Przetargi.pl
„Przebudowa, remonty dróg i budowa progów zwalniających na terenie Gminy Baranów.”

Gmina Baranów ogłasza przetarg

  • Adres: 63-604 Baranów, Rynek
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 627 810 400, , fax. 627 810 405
  • Data zamieszczenia: 2020-03-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Baranów
    Rynek 21
    63-604 Baranów, woj. wielkopolskie
    tel. 627 810 400, , fax. 627 810 405
    REGON: 25085552900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.baranow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Przebudowa, remonty dróg i budowa progów zwalniających na terenie Gminy Baranów.”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest przebudowa, remonty dróg i budowa progów zwalniających na terenie Gminy Baranów. 1.Przebudowa drogi gminnej w m. Mroczeń łączącej drogę gminną Kępno– Grębanin z drogą krajową nr 39. Przebudowywany odcinek jest kontynuacją drogi gminnej nr 852583P Droga gminna stanowi ciąg komunikacyjny dróg gminnych w miejscowości Mroczeń. Droga objęta przebudową ma charakter drogi klasy D i służy obsłudze komunikacyjnej zabudowy typu osiedlowego. Jednocześnie pełni funkcję drogi dojazdowej do terenów użytkowanych rolniczo. Łączna długość przebudowywanego odcinka drogi wynosi 52,0 m. Podstawowy zakres robót obejmuje m. in.: a) mechaniczne profilowanie istniejącej podbudowy tłuczniowej, b) wyrównanie, wzmocnienie istniejącej podbudowy tłuczniowej przez ułożenie warstwy z mieszanki kamiennej o uziarnieniu 0/31,5 mm grubości 10 cm, c) ułożenie warstwy ścieralnej z mieszanki mineralno asfaltowej AC11S 50/70 grubości 5 cm. 2. Przebudowa drogi gminnej w m. Donaborów która jest łącznikiem pomiędzy drogą gminną nr 852530P i drogą powiatową nr 5701P przebudowywany odcinek jest kontynuacją drogi gminnej nr 24P. Inwestycja realizowana będzie w terenie niezabudowanym. Droga objęta przebudową ma charakter drogi klasy D i służy obsłudze komunikacyjnej zabudowy typu osiedlowego. Jednocześnie pełni funkcję drogi dojazdowej do terenów użytkowanych rolniczo. Łączna długość przebudowywanego odcinka drogi wynosi 312,0 m. Podstawowy zakres robót obejmuje m.in.: a) mechaniczne profilowanie istniejącej podbudowy tłuczniowej, b) wyrównanie, wzmocnienie istniejącej podbudowy tłuczniowej przez ułożenie warstwy z mieszanki kamiennej o uziarnieniu 0/31,5 mm grubości 10 cm c) ułożenie warstwy ścieralnej z mieszanki mineralno asfaltowej AC11S 50/70 grubości 5 cm, d) utwardzenie poboczy i zjazdów mieszanką kamienną. 3. Przebudowa ulicy Wyszyńskiego wraz z oświetleniem w miejscowości Baranów na osiedlu Murator na odcinku o długości 197,25 m, na działkach nr ewid. 1510/8,1505. Teren opracowania położony jest w miejscowości Baranów – ul. kard. St. Wyszyńskiego w terenie zabudowanym. Istniejąca droga posiada nawierzchnię gruntową o zmiennej szerokości. Na odcinku od skrzyżowania z ul. ks. A. Świadka do końca obszaru opracowania w kierunku ul. Jana Pawła II, ul. kard. St. Wyszyńskiego posiadana nawierzchnię z betonowej kostki brukowej, szerokości 4,4m z obustronnym krawężnikiem betonowym. Podstawowy zakres inwestycji obejmuje m.in.: a) przebudowę drogi o nawierzchni gruntowej na nawierzchnię bitumiczną o szerokości 5,00m, b) przebudowę istniejącego skrzyżowania ul. kard. St. Wyszyńskiego z ul. ks. A. Świadka o nawierzchni z betonowej kostki brukowej na nawierzchnię bitumiczną o pow. 412,50m², c) budowę parkingu dla 14 samochodów osobowych i jednego miejsce dla osób niepełnosprawnych wzdłuż ul. kard. St. Wyszyńskiego o pow. 193,50m², d) bdowa linii kablowej oświetleniowej 0,4 kV wraz z latarniami oświetleniowymi ( 2 szt.) o wysokości powyżej 5,0 m, e) budowę zjazdu indywidualnego, z betonowej kostki brukowej o pow. 10,00 m² f) budowę wpustu deszczowego, g) budowa przykanalika kanalizacji sanitarnej do granicy pasa drogowego, h) wycinkę i usuniecie istniejących drzew, krzewów i pni. Uwaga! Drewno pochodzące z wycinki – kłody Wykonawca przygotuje do odbioru przez Zamawiającego w kawałkach o długości do 1,0 m a pozostałe gałęzie i pnie Wykonawca uprzątnie we własnym zakresie. 4. Budowa progu zwalniającego na ulicy Jasnej na osiedlu Murator w Baranowie. Wykonanie progu zwalniającego listwowego U-16c wykonanego w technologii wylewanej. 5. Budowa progu zwalniającego na drodze gminnej nr G852544P w miejscowości Jankowy w Gminie Baranów. Wykonanie progu zwalniającego listwowego U-16c wykonanego w technologii wylewanej. 6. Przebudowa progu zwalniającego na drodze gminnej nr G852540P na ulicy Trakt Napoleoński w Baranowie w rejonie skrzyżowania z ul. Lisiny. Na ul. Trakt Napoleoński przy skrzyżowaniu z ul. Lisiny znajduje się próg zwalniający listwowy z przejściem dla pieszych wykonany w technologii gotowych elementów z tworzywa sztucznego, Który ze względu na zły stan techniczny wymaga przebudowy. Należy wykonać próg zwalniający listwowy U-16c wraz z przejściem dla pieszych wykonany w technologii wylewanej z masy mineralno-asfaltowej - betonu asfaltowego, wcześniej demontując istniejący próg. Uwaga! Bardzo ważnym aspektem, o który należ zadbać przy wykonywaniu progów to, konieczność stosowania progów skróconych tak aby zapewnić prawidłowe odwodnienie nawierzchni drogi. W/w przebudowy dróg oraz budowy i przebudowy progów zwalniających zostaną rozliczone w formie ryczałtowej. 7. Remont nawierzchni bitumicznych mieszankami mineralno-asfaltowymi na gorąco na drogach gminnych Gminy Baranów. 1) Zakres robót remontu cząstkowego z frezowaniem ok. 400 m² dróg gminnych uszkodzonego miejsca nawierzchni obejmuje m.in.: a) wycięcie uszkodzonych miejsc nawierzchni z nadaniem regularnych kształtów lub frezowanie; b) oczyszczenie uszkodzonych miejsc z usunięciem rumoszu na pryzmę oraz wywiezienie gruzu z terenu rozbiórki przy mechanicznym załadowaniu i wyładowaniu samochodem samowyładowczym na odległość średnio 5 km; c) ogrzanie bitumu i skropienie naprawionego miejsca; d) rozścielenie mieszanki mineralno-bitumicznej w jednej lub w dwóch warstwach w zależności głębokości uszkodzenia; e) zagęszczenie poszczególnych warstw ułożonej mieszanki; f) skropienie bitumem powierzchni górnej warstwy i zasypanie kruszywem. 2) Zakres robót dotyczących remontu cząstkowego bez frezowania ok. 180 m² dróg gminnych (na nakładkę) obejmuje m.in.: a. oczyszczenie uszkodzonych miejsc; b. ogrzanie bitumu i skropienie naprawionego miejsca; c. rozścielenie mieszanki mineralno-bitumicznej w jednej lub w dwóch warstwach w zależności głębokości uszkodzenia. Szacunkowy zakres robót Remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych mieszankami mineralno-asfaltowymi z obcinaniem krawędzi mechanicznie lub frezowanie - do 100 m2 w jednym miejscu. Grubości po zagęszczeniu średnio 5 cm - 400,00m 2 Remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych mieszankami mineralno-asfaltowymi bez frezowania (na nakładkę) do 100 m2 w jednym miejscu. Grubości po zagęszczeniu średnio 5 cm -180,00 m2 Remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych z frezowaniem i bez frezowania zostaną rozliczone w formie kosztorysowej. 8. Ponadto zakres zamówienia obejmuje: • wykonanie projektu tymczasowej organizacji ruchu na czas realizacji robót, •obsługę geodezyjną: wytyczenie, ewentualne wskazanie granic, inwentaryzacja powykonawcza (2 egzemplarze), • dokonywanie wszelkich napraw uszkodzonych podczas wykonywania robót urządzeń nadziemnych i/lub podziemnych, • usuwanie wad i usterek w ramach udzielonej przez Wykonawcę gwarancji jakości i rękojmi. • zapewnienie mieszkańcom dojazdu do posesji podczas realizacji przedmiotu zamówienia. 9. Szczegółowy zakres robót oraz sposób ich wykonania określają: 1) SIWZ wraz z pytaniami i odpowiedziami udzielonymi na etapie postępowania przetargowego (o ile występują), 2) Projekt budowlano – wykonawczy, 3) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (STWIORB), 4) Przedmiary robót.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233140-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający określa kwotę wadium w kwocie 10 000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100). 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9.11.2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego: 09 8413 0000 0406 1311 2000 0004 z dopiskiem – wadium dotyczące postępowania nr GP.ZP.271.4.2020 4. Zamawiający nie dopuszcza złożenia wadium w walucie innej niż złoty polski i dotyczy to wadium składanego w każdej z możliwych form. 5. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek potwierdzi, że otrzymał przelew przed upływem terminu składania ofert. 6. Dowód wniesienia wadium można dołączyć do oferty lub dołączyć np. w osobnej kopercie (z dopiskiem „wadium”) do wierzchniej strony koperty zawierającej ofertę. 7. W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji lub poręczeń, powinny być one bezwarunkowe, nieodwołalne i płatne w ciągu 14 dni na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, wykonalne na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, sporządzone zgodnie z obowiązującym prawem i winny zawierać następujące elementy: 1) Nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy a przypadku oferty wspólnej Wykonawcy w imieniu wszystkich wyszczególnionych Wykonawców), beneficjenta gwarancji/poręczenia (Zamawiającego), gwaranta/poręczyciela (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji /poręczenia) oraz wskazanie ich siedzib, 2) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją(poręczeniem), 3) kwotę gwarancji (poręczenia), 4) termin ważności gwarancji(poręczenia), 5) zobowiązanie gwaranta do: zapłacenia kwoty gwarancji(poręczenia) w ciągu 14 dni na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż: a) Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3 a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej, lub b) Wykonawca, którego ofertę wybrano:  odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie;  nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy;  zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. (Załącznik nr 5) Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach