Przetargi.pl
Dostawa w formie leasingu operacyjnego minikoparki wraz z przyczepą na potrzeby Zakładu Gospodarki Komunalnej w Juchnowcu Kościelnym

Wójt Gminy Juchnowiec Kościelny ogłasza przetarg

  • Adres: 16-061 Juchnowiec Kościelny, ul. Lipowa 10
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 085 7132880 , fax. 085 7132881
  • Data zamieszczenia: 2016-03-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wójt Gminy Juchnowiec Kościelny
    ul. Lipowa 10 10
    16-061 Juchnowiec Kościelny, woj. podlaskie
    tel. 085 7132880, fax. 085 7132881
    REGON: 00054221500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.juchnowiec.gmina.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa w formie leasingu operacyjnego minikoparki wraz z przyczepą na potrzeby Zakładu Gospodarki Komunalnej w Juchnowcu Kościelnym
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa w formie leasingu operacyjnego kompletnej, fabrycznie nowej minikoparki gąsienicowej z przyczepą - rok produkcji 2016 lub 2015. Specyfikacja techniczna minikoparki: Dane dotyczące minikoparki: - Moc silnika chłodzonego cieczą - min. 16 KM, - Masa robocza - max. 1900 kg, - Maksymalna głębokość kopania - min. 2,4 m, potwierdzona oryginalnymi dokumentami producenta sprzętu, - Możliwość obrotu nadwozia o 360 o, - Możliwość rozszerzania gąsienic, szerokość z gąsienicami zsuniętymi - max. 1 m, - Światło robocze montowane na wysięgniku, - Układ elektryczny - 12 V, - Alternator i akumulator o pojemności: od 40 do 70 Ah. Wymagania dotyczące wyposażenia: - Kabina posiadająca certyfikat ROPS i TOPS, - Instalacja hydrauliczna do młota wyburzeniowego, - Pełen system kontrolek świetlnych oraz ostrzegania dźwiękowego, - Blokada układu sterowania i obrotu, - Zamykana zewnętrzna skrzynka narzędziowa, - Mocowanie umożliwiające podnoszenie maszyny, - Gąsienice gumowe, - 3 łyżki koparkowe: 300 mm, min. 500 mm oraz skarpowa min. 900 mm, - Szybkozłącze mechaniczne, - Układ sterowania maszyny ISO, - Lemiesz spycharkowy. Specyfikacja techniczna przyczepy do przewozu minikoparki: - Minimalne wymiary przestrzeni ładunkowej: 300 cm x 150 cm x 15 cm (długość x szerokość x wysokość burty), - DMC przyczepy - min. 2 500 kg, - Układ jezdny na standardowym podwoziu o osiach np. typu tandem firmy AL-KO KOBER lub KNOTT lub równoważne, o nośności osi minimum 1350 kg każda, - Dyszel prosty, - Zaczep kulowy kompletny atestowany ze sterownikiem hamulca o dopuszczalnym obciążeniu min. 2700 kg np. firmy AL-KO KOBER lub KNOTT lub równoważne, - Podłoga wykonana ze sklejki wodoodpornej, antypoślizgowej, - Podjazdy o długości min. 1700 mm wykonane z DURALUMINIUM o twardości min. PA 21 antypoślizgowych z otworami owalnymi typu LOHR do transportu mocowane na stojąco, regulowane na szerokości, - Uchwyty do spinania sprzętu - min. 4 szt., - Podpora pod łyżkę wykonana z blachy ocynkowanej ogniowo, - Koło zapasowe, - Kliny pod koła, - Błotniki z chlapaczami, - Konstrukcja stalowa gięta z blachy zabezpieczona przed korozją przez ocynkowanie, - Podpory boczne stabilizujące - min. 2 szt., - Koło podporowe, - Trójkąt ostrzegawczy, - Przyczepa przeznaczona do holowania po drogach publicznych, wymiary jej powinny być zgodne z obowiązującymi przepisami oraz wymaganiami Wspólnoty Europejskiej, - Przyczepa powinna posiadać instalację elektryczną 12 VDC, musi współpracować z układami elektronicznymi ciągnącego pojazdu. Wtyczka standardowa 7-bolcowa (lub zastosowanie przejściówki na standardową wtyczkę 7-bolcową). Inne wymagania: - Autoryzowany serwis w odległości nie większej niż 50 km od siedziby Zamawiającego, - Gwarancja: bez limitu motogodzin, - Szkolenie w zakresie pracy, obsługi i konserwacji. Niezbędne dokumenty: - Polisa potwierdzająca zawarcie umowy ubezpieczenia i opłacenie ewentualnych składek przyczepy i minikoparki, - Instrukcje obsługi minikoparki i przyczepy w języku polskim, - Katalog części zamiennych, - Pisemna gwarancja na minikoparkę i przyczepę - na okres nie krótszy niż 36 miesięcy, Dostawa oraz odbiór minikoparki wraz z przyczepą nastąpi w siedzibie Zakładu Gospodarki Komunalnej w Juchnowcu Kościelnym z siedziba w Księżynie ul. Alberta 2, 16-001 Kleosin w godz. 7.30 - 15.30. Warunki leasingu: 1. Wybrany w postępowaniu Wykonawca, zobowiązany będzie zawrzeć z Zakładem Gospodarki Komunalnej w Juchnowcu Kościelnym z siedzibą w Księżynie ul. Alberta 2, 16-001 Kleosin umowę leasingu na usługę leasingu operacyjnego kompletnej, fabrycznie nowej minikoparki gąsiennicowej z przyczepą, będących przedmiotem postępowania. 2. Umowa leasingu zawarta zostanie na czas oznaczony. 3. Zabezpieczeniem umowy leasingu wnoszonym przez Zamawiającego będzie weksel in blanco nie na zlecenie, płatny zgodnie z deklaracją wekslową. 4. Warunki leasingu - stałe, niezmienne w czasie trwania umów leasingu. 5. Warunki umów leasingu - PLN. 6. Po upływie okresu leasingu przedmiot leasingu podlega wykupieniu i staje się własnością Zakładu Gospodarki komunalnej w Juchnowcu Kościelnym z siedzibą w Księżynie. 7. Okres leasingu: 55 miesięcy. 8. Ilość i rodzaj opłat leasingowych: a) opłaty wstępne (początkowe) w wysokości 0% wartości netto przedmiotu leasingu, b) 54 miesięczne, równe raty leasingowe (czynsz leasingowy), c) wartość końcowa - 1% wartości netto przedmiotu leasingu, d) wykupienie pojazdu - 30 dni od ostatniej raty leasingowej, e) opłaty administracyjne - 0,00 PLN. Wszystkie materiały, urządzenia i podzespoły składające się na przedmiot zamówienia muszą posiadać atesty, aprobaty techniczne, certyfikaty zezwalające na ich eksploatację i użytkowanie na drogach publicznych. Zakupiona minikoparka wraz z przyczepą będzie przeznaczona na cele związane z realizacją zadań, związanych z działalnością Zakładu Gospodarki Komunalnej. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia wskazano jakikolwiek znak towarowy, patent czy pochodzenie - należy przyjąć, że wskazane patenty, znaki towarowe, pochodzenie określają parametry techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, co oznacza, że zamawiający dopuszcza złożenie oferty w tej części przedmiotu zamówienia o równoważnych parametrach technicznych i użytkowych. Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. (Dz. U. z 2015 r. poz. 2164) Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez zamawiającego (np. przedstawić porównanie parametrów technicznych sprzętu wymaganego przez zamawiającego z parametrami oferowanego sprzętu itp.). Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji na przedmiot zamówienia na okres nie krótszy niż 36 miesięcy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 432610000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Gwarancja
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.juchnowiec.gmina.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach