Przetargi.pl
Dobudowa budynku przedszkola oraz przebudowa istniejącego budynku Zespołu Szkolno - Przedszkolnego w Kmiecinie

Gmina Nowy Dwór Gdański ogłasza przetarg

  • Adres: 82-100 Nowy Dwór Gdański, ul. Wejhera 3
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 055 2472401 , fax. 055 2472405
  • Data zamieszczenia: 2015-03-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Nowy Dwór Gdański
    ul. Wejhera 3 3
    82-100 Nowy Dwór Gdański, woj. pomorskie
    tel. 055 2472401, fax. 055 2472405
    REGON: 17074789100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.miastonowydwor.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dobudowa budynku przedszkola oraz przebudowa istniejącego budynku Zespołu Szkolno - Przedszkolnego w Kmiecinie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Zakres zamówienia: Zakres prac obejmuje dobudowę budynku przedszkola oraz przebudowę istniejącego budynku. W skład budynku przedszkola wejdą 3 sale dydaktyczne z zapleczem sanitarnym, sala wielofunkcyjna, jadalnia z zapleczem, gabinet terapii pedagogicznej, szatnie dla dzieci oraz personelu, toaleta ogólnodostępna dla osób niepełnosprawnych, pomieszczenia magazynowe i gospodarcze oraz zagospodarowanie terenu, plac zabaw. Budynek wyposażony będzie między innymi w instalacje: elektryczną, wod-kan, co, c.w.u, wentylacji, p-poż, rtv, komputerową, cctv, domofonową oraz przyłącza. Należy również uwzględnić oznakowanie awaryjne, ewakuacyjne i p-poż oraz wyposażenie budynku w odpowiednią ilość gaśnic. Wyposażenie sal dydaktycznych, pomieszczeń technicznych i porządkowych, pomieszczeń kuchennych oraz magazynu. 2. Zamówienie powinno być wykonane zgodnie ze SIWZ wraz z załączonymi dokumentami (opis przedmiotu zamówienia - Załączniki Nr 8 i 9 do SIWZ). Szczegółowy zakres robót do wykonania określa dokumentacja projektowa stanowiąca ZAŁĄCZNIK NR 8 do SIWZ, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiące ZAŁĄCZNIK NR 9 do SIWZ oraz przedmiary robót stanowiące ZAŁĄCZNIK NR 10 do SIWZ jako dokument pomocniczy. Wykonawca powinien traktować przedmiar robót przygotowany przez Zamawiającego, jako dokument informacyjny, z którego może korzystać, ale nie ma takiego obowiązku. 3. W zakres zamówienia wchodzą wszystkie prace, materiały, urządzenia i usługi niezbędne do jego kompleksowego wykonania i przekazania obiektu do użytkowania - zarówno wynikające wprost z dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, jak również w nich nieujęte, tj. np.: obsługa i inwentaryzacja geodezyjna wykonywanych robót, roboty przygotowawcze i porządkowe, wywóz i utylizacja odpadów, zagospodarowanie terenu budowy, w tym: zaplecze budowy, ogrodzenie, drogi dojazdowe i montażowe oraz zasilanie w wodę i energię elektryczną, dozorowanie, telefon oraz zajęcie pasa drogowego. 4. Zamawiający zaleca, aby Wykonawca przeprowadził wizję w terenie w celu ustalenia pełnego zakresu prac związanych z realizacją zamówienia. 5. Wskazanie w opisie przedmiotu zamówienia: znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, nie ma na celu naruszenia art. 29 i 7 ustawy Pzp, a służy jedynie jak najdokładniejszemu przedstawieniu oczekiwań jakościowych i technologicznych Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne pod warunkiem zachowania, co najmniej tego samego poziomu technologicznego i wydajnościowego. 6. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisanym za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, o których mowa w art. 30 ust. 1 - 3 ustawy Pzp. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne tak opisanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego (art. 30 ust. 5 ustawy Pzp). 7. Zamawiający w roku bieżącym na realizację zadania zabezpiecza w budżecie 75 % wartości oferty brutto, pozostałe 25 % kwoty wydatków (zapłaty) nastąpi w 2016 roku.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452141001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości: 48 397,00 zł (słownie: czterdzieści osiem tysięcy trzysta dziewięćdziesiąt siedem 00/100 zł). 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. W przypadku wnoszenia wadium w formie pieniężnej za termin wniesienia wadium przyjmuje się moment uznania rachunku bankowego Zamawiającego. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z późn. zm.). 4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Żuławski Bank Spółdzielczy Nowy Dwór Gdański Nr 89 8306 0003 0000 8006 2000 0040 w tytule: Dobudowa budynku przedszkola oraz przebudowa istniejącego budynku Zespołu Szkolno - Przedszkolnego w Kmiecinie ZP.271.2.2015 5. Gwarancje i poręczenia złożone, jako wadium muszą posiadać okres ważności nie krótszy niż termin związania ofertą, pod rygorem wykluczenia Wykonawcy z postępowania. 6. Dokumenty potwierdzające wniesienie wadium w formie innej niż w pieniądzu należy dołączyć do oferty w osobnej kopercie lub złożyć w Referacie Budżetu Urzędu Miejskiego w Nowym Dworze Gdańskim (pokój nr 17). 7. Warunki zwrotu, zatrzymania oraz żądania ponownego wniesienia wadium określa art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.miastonowydwor.pl/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach