Przetargi.pl
Przebudowa publicznej drogi gminnej - ul. Szkolnej z włączeniem do ul. Akacjowej w Wieńcu

Gmina Brześć Kujawski ogłasza przetarg

  • Adres: 87880 Brześć Kujawski, pl. Władysława Łokietka 1
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 54 231 63 10 , fax. 54 231 63 24
  • Data zamieszczenia: 2017-12-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Brześć Kujawski
    pl. Władysława Łokietka 1
    87880 Brześć Kujawski, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 54 231 63 10, fax. 54 231 63 24
    REGON: 91086681500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.brzesckujawski.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa publicznej drogi gminnej - ul. Szkolnej z włączeniem do ul. Akacjowej w Wieńcu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zadanie pn. "Przebudowa publicznej drogi gminnej - ul. Szkolnej z włączeniem do ul. Akacjowej w Wieńcu" obejmuje wykonanie jednostronnego chodnika dla pieszych, nawiązanie się istniejącej drogi do projektowanego mostu, remoncie nawierzchni jezdni oraz poprawę bezpieczeństwa pieszych. Założono, że szerokość istniejącej jezdni w miejscach gdzie jest chodnik oddzielony od jezdni pozostanie bez zmian, natomiast w strefach zamieszkania szerokość zostanie zwiększona poprzez ułożenie krawężnika betonowego na płask i wypełnienie powierzchni między nawierzchnia bitumiczną a krawężnikiem betonową kostką brukową. Przewidziano wykonanie rozbiórki istniejącej konstrukcji drogi w miejscach dużych kolein oraz frez powierzchniowy (szczepny) na pozostałym odcinku drogi. Na odcinku całkowitej wymiany przewidziano wykonanie warstwy ścieralnej gr. 4 cm z SMA, warstwy wiążącej z AC 16 W gr. 6 cm i podbudowy bitumicznej z AC 22P gr. 8 cm oraz podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0-31,5mm o gr. 20 cm. Na pozostałym odcinku jezdni należy wykonać dywanik bitumiczny gr. 3 cm z AC 8S. Przewidziano wykonanie jednostronnego chodnika dla pieszych o min. szerokości 150 cm. Chodnik oddzielony będzie od jezdni krawężnikiem betonowym i opaską o szerokości 50 cm lub samą opaską o szerokości 100 cm. Założono także wykonanie progów zwalniających na początku i końcu strefy zamieszkania oraz wykonanie parkingu przy szkole oraz miejsca utwardzonego przy krawędzi jezdni. Parking będzie prostopadły do jezdni i będzie przeznaczony na 10 miejsc postojowych w tym jedno dla osób niepełnosprawnych. Parametry techniczne projektowanej drogi przedstawiają się następująco: - klasa techniczna - L, - kategoria ruchu - KR1, - prędkość projektowa - 30 km/h - szerokość jezdni - istniejąca - szerokość opaski - 50 lub 100 cm - szerokość chodników - min 1,5 m - długość odcinka przebudowywanej drogi - 1,14 km Zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy PZP, Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wszystkich osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, obejmujące bezpośrednie, fizyczne wykonanie robót drogowych - asfaltowych i brukarskich. Termin realizacji: rozpoczęcie robót nie później niż 10 kwietnia 2018 r., realizacja maksymalnie 90 dni licząc od daty rozpoczęcia robót budowlanych. Okres gwarancji: minimum 36 miesięcy oraz okres rękojmi wydłużony o 1 miesiąc ponad okres gwarancji.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 12 000.00 zł
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów . Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Podmioty Zagraniczne: 1. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej składa informację z odpowiedniego rejestru albo, w przypadku braku takiego rejestru, inny równoważny dokument wydany przez właściwy organ sądowy lub administracyjny kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dotyczy informacja albo dokument, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy Pzp, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. 2. Wykonawca mający siedzibę na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, w odniesieniu do osoby mającej miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, której dotyczy dokument "Informacja z Krajowego Rejestru Karnego" składa dokument "Informacja z odpowiedniego rejestru lub inny równoważny dokument", w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 14 i 21 ustawy Pzp. Jeżeli w kraju, w którym miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument miał dotyczyć, nie wydaje się takich dokumentów, zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie tej osoby złożonym przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na miejsce zamieszkania tej osoby, wystawionym nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. 3. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. 4. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. Inne dokumenty: 1. Zobowiązanie podmiotów, na zdolnościach lub sytuacji których Wykonawca polega, do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 2. Oświadczenie o zatrudnianiu osób na podstawie umowy o pracę 3. Formularz oferty: Wykonawca jest zobowiązany złożyć formularz oferty zgodny z załączonym do SIWZ wzorem. 4. Kosztorys ofertowy: Wykonawca jest zobowiązany do sporządzenia kosztorysu ofertowego zawierającego wycenę wszystkich pozycji występujących w załączonym do SIWZ kosztorysie. Brak wypełnienia i określenia wartości w pozycji kosztorysu bądź samowolne wprowadzanie nowych pozycji do kosztorysu spowoduje odrzucenie oferty.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach