Przetargi.pl
Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją budowy - Przebudowa drogi wojewódzkiej nr 211 stanowiącej dostęp do Trójmiasta - etap II Malczkowo - granica powiatu słupskiego

Zarząd Dróg Wojewódzkich w Gdańsku ogłasza przetarg

  • Adres: 80-778 Gdańsk, ul. Mostowa 11A
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. (058) 3202025 , fax. 058 3202025
  • Data zamieszczenia: 2009-05-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Gdańsku
    ul. Mostowa 11A 11A
    80-778 Gdańsk, woj. pomorskie
    tel. (058) 3202025, fax. 058 3202025
    REGON: 19168727600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdw-gdansk.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją budowy - Przebudowa drogi wojewódzkiej nr 211 stanowiącej dostęp do Trójmiasta - etap II Malczkowo - granica powiatu słupskiego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Pełnienie nadzoru inwestorskiego dla branż: drogowej, sanitarnej - kanalizacja deszczowa i energetycznej dla przebudowy drogi wojewódzkiej nr 211 stanowiącej dostęp do Trójmiasta - etap II Malczkowo - granica powiatu słupskiego. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług doradczych związanych z zarządzaniem, kontrolą i nadzorem nad realizacją umowy o roboty budowlane. Termin realizacji zamówienia. Pełnienie nadzoru inwestorskiego w trakcie realizacji budowy: - planowany termin rozpoczęcia robót objętych nadzorem- czerwiec 2009 r. - planowany termin zakończenia robót objętych nadzorem - 29 listopad 2010 r. Warunki płatności: 1. Wykonawca ma prawo do wystawiania faktur częściowych za sprawowanie nadzoru inwestorskiego w trakcie realizacji budowy. Okresem rozliczeniowym faktur częściowych jest jeden pełny miesiąc rozliczeniowy. 2. Kwota faktury częściowej, o której mowa w pkt 1, będzie obliczona proporcjonalnie do wartości przedłożonych przez Wykonawcę robót faktur zatwierdzonych przez Zamawiającego, a dotyczących danego miesiąca rozliczeniowego
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 715200009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy nie podlegający wykluczeniu z ubiegania się o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 ustawy Pzp i spełniający niżej określone warunki udziału w postępowaniu. Potencjał kadrowy. Wykonawca musi mieć do dyspozycji osoby legitymujące się doświadczeniem odpowiednim do funkcji, jakie zostaną im powierzone lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia tych osób. Wykaz funkcji wraz z minimalnymi wymaganiami stawianymi kandydatom: - Inspektor nadzoru inwestorskiego dla branży drogowej pełniący równocześnie funkcję Inspektora nadzoru inwestorskiego Koordynatora - posiadający min 3 letnie doświadczenie zawodowe w realizacji podobnych robót branżowych jako kierownik budowy lub kierownik robót lub inspektor nadzoru. - Inspektor nadzoru inwestorskiego dla branży sanitarnej - kanalizacja deszczowa - posiadający min 3 letnie doświadczenie zawodowe w realizacji podobnych robót branżowych jako kierownik budowy lub kierownik robót lub inspektor nadzoru. - Inspektor nadzoru inwestorskiego dla branży elektroenergetycznej posiadający min 3 letnie doświadczenie zawodowe w realizacji podobnych robót branżowych jako kierownik budowy lub kierownik robót lub inspektor nadzoru. Żaden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 1-9 i ust. 2 ustawy Pzp, natomiast warunki określone powyżej Wykonawcy muszą spełniać łącznie. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana w oparciu o zasadę spełnia - nie spełnia na podstawie art. 24 ustawy Pzp oraz przedłożonych dokumentów i oświadczeń.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 2 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, 4. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 3 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 5. Dokumenty, o których mowa w pkt 3. i 4. powinny być wystawione nie wcześniej niż odpowiadające im dokumenty określone w pkt 2. 6. Dokumenty i oświadczenia wymagane dla potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu powinny być składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Dokumenty sporządzone w języku obcym powinny być składane wraz z tłumaczeniem na język polski poświadczonym przez Wykonawcę. 7. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu wymaganych od Wykonawców składających wspólną ofertę: 1) oświadczenie wymienione w pkt 1 powinno być złożone w imieniu wszystkich Wykonawców; 2) dokumenty wymienione w pkt 2 albo odpowiadające im określone w pkt 3 i 4, powinny być złożone przez każdego Wykonawcę; Zdolność techniczna - wymagane dokumenty 1. Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z danymi na temat sprawowanych funkcji i doświadczenia wskazanych osób. W przypadku, gdy Wykonawca wskaże w wykazie osoby, którymi będzie dysponował, musi załączyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia tych osób. 2. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu wymaganych od Wykonawców składających wspólną ofertę: a) Dokumenty wymienione w pkt 1 mogą dotyczyć dowolnego Wykonawcy spośród Wykonawców składających wspólną ofertę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdw-gdansk.pl/zp
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach