 2016-04-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg i Zieleni w Suwałkach
    ul. Sejneńska 84 84
    16-400 Suwałki, woj. podlaskie
    tel. 87 566 78 55, fax. 87 565 99 26
    REGON: 20066207700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdiz.suwalki.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa koparko - ładowarki
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa koparko - ładowarki do siedziby Zarządu Dróg i Zielni w Suwałkach. 2. Pojazd musi spełniać poniższe wymagania, przy czym Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia oferty z wyposażeniem wyższym niż wymagane: - rok produkcji nie straszy niż w 2011 r., - silnik wysokoprężny czterocylindrowy o pojemności 4 - 4,5 l z turbodoładowaniem o mocy min 95 KM, - moc nie mniej niż: 95 KM, - liczba przepracowanych mtg - nie więcej niż 1 600 mtg, - napęd na obie osie 4 x 4, - skrzynia biegów Power Shuttle zmiana kierunku jazdy elektrohydrauliczna 4 biegi do przodu i 4 biegi do tyłu pozwalająca na płynną zmianę biegów pod obciążeniem oraz uzyskanie szybkich cykli pracy maszyny, - przednia oś skrętna, - ogumienie przód 12,50 x 18, zużycie nie większe niż 30%, ogumienie tył 16,9 x 26 lub 16,9 x 28 zużycie nie większe niż 30%, - układ hamulcowy wyposażony we wspomaganie na tylne i przednie koła, załączany hydraulicznie, jednotarczowy szczękowy na wyjściowym wale napędowym, hamulec postojowy załączany ręcznie, - układ kierowniczy wspomagany hydraulicznie, - tylne ramię teleskopowe, - kabina wyposażona w ogrzewanie, regulowany fotel operatora, otwieraną tylną szybę z wycieraczką, 2 lusterka wsteczne, lusterko tylne, światła robocze - maksymalna głębokość kopania wg normy SAE - minimum 5,27 m, - maksymalna wysokość załadunku - minimum 4,72 m, - kąt obrotu łyżki 205°, - blokada obrotu, - układ stabilizacji łyżki ładowarkowej, - system z równoległymi siłownikami przechylania łyżki, zapewniający samopoziomowanie łyżki ładowarkowej, - widły do palet w wyposażeniu + łyżka przednia 4w1, pojemność nominalna wg SAE 1,03 m3, - łyżka koparkowa 60 cm, - lampa migowa, - radio, - immobiliser, 3. Za dostarczoną koparko - ładowarkę Wykonawca wystawi fakturę VAT. 4. Wykonawca pokryje koszt związany z dostawą przedmiotu zamówienia do siedziby Zamawiającego położonej przy ul. Sejneńskiej 84, 16-400 Suwałki. 5. Dostawa koparko-ładowarki odbędzie się w godzinach pracy Zamawiającego tj. w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:00 do 15:00, po uprzednim ustaleniu terminu dostawy z Zamawiającym. 6. Wykonawca będzie zobowiązany do udzielenia Zamawiającemu min. 6 miesięcznego okresu gwarancji. 7. Wykonawca będzie zobowiązany do dostarczenia wraz z koparko-ładowarką: - kompletu kluczy w liczbie dostarczonej przez producenta, - wszelkich przedmiotów dostarczonych przez producenta a niezbędnych do prawidłowego użytkowania koparko-ładowarki oraz dokumentację w języku polskim obejmującą: - książkę serwisową koparko-ładowarki, - fabryczną instrukcję obsługi koparko-ładowarki, wraz ze wszystkimi dokumentami niezbędnymi do prawidłowej eksploatacji koparko-ładowarki przez Zamawiającego, - potwierdzenie ubezpieczenia ważnego przez okres min 3 miesięcy od dnia upływu terminu składania ofert, - świadectwo homologacji na terenie RP, 8. Szczegółowy zakres obowiązków Wykonawcy określa projekt umowy - załącznik nr 5 do SIWZ. 9. Wykonawca jest zobowiązany do dostarczenia przedmiotu zamówienia do siedziby Zamawiającego na własny koszt w celu przeprowadzenia oględzin i weryfikacji czy stan techniczny, prawny i wizualny pojazdu jest zgodny ze złożoną ofertą. O terminie oględzin Zamawiający poinformuje Wykonawcę z minimum dwudniowym wyprzedzeniem. UWAGA Po dokonaniu oględzin: - jeśli pojazd spełnia wymogi Zamawiającego, może pozostać w siedzibie Zamawiającego do czasu rozstrzygnięcia postępowania i podpisania umowy; - jeśli nie spełnia wymogów Zamawiającego, Wykonawca zobowiązuje się do zabrania pojazdu z placu Zamawiającego w tym samym dniu. Wszelkie koszty związane z oględzinami pojazdu ponosi Wykonawca. Niedostarczenie na oględziny oferowanej koparko-ładowarki w wyznaczonym terminie będzie oznaczało, że stan techniczny pojazdu jest niezgodny z wymogami określonymi w SIWZ. W takim przypadku oferta zostanie odrzucona. Koszt dostarczenia koparko-ładowarki ponosi Wykonawca.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 432610000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zapewni jako część swojej oferty wadium w wysokości: 3 000,00 zł (słownie złotych: trzy tysiące) na całość zamówienia. 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1. pieniądzu; 2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3. gwarancjach bankowych; 4. gwarancjach ubezpieczeniowych; 5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2014 r., poz. 1804 ze zm.). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zarządu Dróg i Zieleni w Suwałkach w Banku PKO SA O/Suwałki nr 08 1240 3363 1111 0010 4425 3775 w terminie do dnia 20.04.2016 r. do godz. 10:00. 4. Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania na rachunku bankowym Zamawiającego. Kserokopię dowodu wniesienia wadium należy dołączyć do oferty. 5. Wadium wniesione w formie innej niż pieniądz należy złożyć w oryginale w sekretariacie Zarządu Dróg i Zieleni w Suwałkach, ul. Sejneńskiej 82, (pokój nr 115) przed upływem terminu składania ofert. (Wykonawca dla celów dowodowych powinien uzyskać dla siebie potwierdzenie złożenia wadium w sekretariacie ZDiZ). 6. Zamawiający zwróci wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. 7. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 8. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 9. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium po wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 10. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a. odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b. zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 11. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 ustawy, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Rok produkcji koparko-ładowarki
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdiz.suwalki.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach