Przetargi.pl
Przebudowa pomieszczenia parteru z adaptacją na Biuro Obsługi Mieszkańców oraz prace wykończeniowe w pomieszczeniach biurowych na poddaszu w obiekcie Urzędu Miasta i Gminy w Nakle nad Notecią przy ul. Ks. P. Skargi 7.

Gmina Nakło nad Notecią ogłasza przetarg

  • Adres: 89-100 Nakło nad Notecią, ul. Ks. P. Skargi 7
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 52 386 79 01 , fax. 52 386 79 02
  • Data zamieszczenia: 2013-04-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Nakło nad Notecią
    ul. Ks. P. Skargi 7 7
    89-100 Nakło nad Notecią, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 52 386 79 01, fax. 52 386 79 02
    REGON: 00052622200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.naklo.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa pomieszczenia parteru z adaptacją na Biuro Obsługi Mieszkańców oraz prace wykończeniowe w pomieszczeniach biurowych na poddaszu w obiekcie Urzędu Miasta i Gminy w Nakle nad Notecią przy ul. Ks. P. Skargi 7.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje roboty budowlane, w których skład wchodzi przebudowa pomieszczenia parteru z adaptacją na Biuro Obsługi Mieszkańców oraz prace wykończeniowe w pomieszczeniach biurowych na poddaszu w obiekcie Urzędu Miasta i Gminy w Nakle nad Notecią. I.Zakres robót na parterze - Biuro Obsługi Mieszkańców: a)prace rozbiórkowe (rozbiórka ścianek działowych, zerwanie starych tapet, zerwanie posadzki z tworzyw sztucznych, rozebranie podkładów pod podłogi, rozebranie izolacji z papy i podsypki izolacyjnej, wykucie otworu w ścianie nośnej na witrynę- z montażem nadproża metodą remontową), b)prace tynkarskie i malarskie (skucie luźnych tynków, wykonanie nowych tynków na zamurowaniach, ościeżach, wykonanie gładzi gipsowych i malowanie emulsyjne ścian i sufitów x 2), c)prace posadzkarskie (wykonanie podkładów betonowych z izolacją, ułożenie nowej posadzki z płytek z kamieni sztucznych na zaprawie klejowej oraz montaż cokolików), d)przebudowę ściany wejściowej z przygotowaniem do montażu witryny szklanej (dostawa i montaż witryny poza przedmiotem zamówienia - dostawa inwestora), e)montaż sufitu podwieszonego w pomieszczeniu Biura Obsługi Mieszkańców, f)wykonanie instalacji elektrycznej (oświetleniowej i gniazd) tylko w pomieszczniu biura obsługi mieszkańców, g)wywózka gruzu. II.Zakres robót w pomieszczeniach biurowych na poddaszu: a)roboty związane z wymianą podłóg (zerwanie starej posadzki z tworzyw sztucznych oraz podkładów drewnianych, ułożenie izolacji, montaż podkładu z płyt OSB, montaż paneli podłogowych AC5, wywóz materiałów rozbiórkowych), b)roboty związane z wykończeniem schodów wewnętrznych na korytarzu (przygotowanie i wyrównanie podłoża, montaż płytek układanych na klej), c)roboty wykończeniowe w pomieszczeniu serwerowni(wykonanie suchych tynków z płyt gipsowo-kartonowych na rusztach metalowych, wewnętrzne gładzie gipsowe, gruntowanie podłoży, dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi powierzchni wewnętrznych), d)roboty wykończeniowe na korytarzu (przemurowanie ściany o grubości 24 cm z bloczków z betonu komórkowego o powierzchni 2,86 m2, roboty tynkarskie, zeskrobanie i zmycie starej farby, gruntowanie i przygotowanie podłoży pod gładzie gipsowe na starej ścianie, wewnętrzne gładzie gipsowe, dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi- ścian, dwukrotne malowanie farbą olejną- rury wodociągowe i gazowe, ułożenie na stropie izolacji paroszczelnej z folii, wykonanie izolacji cieplna z wełny mineralnej, montaż szafki hydrantowej wnękowej), e)czyszczenie i konserwacja elementów drewnianych. Powyższy zakres prac obejmuje: 1.Pomieszczenie poddasza o powierzchni 222,04 m2. 2.Pomieszczenie Biura Obsługi Mieszkańców o powierzchni 51,53 m2. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z projektem budowlanym (branża ogólnobudowlana i elektryczna) wykonanym przez firmę FILAR Studio Projektu Budowlanego z siedzibą w Pile oraz zgodnie z przedmiarem robót i STWiORB. Zamawiający informuje, iż użyte w dokumentacji projektowej nazwy materiałów i urządzeń nie są obowiązujące i należy je traktować, jako propozycje Projektanta. Wykonawca może zastosować materiały i urządzenia równoważne o parametrach techniczno-użytkowych odpowiadających, co najmniej parametrom materiałów i urządzeń zaproponowanych w dokumentacji w STWiORB. Zmiana materiałów w zakresie istotnych zmian musi być akceptowana przez Zamawiającego. Wykonawca ma obowiązek posiadać w stosunku do użytych materiałów i urządzeń dokumenty potwierdzające pozwolenie na zastosowanie/wbudowanie (atesty, certyfikaty, aprobaty techniczne, świadectwa jakości). Dokumenty stanowiące załączniki do przedmiotu zamówienia: a)STWiORB, b)Rysunki, c)Przedmiar robót.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.naklo.pl- zakładka bip. zamówienia publiczne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach