Przetargi.pl
Przebudowa pomieszczeń w poradni zdrowia psychicznego w budynku przychodni PCUZ - ZOZ S.A

Polkowickie Centrum Usług Zdrowotnych ZOZ S.A. ogłasza przetarg

  • Adres: 59-101 Polkowice, ul. K. B. Kominka 7
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 0-76 746 08 00 , fax. 0-76 746 08 48
  • Data zamieszczenia: 2011-02-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Polkowickie Centrum Usług Zdrowotnych ZOZ S.A.
    ul. K. B. Kominka 7 7
    59-101 Polkowice, woj. dolnośląskie
    tel. 0-76 746 08 00, fax. 0-76 746 08 48
    REGON: 39076085200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pcuz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: NZOZ-S.A

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa pomieszczeń w poradni zdrowia psychicznego w budynku przychodni PCUZ - ZOZ S.A
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przebudowa pomieszczeń w poradni zdrowia psychicznego w budynku przychodni PCUZ - ZOZ S.A. Zadanie obejmuje roboty budowlane objęte Decyzją nr 524/10 z dnia 20.07.2010 r. (załącznik Nr 4 do Rozdziału III SIWZ), polegające na przebudowie pomieszczeń poradni zdrowia psychicznego w budynku przychodni PCUZ ZOZ S.A., przy ul. K. B. Kominka, położonej w m. Polkowice, na działce nr 73/4 obr. 1, jednostka ewidencyjna Polkowice - miasto, wg projektu budowlanego, stanowiącego załącznik Nr 3 do Rozdziału III SIWZ, w zakresie opisanym szczegółowo: - w projekcie wykonawczym stanowiącym załącznik nr 2 do Rozdziału III SIWZ, - w przedmiarze robót stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 49 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane. Zabezpieczenie należytego wykonania umowy: 1. Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy na kwotę stanowiącą 10 % zaoferowanej ceny brutto w następujących formach (do wyboru): 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 2. Za zgodą zamawiającego zabezpieczenie może być wnoszone również: 1) w wekslach z poręczeniem wekslowym banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej; 2) przez ustanowienie zastawu na papierach wartościowych emitowanych przez Skarb Państwa lub jednostkę samorządu terytorialnego; 3) przez ustanowienie zastawu rejestrowego na zasadach określonych w przepisach o zastawie rejestrowym i rejestrze zastawów. 3. Zabezpieczenie wnoszone w pieniądzu wykonawca wpłaca przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: BS Wschowa o/Polkowice, nr konta: 89 8669 0001 0141 6844 2000 0015. 4. Jeżeli zabezpieczenie wniesiono w pieniądzu, Zamawiający przechowuje je na oprocentowanym rachunku bankowym. Zamawiający zwraca zabezpieczenie wniesione w pieniądzu na rachunek bankowy Wykonawcy. 5. Zamawiający zwróci zabezpieczenie w terminie 30 dni od dnia wykonania zamówienia i uznania przez Zamawiającego za należycie wykonane. 6. Kwota pozostawiona na zabezpieczenie roszczeń z tytułu rękojmi za wady wyniesie 30 % wysokości zabezpieczenia. 7. Kwota, o której mowa w pkt. 20.6 , zostanie zwrócona nie później niż w 15 dniu po upływie okresu rękojmi za wady

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pcuz.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach