Przetargi.pl
Przebudowa pomieszczeń w budynku Przedszkola Samorządowego Nr 36 w Gdyni, ul. Okrzei 16 - etap II

Przedszkole Samorządowe Nr 36 ogłasza przetarg

  • Adres: 81-245 Gdynia, ul. Okrzei 16
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 058 6205155 , fax. 058 6205155
  • Data zamieszczenia: 2009-05-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Przedszkole Samorządowe Nr 36
    ul. Okrzei 16 16
    81-245 Gdynia, woj. pomorskie
    tel. 058 6205155, fax. 058 6205155
    REGON: 00021877900000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa pomieszczeń w budynku Przedszkola Samorządowego Nr 36 w Gdyni, ul. Okrzei 16 - etap II
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zamówienie obejmuje przebudowę pomieszczeń oznaczonych na inwentaryzacji numerami:11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18 i 19 tj. pomieszczeń towarzyszących i sanitariatów przy salach dydaktycznych oraz korytarzy. W wyniku przebudowy powstaną pomieszczenia oznaczone w projekcie budowlanym nr: 19, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27. Zgodnie z zakresem rzeczowym wynikającym z dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych zamówienie obejmuje: - roboty rozbiórkowe, wydzielenie nowych pomieszczeń, wymiana stolarki drzwiowej, wykonanie nowych posadzek, licowanie ścian glazurą, roboty tynkarsko-malarskie, wymiana instalacji sanitarnych wraz z armaturą i elektrycznej wraz z osprzętem, wykonanie instalacji wentylacji grawitacyjnej i mechanicznej, a także: wymianę istniejących grzejników w remontowanej części ( w tym także w korytarzu - pom. Nr 24) na grzejniki stalowe płytowe oraz montaż dodatkowo grzejnika w pom.nr 19 wymianę posadzek: w pom. Nr 24( wg oznaczenia w projekcie) i w pom. Nr 20 (wg oznaczenia na inwentaryzacji) z parkietu na posadzkę z wykładziny typu Tarkett; w pom. Nr 25 wraz z korytarzem i pom. Nr 26 - wymianę istniejącej terrakoty na posadzkę z kafli Gres. Malowanie pom. Nr 24( korytarz) oraz pom. Nr 20. ( sala dydaktyczna) W pomieszczeniu nr 26 zamiast zaprojektowanej wanny należy przyjąć zlew jednokomorowy gospodarczy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452141001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki uczestnictwa w postępowaniu: 1.prowadzą działalność gospodarczą określoną wpisem do właściwego rejestru lub w zaświadczeniu o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej; 2. spełniają wszystkie wymagania art. 22 ust. 1 Prawa Zamówień Publicznych; 3. w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) wykonywali co najmniej 1 robotę budowlaną na wykonanie budowy, przebudowy lub remontu obiektu użyteczności publicznej, o wartości netto minimum 150 000zł; 4. wykażą się osobami które posiadają następujące uprawnienia: - 1 osoba z uprawnieniami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności kkonstrukcyjno-budowlanej, - 1 osoba z uprawnieniami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, - 1 osoba z uprawnieniami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. aktualny odpis z właściwego dla Wykonawcy rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej; 2. aktualny odpis z właściwego dla Wykonawcy rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej; formularz ofertowy w zakresie oświadczenia z art. 22 ust.1; aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że Wykonawca uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 3. wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia robót budowlanych o treści odpowiadającej Załącznikowi nr 2 do SIWZ, wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie; 4. - wykaz osób które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia o treści odpowiadającej Załącznikowi nr 3 do SIWZ, wraz z informacjami na temat ich uprawnień, - pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w Załączniku nr 3 do SIWZ Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.gdynia.pl/bip/BIPInfo/4824_56910.html?page=&artg=1
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach